שני גבאי מתלמי יחיאל בפרויקט מיוחד אחות גדולה בהתנדבות- בואו להכיר את הסיפור המקסים

$(function(){setImageBanner('07bbc4f8-bb9b-41bf-adb1-e4c54e5ce8fc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תכירו את תהל קופולה (7) מאשדוד ושני גבאי (28) מתלמי יחיאל. השתיים הכירו בחודש ספטמבר האחרון במסגרת "עמותת אח/ות בוגר/ת" ומאז הן נפגשות אחת לשבוע בעיקר בשביל ליהנות ביחד, כאשר שני משמשת כאחות בוגרת לתהל- ברצון, התנדבות ובעיקר אהבה

 

הפגישה של שני ותהל מתקיימת בדרך כלל בימי ראשון בשעה 17.30 למשך שעתיים. לפעמים הן נפגשות יותר מפעם בשבוע והבילויים שלהן יחד מגוונים מאוד: מטיילות יחד עם הכלב של שני- "רינגו" והכלב של סבתה "לוקה", בישלו יחד ספגטי, הכינו כדורי שוקולד, הלכו לקולנוע יחד ועוד...

העיקר הוא לבלות ביחד, שני לא שומרת או עושה 'בייבסיטינג' על תהל אלא הן בעיקר עושות "פאן" יחד- נותנות האחת לשנייה תשומת לב. שני ממלאת צורך של דמות בחיים עבור תהל שמתגוררת עם אימה ושתי אחיותה.

מאז תחילת המפגשים ביניהן תהל "נפתחת" יותר. היא יחסית שקטה אבל ככל שעובר הזמן היא צוחקת ומדברת יותר. שני מצידה, ממליצה לאנשים להתנדב בעמותה. "ההיכרות של עם תהל החזירה אותי להמון דברים בילדות- להתלהב מכל מיני דברים קטנים שכבר שכחנו מהם", היא אומר ומציינת שלה בעצמה אין אחים קטנים ותהל עבורה לגמרי הפכה לאחות קטנה.


לעיתים העמותה מממנת את הבילויים המשותפים אולם עיקר המפגשים לא יושב על כסף או השקעה גדולה מצד ה"אחות הבוגרת", אלא יותר מתן תשומת לב, אוזן קשבת, לייעץ. יש לשני קשר מאוד טוב גם עם אמא של תהל והיא התחייבה לקיים מפגשים עם תהל בקביעות למשך של מינימום שנה – ככלל מבחינת המתנדבים בעמותה.

תהל אוהבת לרקוד ולשיר וכמעט כמו כל הילדים היום- היא מעריצה את סטטיק ובנאל, היא אוהבת לאכול ספגטי ברוטב שמנת ומרשמלו צלוי, אוהבת להיות פעילה ולטייל בחוץ. אוהבת מאוד את הים. ביומולדת שלה הן בילו יחד עם אמא שלה ובסוף הערב אכלו גלידה וישבו מול הים והיא מאוד נבנתה מזה.

שני עובדת בראשן לציון, נשואה עדיין ללא ילדים ומגיעה אחת לשבוע לפחות לאשדוד. על העמותה היא שמעה דרך חבר שמתנדב בכרמיאל. עם הזמן עלה בה החשק לעשות משהו שהוא מעבר לשיגרה של עבודה- בית והחליטה להתנדב בעמותה.

"אני ממש נהנית לבלות עם ילדים באופן כללי (אחיינים וכאלה) אז אני לגמרי נהנית עם תהל", אומרת שני ותהל: "היא דואגת לי, משחקת איתי, אנחנו הולכות לכל מיני מקומות שבדרך כלל אני לא הולכת אליהם".

רוצים לשמוע פרטים נוספים? להתנדב גם אתם? לכל הפרטים לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה