בשורה מיוחדת לנשות הדרום

$(function(){setImageBanner('05c2528a-11d6-4c57-8af5-980cf28fd0a6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26587,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בדיקת ממוגרפיה הכי חדשה ומתקדמת ביותר לאבחון מוקדם של סרטן השד הגיעה למרכז לרפואה יועצת של הכללית באשקלון. מדוע חשוב לבצע בדיקה מוקדמת? מה הן הבדיקות המומלצות? האם מתאים גם לנשים צעירות ? וכיצד מבנה השד משפיע על הבדיקות?

גילוי מוקדם מציל חיים בזכות בדיקת הממוגרפיה אשר היום תורמת לאבחון המחלה בשלביה המוקדמים, כך חייהן של  נשים רבות שלקו במחלה ניצלו.

הטומוסינטזיס, טכנולוגיית הדמיה חדשנית ומתקדמת המאפשרת זיהוי מדויק של גידולים בשד, עומדת מהיום לרשותן של נשות הדרום, ובפעם הראשונה מרכז במקום אחד את נשות היישובים ומזמינה אותן לרפואה היועצת באשקלון.

הבדיקה מיועדת לנשים במסגרת תכנית לגילוי מוקדם או  עבור אישה בעלת גורמי סיכון לפי רופא המשפחה. כל אישה תוכל לעבור את הבדיקה עם הפניית רופא.

במרכז לרפואה יועצת קיים מכשיר הממוגרפיה המתקדם בעולם לאבחון סרטן השד, המאפשר לאבחן גידולים שלא ניתן לאתרם בטכנולוגיות אחרות.

מיכאל מישורי דרעי מנהל מחוז דרום, כללית : "זוהי בשורה לנשות אשקלון והסביבה ובכלל לנשות הדרום. הניסיון מראה כי כאשר המכון קרוב למקום המגורים יש עלייה בהיענות להיבדק, חשיבות הגילוי המוקדם היא משמעותית ומצילת חיים " עוד מוסיף מישורי- דרעי כי "המכשיר החדש במרכז לרפואה יועצת באשקלון שנפתח לפני  כשנה הוא עוד הישג וחלק ממטרותינו במחוז דרום להוביל להנגשת השירות וצמצום פערים"

 

דר מירון פרויימוביץ' מומחה ברפואת נשים, מנהל המחלקה לבריאות האישה במחוז דרום ומנהל המרכז לרפואה יועצת כללית באשקלון :"במכשיר החדיש העובד בשיטת הטומוסינטזיס ניתן לבצע ממוגרפיה גם למושתלות סיליקון. המכשיר פועל במכון השד במרכז לרפואת מומחים באשקלון, שהכשיר לאחרונה אחות מיוחדת המלווה את הנבדקות בכל התהליך, כמו כן, עומדת לרשותן של המטופלות אשת קשר שעברה הדרכה ייעודית בנושא המורכב"

אשה שתשלח לבדיקת הממוגרפיה תעבור את הבדיקה בנוכחות רופא. אם חלילה ימצא ממצא המצריך ביופסיה, הבדיקה תערך באותו שבוע. ובפרק זמן של כשבוע צפוי להסתיים הבירור וההמתנה מורטת העצבים.

 

על המרכז הרפואי הגדול והחדש באשקלון הנותן שירות לתושביי הדרום:

המרכז החדש לרפואה יועצת של שירותי בריאות כללית באשקלון מציע מגוון רחב של שירותים רפואיים ומכונים חדישים. המקום מאגד במרכז צוותים רב מקצועיים, ביניהם למעלה מ- 90 רופאים יועצים, רובם מומחים המשולבים עם בתי החולים, שמעניקים מענה רפואי איכותי בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובטכנולוגיה חדישה לרווחת המטופלים.

השירותים הרפואיים כוללים מגוון רחב של מקצועות הייעוץ,

מכון דימות – צילומי רנטגן ואולטרסאונד מסוגים שונים, כולל בדיקת דופלר.

שירות נוירולוגי מקיף כולל EEG, EMG .

מכון לב ובו יחידת טיפול באי ספיקת לב, ביצוע בדיקות אקו-לב ,בדיקות לב במאמץ ועוד.

מכון גסטרו מבצע בדיקות גסטרוסקופיה, קולונוסקופיה ועוד.

 מרפאת כאב מהגדולות בארץ, טיפול בכאב כוללת הזרקת אפידורל תחת אולטרסאונד בשילוב שני רופאים מומחים. 2 חדרי ניתוח לביצוע פעילות ניתוחית זעירה כמו הסרת נגעים ועוד.

שירות אורתופדי נרחב כולל מכון טראומה לטיפול בשברים וגבס.

מרפאת אלרגיה כוללת ביצוע טסטים גם לילדים. 

מכון שמיעה הראשון במחוז דרום, המספק מכשירי שמיעה ללא עלות לזכאים, אגף חושים – הכולל מכון עיניים, אף אוזן גרון ועור.

יחידה לרוקחות קלינית לייעוץ בחולים מורכבים, שירות תומך – מרפאת סוכרת, דיאטנית, מרפאת ריאות, מרפאת כבד ובית מרקחת מרווח, הגדול ביותר באשקלון ועוד.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה