אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('1a245ba7-fd38-402c-955a-6cb59d379d23','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26579,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('1a245ba7-fd38-402c-955a-6cb59d379d23','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26579,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 14/07/16 ועד 21/07/16

מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

טלה:

היכולת להשתלב ולעבוד כיחיד בתוך צוות תשפיע לחיוב על תהליכים שנמצאים בשלב התחלתי וראשוני. התעסקות בשדרוג מעמדכם המקצועי ומציאת הכיוון התעסוקתי העתידי שלכם מעסיקים אתכם ורבים מהסרטנים נמצאים בניסיון לייצר יסודות חדשים שעליהם ניתן לבנות עתיד תעסוקתי חדש שנשען על עשייה מתוך עניין ולא על עשייה מתוך מחויבות עקב צורך קיומי. השבוע חשוב להתנהל נכון ובאסרטיביות מול קבלנים, קניינים, פקידים, מתווכים, מתחרים וקולגות. שבוע חיובי ניצב בפתח הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובדת זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. שבוע מבורך יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: "אני לא יכול!" אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: "אני לא יכול", אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

-

 

שור:

פחדים שאין להם אחיזה במציאות מונעים מכם להתקדם. תחושת בדידות יוצרת מעוקה. הבחירה המודעת שלכם להתעלם מבעיה שמעיבה על נשמתכם ופוגמת בשמחת חייכם, גובה מכם מחיר יקר. כדאי מאוד לדעת שהטמנת הראש בחול ועצימת עניים, לא יובילו אתכם לפתרון המבוקש. השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה בריאותית וחשיבה פסימית. הקלפים מצביעים על כך שיש אכזבה בלבבכם. אכזבה זו מופנית בעיקר כלפי עצמכם וכלפי עשייתכם למען עצמכם. הקלפים מצביעים על כך ששימוש לא נכון בביקורת עצמית הוא זה שמוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ולעיתים אף לחידלון. ההבנה שאתם - זה מה שאתם חושבים, היא הכרחית. המחשבות שלכם יוצרות מציאות לכן שימו לב לאופן בו אתם משתמשים במחשבות שלכם ודונו את עצמכם לכף של זכות. כספים: ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו זוגיות: חוסר חשק, קרירות וריחוק רגשי על רקע של קצר בתקשורת ושוב רבים מכם  מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר. תהליך זה יאפשר לכם להניע תהליך שיאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם. שבוע משובח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: במצבים קשים, החזקים צומחים. כאשר קורים בחיים דברים בלתי צפויים, מבחינה פסיכולוגית אנחנו מגיבים באחד משלושה אופנים: מלחמה, בריחה או שיתוק. האפשרות היעילה היחידה שמאפשרת צמיחה היא מלחמה. למדו מהצב, הוא מתקדם רק כשהוא מושיט את צווארו קדימה.

תאומים:  

עומס רגשי ולחץ פיזי. שבוע חיובי אך למרות זאת אתם חווים קושי מסוים. בני מזל תאומים לוקחים על עצמם קצת יותר מידי. הרצון להוכיח את עצמכם או הפחד מלהיכשל, גורם לכם להעמיס על עצמכם המון מטלות בעת ובעונה אחת. החשיבה שאם אתם רוצים שמשהו יעשה בצורה טובה אז אתם צרכים לעשות אותו בעצמכם, איננה נכונה ונכונותכם לבזר ולהציל סמכויות, יכולה להקל על התקדמותכם. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם לוקים בעייפות נפשית ורגשית. כדי להיחלץ ממצב זה, עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות. כך תעוררו אצלכם את היכולת לשמוח. בעבודה: יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. שבוע טוב ואלוהים אתכם!   

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה - ניצוץ אלוהי של הקב"ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

 

 

סרטן:

המהות של השבוע הקרוב היא מהות חומרית ורבים מבני מזל סרטן יבחנו בנושאים שקשורים בביטחון כלכלי וחומרי. פעולות כלכליות ועסקיות מקבלות אנרגיה חיובית. הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור להשתכרות, פרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח.. לאלו מכם המחפשים עבודה זהו זמן נהדר לשדרג את קורות החיים שלכם ולנצל את האנרגיה החיובית שעוטפת אתכם לקדם את נושא ההעסקה שלכם. לעצמאים: משב רוח חיובי גורם לכם לחשוב על הרחבה או הגדלה של העסק אך יחד עם זאת יש בכם חששות לגבי מהלך שכזה. הקלפים מראים, שאמונה ונחישות יובילו להצלחה וכל שעליכם לעשות הוא להעיז. עבודה: הזדמנות לשינוי ולקידום עומדת בפתח. זהו השינוי החיובי לו חיכיתם לכן, נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כמו כן זהו שבוע מבורך בכל מה שקשור למשחקי מזל והימורים. השקעה של סכום כסף סמלי עשויה להניב בעבורכם רווח קטן. אהבה ורוחניות: לרווקים שבניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. הזוגות שביניכם שיבחרו להכניס לחייהם מעט רוחניות ורומנטיקה יגלו שיש להם את היכולת להתמודד בהצלחה עם השגרה. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק והדבר יצריך השקעה כספית כזו או אחרת אל תהססו להשקיע את הכסף הדרוש. שבוע מוצלח ופורה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי', ומודה על האמת.

 

 

אריה:

תחושת ריקנות או תחושה של חוסר משמעות מובילים אתכם למקום של חשיבה על האופן שבו בחרתם לחיות את חיים. חשוב לדעת שחוסר תכלית מוביל לייסורים לכן מהרו למצוא את הדבר שיכניס משמעות מחודשת ותחושת מילוי ועניין לחייכם. באופן כללי: אתם חשים שעליכם לבצע שינוי מהותי בחייכם. למרות התחושות הללו והסימנים שאתם מקבלים, אינכם עושים מספיק כדי ליצור את השינוי. הידיעה שעליכם להיפרד ולוותר על דברים שמוצו על ידכם הופנמה וכעת כל שעליכם לעשות הוא לגלות מעט אופטימיות ואמונה אשר יסייעו בידכם לקום ולעשות למען עצמכם. הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם וישפיע על מצב הרוח לטובה. לאלו מכם השוקלים להתחיל ללמוד יהיה השבוע זמן טוב לקבל החלטה חיובית בנושא והדבר יוביל להצלחה. בעבודה: שבוע אפרורי. ויתור למען רווח משמעותי יותר יאפשר לכם לקדם נושא או  להזיז עניין שתקוע כבר זמן רב. זוגיות: חוסר חשק ותחושה שאתם תלויים ברצונותיו של משהו אחר גורמים לקרירות. השבוע מילות המפתח הן וויתור וסבלנות. לאחרונה חוויתם מתח מסוים אשר גרם לרבים מכם לתהיות ולמחשבות בכל הקשור לאהבה, מין ושיתוף. עליכם לזכור כי יצירת חיי זוגיות יציבים ואוהבים דורשת מאמץ לכן אם רצונכם ליהנות מהיתרונות של מערכת יחסים המבוססת על אהבה ומחויבות עמוקה, עליכם להיות מוכנים להשקיע את המאמץ הדרוש כדי לגרום לזה להתרחש. כספים: למרות האווירה החיובית עדיין יש להיזהר ולהימנע מהוצאות שאינן כורך המציאות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אהבה זה כמו סוכר, זה נמס וזה נגמר. החכמים ממתיקים את אהבתם לעיתים דחופות. בעזרת חיוך, הבנה, מילה טובה חיבוקים ואהבה.

 

בתולה:

טלטלה רגשית יוצרת חוסר איזון ולחץ נפשי ורגשי כאחד. לכן, מומלץ בחום בשבוע זה למצוא את הדרך להתגבר על הפחד ולהתחבר מחדש לאמונה ולביטחון שהכול לטובה. באופן כללי: תקופה של פרידה/שינוי ויציאה לדרך אחרת וחדשה מתוך הגיון, בגרות מודעות והבנה שאתם צרכים לפנות מקום לדברים חדשים בחייכם הן ברובד גוף, הן ברוד נפש והן ברוב נשמה. מפגשים עם אנשים , מקומות, זיכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור "מעגלים פותחים" שמקשים עליכם להירדם בלילה. עבודה: סיום של פרק כמו למשל עזיבה, יצאה לפנסיה או פיטורים. אצל העצמאים סגירה, מכירה או שינוי במהות של העסק. זוגיות: תקופה של פייסנות. לאחרונה אמרתם דברים שקצת פגעו בבן הזוג והדבר יצר קרירות קלה ביחסים. הקלפים ממליצים לכם השבוע להתנצל, לא על דבריכם אלא על האופן בו בחרתם להעביר את המסר שלכם. לאלו מכם שנמצאים בהליכי גירושין ממליצים הקלפים להימנע מויכוחים מיותרים שמעכבים את שחרורכם. זכירת חסד נעורים לצד שכנגד תאפשר לכם לסיים את הסיפור במהירות. לרווקים: אקס מיתולוגי שב ומשפיעה על שיקול דעתכם. שינוי בגישתכם לנושא, יאפשר לכם להשתחרר מכבלי העבר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין".

 

 

 

מאזניים:

האנרגיות סביבכם טובות יותר. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. היכולת שלכם ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי מכם שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב גם כשקשה. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. זמן טוב לחיפוש עבודה ולשדרוג של עבודה קיימת. כמו כן לימודי העשרה  עולים על הפרק. כמו למשל: למודי מודעות עצמית, חשיבה חיובית ועוד נושאים בעלי גישה רוחנית. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי. ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: דברים שרואים מכאן לא רואים משם!! לעיתים אנו שקועים עמוק בצרותינו כך שאיננו מסוגלים לראות את התמונה הנכונה. היפתחות להכוונה ולסיוע מהסביבה יסיעו בידכם לראות את התמונה גם מזווית אחרת שעד עתה נעלמה מעינכם בעקבות מעורבות רגשית כזו או אחרת.

עקרב:

הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה כורך המציאות. דאגה לבריאותו של בן משפחה, חבר או ידיד קרוב מצריכה מכם לנקוט פעולה כמו למשל: להרים טלפון ולהושיט עזרה. באופן כללי: תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. עבודה: הקשבה לאחר ונכונות להושיט עזרה יעמדו במרכזו של השבוע. היכולת שלכם להתעלות מעל רגשות אי חשק וחוסר סבלנות כלפי האחר הן חיוניות ביותר בעבורכם לכן הקפידו לא להיגרר לכעסים ולמרות הקושי, דונו את הסובבים אתכם לכף זכות. כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר. להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה. בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ברגע שמישהו מעיר לכם על משהו שרגיש אצלכם, סביר להניח תפגעו, אך זכרו שהבחירה להיפגע מאותה הערה ואותו בן אדם שאמר לך זאת היא בחירה אך ורק שלכם!

 

 

קשת:

חוסר סיפוק ותחושת בדידות יוצרים שבוע בעל מהות רוחנית חשובה. רבים מבני מזל קשת ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, אין הרבה חשק לשמוח ולחייך הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, עבודה שייתנו לכם שקט וביטחון כלכלי. תהליך החיפוש אחר "האור" מתסכל, גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ולכן מומלץ בחום לפנות לעזרה או להכוונה רוחנית שיש באפשרותה לעזור לכם למצוא את דרככם ולהיגמל מהרגלים רעים ותחושות שליליות. בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: תחושת זקנה וחוסר סיפוק יוצרים מתח וקשיי תקשורת שגורים לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים איין. אולי בשבוע הבא ב"ה. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 

 

גדי:

היכולת שלכם להשפיע לחיוב על גורלכם ועל האופן שבו יראו חייכם נמצאת בידכם. התחברות לחשיבה חיובית שבבסיסה האמונה שהכול לטובה, תאפשר לכם להתחבר אל האנרגיות הנכונות. השבוע על בני מזל גדי להקפיד ולבחור נכון. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שגורמים לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הם אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי  שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה. בעבודה: צפוי שבוע הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר. זהו שבוע מבורך בכול הקשור למשחקי מזל. השקעה של סכום סמלי עשויה להניב רווח נאה. זוגיות: הלב שלכם פושר והדבר מוביל ליצירת זוגיות פושרת. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: איך אתם, שלא מעיזים להתקלח במים פושרים, מסכימים להתפשר על זוגיות פושרת? אתם יודעים שיש דברים שצריך לשפר אז קדימה לעבודה. שבוע טוב והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה היא מסע לגילוי האישיות של האדם האחר. הנקודה בשיחה היא אינה להרשים אחרים או לזכות בפופולאריות אלא ללמוד על האחר, הקשיבו!

-

 

דלי:

המתנה, ציפייה ישיבה על הגדר ואו נטילת פסק זמן קצר עד שדברים יקרו זו תכליתו של השבוע הקרוב.. בתוך תוככם, לא טוב לכם כול ההמתנה מורטת העצבים הזו והייתם רוצים שדברים שמתרחשים בחייכם, יסתדרו בצורה אחרת. הקלפים מראים שבשבוע זה התחושה הפנימית שלכם משדרת אותות של הזהרה שמישהו אינו נוהג אתכם ביושר. נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים יוצרים תחושה של חוסר ודאות ואינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. כמו כן, פניה לייעוץ והכוונה עשויה להאיר את עיניכם. בעבודה: חשש וחוסר ודאות מרחפים באוויר . נתינת אימון עיוור באדם אחר שידאג לכם או יסדר בשבילכם דבר מה, עלולה לאכזב. לאלו מכם שאיבדו את מקום עבודתם, ממליצים הקלפים לקחת פסק זמן למנוחה לפני שאתם ממהרים לשוב ולחפש עבודה זוגיות: ריחוק שנוצר עקב קצרים בתקשורת, מציב את זוגיותכם בעמדת המתנה. חשוב לי לומר שישיבה ממושכת על הגדר לא תביא מזור ועליכם לטפל בנושא בנחישות וברגישות. שבוע טוב והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: "אומרים שה' נותן את הכוח עם הניסיון" או כמו שסבתא שלי עליה השלום הייתה אומרת : "אלוהים לא שולח למישהו משהו שלא יוכל להתמודד איתו". הכוונה היא לא רק לכוח הפיסי והנפשי, אלא גם לכל הפרטים הרבים והשונים שקשורים בניסיון החיים כמו התחשבות וגמישות במקום העבודה או בזוגיות, חברים טובים, סימנים בדרך ועוד...

 

 

דגים:

המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של נתינה וקבלה. (הצורך להושיט עזרה או לחילופין לקבל עזרה) רבים מבני מזל דגים ימצאו את עצמם ניצבים מצד כזה או אחר של מתרס העזרה. חשוב לדעת, שנתינה היא אחד מהגורמים העיקריים לאושר. כדי לקטוף את פירותיה האמיתיים של הנתינה, אנחנו צריכים לא לצפות להם. נתינה לשם נתינה, ברוחב לב, מתוך רצון כן לתת, לעשות ולעזור, היא המפתח האמיתי לקבלה והגשמה של כל חלום. בעבודה: זהו שבוע די אפרורי ושגרתי וגם על זה צריך להגיד ברוך השם. שיפור כזה או אחר בתנאי העבודה נראה באופק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי כתוספת שכר או כמענק חד פעמי פיצויים וכדומה. זוגיות: זוגיותכם מונוטונית וכבדה. תהליך זה הוא סימן ברור להעדר רומנטיקה ורוחניות. מהמקום הזה, הנטייה לוויכוחים על רקע חומרי הולכים וגוברים. עצרו לרגע וחשבו! אולי במקרה הזה אתם הם אלו שנמצאים בצד שצריך לקבל עזרה? זכרו! מי שמפחד לקבל  מאחרים ומהעולם, מנתק את שרשרת האנרגיה ובעצם מעשה זה, הוא אינו תורם לפתירת הקושי מולו הוא מתמודד. כספים: הוצאה כספית לא צפויה או צורך בקבלת הלוואה שתעזור לכם להתאפס ולהתאזן מבחינה כלכלית הופך מוחשי יותר. פעילות נחושה מצדכם ולקיחת אחריות תאפשר לכם להשיג את הכסף הדרוש. שבוע מבורך והשם אתכם יחבק וינחם וייתן לכם את כול מבוקשכם.

הכוונה רוחנית: כשהיום נגמר, בין אם היה לכם יום מעולה, ובין אם היה לכם יום מתסכל, לפני שתלכו לישון, ערכו עם עצמכם שיחת עידוד קצרה בה תבטיחו לעצמכם שמחר תיצרו בעבורכם יום נפלא.

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה