ניהול עמודי פייסבוק באופן מקצועי

$(function(){setImageBanner('2f92c78d-7bb1-4988-bdfe-3ecccaa4d6ff','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כמות הגולשים המחוברים מדי יום לפייסבוק, היא עצומה. רבים מהגולשים נכנסים כמה וכמה פעמים ביום, מתעדכנים במידע בתחומי העניין השונים שלהם ונסחפים פנימה.

ניהול עמודי פייסבוק

ניהול עמודי פייסבוק

ניתוח נכון של הפעילות ברשתות החברתיות יצר מקצועות דיגיטליים רבים וביניהם ניהול עמודי פייסבוק. העובדים המתמקצעים בכך מגלים מיומנות רבה ויודעים כיצד לנצל את המידע הרב המצטבר, לתועלתה של החברה.

כדי לבלוט מעל כולם, ליצור אינטראקציות, להיות עכשוויים ולזרום עם כל גל חדש קדימה, חייבים להיות עם היד על הדופק, לשים לב לכל שינוי כדי לתפוס את המומנטום ולהריץ קדימה את האינטרסים של החברה.

פילוח הגולשים

מי שעוסק בניהול עמודי פייסבוק יוצר קהילה של קבוצת גולשים שהופכים ללקוחות הפוטנציאלים של המוצר המשווק. המנהל מתמקד בקבוצה זו ומעביר להם מעת לעת מסרים שונים שיווקיים, מקצועיים ותדמיתיים כדי להניע אותם לפעולה הקשורה לאתר, הצטרפות למיזם, רכישת פריט וכו'.

פרסום ברשתות החברתיות

הפרסום הממוקד יוצר במקרים רבים באאז של המוצר הנבחר שגורף אחריו שיחות ברשת החברתית, רכישות, שיתופים ותגובות. כל חברת מדיה האחראית על פאן זה מכוונת את ניהול עמודי הפייסבוק כך שיהיו לידים, הפרסום יניע את האנשים לפעולה שיוצרת עניין גם לגולשים רבים נוספים.

בנית אסטרטגיה שיווקית

ניהול עמודי פייסבוק חייב להתבסס על אסטרטגיה שנבנתה מראש לגבי אופן ההתנהלות בהם, מי נכלל בקהל היעד, מהם תחומי העניין שלהם, כמה פוסטים מכירתיים לפרסם ביום / שבוע. המטרה מאחורי האסטרטגיה היא להגביר את רמת המעורבות של הקהל בדף הפייסבוק וליצור קבוצות גדולות ומשמעותיות.

קיימים תחומים שבהם אפשר להעלות פוסטים בכל יום או כמה פעמים בשבוע וקיימים תחומים שבהם עדיך לפעול באופן מינורי בכמות קטנה ביותר. הנושא החשוב ביותר הוא תוכנם של הפוסטים. אם מדובר בתוכן איכותי הוא ייצור את האפקט הנדרש אך אם מדובר בפוסטים פשוטים ללא אמירה ולמעשה ריקים מתוכן מהותי, הם לא ייצרו כל שינוי.

גרפיקה שתצוד את עינו של הגולש

ניהול עמודי פייסבוק חייב ליצור עניין לגולש שמדלג על דפים שאינם מעניינים אותו ואינם כתובים לטעמו. אך אם תתווסף לכך תמונה מרהיבה, גרפיקה מעניינת, אנימציה או סרטון, הגולש יישאב פנימה ויישאר לצפות. אם אהב זאת יפנה את המידע גם לחבריו ברשת החברתית.

מענה להודעות בפייסבוק

אחד התפקידים של מי שעוסק בניהול עמודי פייסבוק הוא לתת מענה לשאלות שונות של הגולשים, לרשום תגובה על מה שכתבו הטוקבקיסטים. המעורבות הזו אהובה מאד על הגולשים ויוצרת תחושה של שייכות לעסק.

העידן החדש בתחום הפרסום

Webmanager ניהול פעילויות דיגיטל מבינים את שורש הבעיה בכל אחד מדפי הפייסבוק ומציעים פתרונות לקידום העסק בדרכים שונות, ייחודיות ויצירתיות כדי לבדל עסק זה מהעסקים המתחרים העוסקים בתחום זהה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה