כאן מוכרים בכיף: איך לזרז את מכירת הדירה?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('be59c727-b708-4376-bd0b-11ef1ce34071','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('be59c727-b708-4376-bd0b-11ef1ce34071','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

החלטתם שהגיע הזמן למכור את הנכס. הקונים פוטנציאלים לא ממהרים לסגור עסקה, החדשות רועשות והכותרות מסבירות ששוק הנדל"ן בקיפאון. סביר להניח שמתיחת פנים , תזרז את המכירה

החלטתם להתקדם, להשתדרג, ולעבור לדירה מרווחת יותר. תרחיש נוסף – הילדים עזבו את הקן וזה הזמן לעבור לעיר הגדולה. תרחיש נוסף – קיבלתם דירה בירושה והגיע הזמן למכור. תרחיש זה או אחר ייאלץ אתכם למכור את הנכס הנוכחי. כבר כמה חודשים שהדירה נמצאת "על המדף". פירסמתם בכל האתרים הרלוונטיים. המתווך מגיע עם קונים, אלו מגיעים לרחרח ואחרי מספר דקות עושים אחורה פנה. סביר להניח שעם קצת השקעה וחשיבה מחוץ לקופסא, תוכלו לייעל ולזרז את משימת המכירה.

עיצוב פנים: פרי הדר. צילום: רגב כלף

"לא מדובר על שיפוץ אלא על Home Staging, תופעה רווחת וידועה בעולם. במסגרתה, תהליך מכירת הנכס עתיד להיות קל , מהיר יותר, ולעתים אף  להעלות את ערך הנכס המוצע למכירה", מסבירה פרי הדר, בעלת משרד לתכנון ועיצוב פנים.

משימת ה HOME STAGING פשוטה על פניה: מתיחת פנים המדגישה את היתרונות ומטשטשת את החסרונות של הנכס.

"המטרה היא להאיר את החוזקות, ולהצניע את החולשות שעלולות להפיל את העסקה" אומרת פרי. "להבדיל מעיצוב פנים, לא מדובר על תהליך ארוך, אלא בשידרוג שיהפוך את הבית לסוג של קונצנזוס ויקלע לטעמם של מגוון רחב יותר של קונים פוטנציאליים,  עניין של מספר שבועות. לדוגמא, בית שהוא בעל אופי מאוד כפרי – ייקלע למטרה של קהל מצומצם ביותר.  קונים פוטנציאליים שאינם מתחברים לעיצוב כפרי, עשויים גם לא להבין את הפוטנציאל של הנכס, ולפסול את הרכישה- ולכן חשוב למצוא קו מגשר שפונה לקהל הרחב".

חלל נקי עושה את ההבדל. אליתה ליוינג , המותג KICO, יח"צ

דורית וינברן, מעצבת פנים, מציינת כי "הרושם הראשוני של הרוכש הפוטנציאלי נוצר בדקות הראשונות של ביקורו בנכס. אומנם לכולנו יש מסגרת תקציב ידועה מראש, בסופו של דבר הרוכש הפוטנציאלי יבחר בבית בו הוא הרגיש הכי טוב. בית למכירה חשוב שיהיה כמה שיותר מינימליסטי, כמה שיותר נקי, כדי שהוא ידמיין את עצמו מתגורר בבית עם משפחתו.  שווה לשדרג את הקיים כדי להסתיר באלגנטיות או לטשטש את מה שאנו פחות רוצים להבליט. חלונות רעועים באמצעות וילונות, רצפה ישנה באמצעות שטיחים, ספה באמצעות כריות וכו', כמובן לדאוג שהנכס יהיה מסודר ומאורגן. כל זה תהליך קצר ולאו דווקא יקר במיוחד".

צרו אווירה חמה ומזמינה. באדיבות יפרח בן צבי. צילום: שי אפגין

איך עושים HOME STAGING?

רגע לפני שאתם מכניסים אל פתח הבית את הרוכשים הפוטנציאליים, כדאי לבצע כמה משימות פשוטות, שאינן מערבות שיפוץ, אלא העמדה מחדש ונגיעות קטנות של צבע.

* הפכו את הכניסה למזמינה וביתית. צבעו את דלת הכניסה לבית וצרו תבליטים וטקסטורות שונות. דלתות עץ ניתן לכסות בצבע חדש ומבריק למראה המתוחכם או בצבעי מט לייצירת מראה כפרי.

* הפטרו מחפצים ישנים. עשו סיבוב בבית, אתרו פריטים שתופסים מקום מיותר. זכרו, Less is more.

* הצניעו פרטים אישיים. השקיעו בניקיון יסודי של הבית ובזמן שאנשים מגיעים לראות את הדירה, עזרו להם להרגיש שהיא שלהם על ידי הרחקת חפצים אישיים או החלפת תמונות משפחתיות בתמונות נטרליות ואופנתיות.

* צביעת הקירות עתידה לשדרג את החלל בתקציב נמוך יחסית. ניתן  לצבוע קיר אחד או שניים. בהשקעה כספית נמוכה שלבו שני גוונים או את הצבע הלבן וגוון חזק יותר אחר, על מנת לשוות לחדר מראה מעוצב ושיקי. באותה מידה ניתן להדגיש ולהבליט קיר אחד, קורה, קיר חוצה, נישה, קיר מעוגל או משקופים.

חיפוי קירות וסדקים, WallDesigns  המותג NOVELIO. יח"צ

* תאורה יכולה להשפיע על מצב הרוח והיא תורמת ליצירת תחושה במרחב. עשו שימוש בגופי תאורה בקווים נקיים ולא על פי טעמכם האישי.

* פזרו מספר מראות בבית שיעניקו אשלייה של גודל ומרחב בחדרים.

* מומלץ לרפד את הספה הישנה בריפוד אופנתי, אך ניתן לשדרג ספה קיימת בעזרת כריות אופנתיות. קחו השראה מצבע הקירות או הרצפה. עדכנו את מראה החלונות על ידי תליית וילון בהדפס מעניין.

שדרוג הספה באמצעות כריות. שכטר בוטיק. צילום: איליה מלניקוב

* הכינו מגש עוגות או שתייה ומקמו אותו בגינה, במרפסת או בסלון. השאירו ספר פתוח ובלי שהוא ישים לב הקונה שלכם יקנה את החלום שיש לכם זמן לקרוא. גם פרחים או צמחים יעשו את העבודה.

* נקו  את השיש מאביזרים מיותרים ובמידה וקיימים מדפים פתוחים לדאוג לנקיונם ולאבזר אותם בכלי הגשה בהירים שייצרו תחושה אוורירית ומודרנית.

* סדרו את הארון בשירותים ובמקלחת. סדרו את החפצים האישיים במגשים קטנים או סלסלות, סדרו סט מגבות תואמות.

תאורה נכונה עושה את כל ההבדל. קמחי תאורה, צילום: המותג ויביה

* רעננו את חדר השינה: ניתן לשדרג את חדר השינה על ידי יצירת לוחות MDF לגב מיטה וציפויי בד שיתאים לכיסוי המיטה והכריות.

* תתפלאו אבל חוש הריח עובד לטובתינו – ניחוחות טובים שבוקעים מהבית מוסיפים אנרגיה טובה – נרות, עוגה בתנור, בישולים, בהחלט יסייעו לעבודת המכירה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה