איזה ציוד לוקחים לקמפינג משפחתי

$(function(){setImageBanner('8063f739-5516-4d9f-90a3-5495f02346d2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בשנים האחרונות אנחנו מגלים כי משפחות רבות מעדיפות לצאת לטיולי קמפינג כאשר מדובר בטיולים הרבה יותר אטרקטיביים וגם הרבה יותר זולים. אך על מנת שטיול קמפינג יהיה מוצלח, חובה להיערך מראש. אם לא נצטייד בכל מה שדרוש לנו לטיול הוא ממש לא יהיה מוצלח. במאמר שלפנינו נסקור מה חשוב לקחת לטיול קמפינג.

איזה ציוד לוקחים לקמפינג משפחתי

טיולי קמפינג הם טיולים בלתי נשכחים והאמת היא שכיום כמעט כולם בוחרים לטייל בצורה כזו.

אם עד לא מזמן החופשה הבלעדית הייתה בבית מלון, אז היום יש כבר הרבה אפשרויות אחרות ובראשם אתרי הקמפינג הרבים. אלו מציעים חופשות מדהימות במיוחד.

היכן הם אתרי הקמפינג?

אז האמת היא שזה ממש לא מסובך לאתר אתרי קמפינג. חיפוש קצר בגוגל יגלה לכם אין ספור אתרי קמפינג מדהימים בכל רחבי הארץ. אתם צריכים רק להחליט איזה אזור הכי מעניין אתכם. הצפון, הדרום או המרכז ולבחור את אתר הקמפינג הכי מתאים לכם באותו אזור.

כל אתרי הקמפינג מציעים פחות או יותר אטרקציה ייחודית ומיוחדת עם אפשרויות ליהנות מהטבע המדהים.

מצטיידים לטיול

אז בחרנו את האתר הרצוי. עכשיו צריך להתחיל לארוז. כאן חשוב לזכור כי זה ממש לא כמו כל טיול רגיל אחר וכל ההיערכות היא שונה לחלוטין. היא דורשת מאתנו חשיבה על כל הפרטים הכי קטנים, זאת על מנת שהטיול שלנו יהיה מושלם מבלי שיחסר לנו דבר במהלכו.

כי בטיול שאמור להתמשך מספר ימים אנחנו צריכים מקום לנוח, אנחנו חייבים אוכל, שתייה, כלים מתאימים להכנת האוכל ועוד שלל פריטים ואביזרים.

אז מה נכלל ברשימה של ציוד לטיולים וקמפינג ?

צידנית – לפני הכול אנחנו אמורים לדאוג שתהיה לנו צידנית גדולה שתוכל להכיל את כל מה שאנחנו צריכים לטיול שלנו. זה כולל בשרים למנגל, ירקות, שתייה קרה, סלטים וכל מה שצריך קירור על מנת שיישמר היטב עד לארוחה.

אוהל – אנחנו צריכים אוהל שם נוכל לשהות בשעות המנוחה כמו גם בשעות הלילה ולמעשה בין טיול לטיול, זה יהיה 'בית המלון' שלנו. האוהל אמור להיות נוח וגדול דיו על מנת שהוא יוכל להכיל את כולנו ברווח.

מחצלת – מחצלת אותה נוכל להניח על הקרקע היא חשובה מאוד. לולא המחצלת נאלץ לשבת ואף לישון בחברת נמלים, חרקים ושאר מרעין בישין השוהים על גבי הקרקע.

פתרונות ישיבה – אנחנו אמורים לדאוג לשולחן, לכיסאות שהם כמובן כולם מתקפלים ונוחים לנסיעה. זאת על מנת שנוכל לשבת לארוחה באופן נוח ומסודר.

כירה – אם אנחנו מתכננים לבשל אוכל, עדיף שנצטייד בכירה מסודרת. כך לא נצטרך להבעיר אש לצורך כל ארוחה מבושלת.

ישנם עוד פריטים רבים שכדאי לחשוב עליהם כמו ערכת קפה, מטען חירום ועוד.

היכנסו לחנות המציעה ציוד לקמפינג ותצאו לטיול שלכם מאורגנים ומצוידים היטב.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה