מתחת לשמלת הכלה

$(function(){setImageBanner('34a96b53-0093-4e8a-9d29-5dea6b46109d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26587,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

חזייה? מחטב? חוטיני או שלם? ליל הכלולות הוא רגע של שיא בחייך, אליו כדאי להיערך כמו שצריך גם כאשר מדובר בבחירת הלבנים שמתחת לשמלת הכלה. קבלי כמה טיפים חשובים בכל הנוגע דווקא למה שלא רואים.

ליל הכלולות הוא רגע של שיא בחייך, אליו את רוצה להיערך כמו שצריך. את משקיעה זמן ממושך ומחשבה על בחירת השמלה, בחירת מאפר, סידור השיער ועוד מיליון ואחד דברים מסביב. מרוב הדברים הרבים שיש לדאוג, יש נטייה לשכוח לרגע האחרון דווקא את מה שלא רואים... הלבשה תחתונה.

רינת ברדה, מנהלת השיווק של חברת אקספוז, עושה לנו קצת סדר בבחירת הדבר הלא פחות חשוב, סט ההלבשה החתונה שלך לליל הכלולות. עם כל הכבוד (ויש כבוד, כי את הרי כלה!) , יום החתונה הוא סיבה מספיק טובה ומוצדקת להשקיע מחשבה בסט. קבלי הטיפים שיעזרו לך לבחור את הבגדים שמתחת לשמלת הכלה. 

תמיכה טובה

תמיכה ונוחות הן מילות המפתח ליופי. כבר אמרו לא פעם "שאת הכי יפה כשנוח לך" - והן אכן צדקו . חפשי חזייה שהיא "הכפפה ליד" שלך. לא כזו שכבר בחנות עושה עיקצוצים תחת בית השחי, גבוהה מידי  וחונקת מידי .

התאמת החזייה למחשוף

כבר כשאת מודדת את שמלת חלומותייך, השקיעי מחשבה בעניין המחשוף. לא לכל שמלה יש חזייה תואמת מבחינת המחשוף. אם את יודעת שאת לא "אשת הסטרפלס" האידאלית, דאגי לשאול את המעצבת בטרם עת מה האופציות האידיאליות מבחינת חזייה.

תחתונים הם עניין של מידה

כמה פעמים נתקלת במקרה של "התחתון החותך". זכרי שאף אחד לא מציץ לך ובודק את התווית  כדי לדעת מה מידת התחתונים האמתיות שלך. חשוב שהתחתון יתמזג עם הגוף שלך באופן מושלם.

סט תואם

אין כמו סט, בעיקר כשמדובר בהלבשה תחתונה! כשקונים שני חלקים בנפרד, יש את הרצון העילאי למצוא את "הזוג התואם" לאותו החלק. אולם, התוצאה לא תמיד נכונה או באמת מתאימה. בכדי לא להיתפס בעייני בעלך (לעתיד) כ"פרודיה" לאישה הסקסית ובאמת להיות כזו - חסכי לעצמך ותקני כבר בהתחלה סט שלם.

יקר? הלו את כלה!

כן כן , את כלה! ולכלה מותר (כמעט) הכל. כמה פעמים קנית לעצמך משהו יקר ערך וכשלבשת אותו הרגשת שזו יום חג?! .כך גם עם ההלבשה התחתונה. ברגע שתשקיעי בסט סקסי, לבן,  הסט שקנית ייחשב "לחגיגי" גם בחדר המיטות.

מחטב, זה לא מילה גסה!

כשאת המסמר של הערב - חשוב לך תמיד להראות במיטבך בכל זווית שהצלם יתפוס אותך. לשם כך, כלה יקרה, אין צורך להתנצל על כל מה שתזדקקי לו מתחת לשמלה כדי להראות כך- גם לא על המחטב. חשוב להכיר את מבנה גופך ולהיות כנה עם עצמך: האם את בעלת חזה שופע?, האם ניחנת בבטן פחות מוצקה? האם הצדדים של מותנייך משרים מותן רחבה או צרה? וכך הלאה. רק כך תוכלי באמת להבטיח לעצמך קנייה טובה ומדויקת. זכרי שאף אחד מהאורחים שלך לא הלביש אותך לפני האירוע - וכך אף אחד לא צריך לדעת שאת לובשת מחטב.

לבנים של "אקספוז" ליום הכלולות. יח"צ

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה