נציגי מועצה אזורית חוף אשקלון השתתפו ביריד חטיבה להתיישבות

$(function(){setImageBanner('e45d2c67-459a-464f-ada2-1ce822789144','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לפני כשבוע התקיים יריד "החטיבה להתיישבות" במרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב, מדובר ביריד הגדול והמגוון ביותר שנערך אי פעם לטובת המרחב הכפרי
ובו לקחו חלק מועצות אזוריות ברחבי הארץ, מצפון עד דרום, הקימו דוכנים ונציגיהן סיפרו על תכניות הרחבה וקליטה בישובים.

כל המועצות האזוריות הגיעו ליריד, ולצדן מניפה רחבה של תנועות התיישבות. החל מהתנועות הוותיקות והגדולות, בראשן כמובן התנועה הקיבוצית ותנועת המושבים, וכלה בתנועות צעירות ומבטיחות כמו תנועת אור, איילים, השומר החדש ועוד.

מעל -2,000 איש פקדו את דוכני היריד, קיבלו מידע עדכני אודות אפשרויות המגורים והתעסוקה ביישובים השונים, והמארגנים מהחטיבה להתיישבות בטוחים שאת הפירות שנזרעו בתל אביב יקצור המרחב הכפרי בנגב, בגליל באזורי השומרון בשנים הקרובות.

צילום דובורת מועצה אזורית חוף אשקלון

נציגי המועצה האזורית חוף אשקלון אשר השתתפו ביריד סיפרו שההתעניינות היתה רבה בעיקר מצד זוגות צעירים באר לתכניות התרחבות ההתיישבות בשנים הקרובות במועצה

על פי תכנית המתאר של המועצה האזורית חוף אשקלון ולפי התכנית הכוללנית, שנועדה לעצב את התכנון, הבניה ותשתיות המועצה לעשורים הבאים (ונמצאת לפי שעה בעבודה של אנשי התכנון) - יישובי המועצה צפויים לגדול ולהתרחב כאשר יתווספו יחידות דיור חדשות, בחלקן מדובר בשלב ההרחבה. למרות שמדובר בתהליכים שייקחו זמן, הרי שכבר עתה יש התעניינות באשר להתיישבות במרחב הכפרי.

צילום דובורת מועצה אזורית חוף אשקלון

לפני כשבוע השתתפה נציגות מטעם המועצה ביריד בן יומיים של החטיבה להתיישבות בגני התערוכה, שמטרתו לחשוף את המועצות האזוריות בישראל לציבור שמחפש איכות חיים קצת אחרת. שיאו של היריד היה כנס לציון 50 שנה לפעילות החטיבה להתיישבות במעמד נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין. במסגרת הדוכן של המועצה האזורית חוף אשקלון הוסבר למתעניינים על אופיים של יישובי המועצה, יתרונות האיזור והתמהיל האנושי המיוחד. נציגינו ידעו לספר כי הדוכן של חוף אשקלון זכה להתעניינות רבה בעיקר מצד זוגות צעירים, אשר רואים את עתידם בהתיישבות במועצה בשנים הקרובות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה