אמזון פריים דיי: טירוף המבצעים החל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('500d4afd-f442-45ec-83be-094494438c9e','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('500d4afd-f442-45ec-83be-094494438c9e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

חג הקניות, שיימשך כ-30 שעות, החל אתמול באמזון ארה"ב ב-22:00 שעון ישראל והאתר קרס לסירוגין. כדאי להירשם מראש למועדון פריים לחודש חינם ולקנות מהר, כי המלאי ייגמר תוך דקות. וגם: איך תתכוננו, ממה להיזהר ומה כדאי לקנות, ממוצרי אלקטרוניקה ועד שישיית בקבוקי טומי טיפי לתינוק ב-114 שקל

הכתבה התפרסמה לראשונה ב ynet. כתבה: מירב קריסטל.

אמזון החלה לחגוג אתמול (ב') את פריים דיי, החג שהמציאה כדי לצרף מאסות של צרכנים למועדון הלקוחות שלה באמצעות קרנבל של מבצעי ענק לחברי מועדון בלבד. על אף שיש עלות למשלוח לישראל (שהוזל), וישנם מוצרים שלא נשלחים לארץ (אפשר לעקוף את זה) - גם ישראלים ממתינים באצבעות שלופות מול המסך. עומק המבצעים מגיע לעד 30% מהמחירים במבצעי אמזון במהלך השנה. עם פתיחת עמוד המבצעים ב-22:00 שעון ישראל אמזון ארה"ב קרס למשך שעה ועדיין ממשיך לקרטע. עוד קודם לכן קרסו לזמן קצר יותר אמזון גרמניה וצרפת.

פריים דיי אמזון (צילום מסך)
.


אמזון פריים דיי ()
.

אמזון מפעילה אתרים נפרדים בארה"ב, בבריטניה ובכמה ממדינות אירופה. באתרי אמזון באירופה, פריים דיי החל ב-13:00 שעון ישראל. בבריטניה החל שעה אחרי זה ובארה"ב עלו כל המבצעים לאתר ב-22:00 שעון ישראל, שכאמור קרס וקירטע. בכל אחת מהמדינות ה"יום" הזה יימשך כ-36-30 שעות, תלוי מתי החל, שכן הוא מסתיים בחצות (שעון המדינות) ביום שלמחרת.

לפני הכל - הירשמו לפריים 

אתם חייבים להיות חברי מועדון כדי לקנות במחירי מבצע. אל דאגה, זה חינם לחודש: מהרו להירשם מראש, כבר עכשיו, למינוי פריים באמזון בריטניה וארה"ב, ואם אתם חובבי בירקנשטוק ואביזרים למטבח – גם באמזון גרמניה. לכל אתר יש להירשם בנפרד.

דוגמאות למבצעים באמזון ארה"ב

מצלמת fujifilm instax מיני ב-228 שקל בלבד כולל משלוח. דיל שפורסם באתר עלי-ביי.

כרטיס זיכרון בנפח 200 גיגה של סאנדיסק - 184 שקל עד הבית.

מכונת טיפוח, סידור וקיצוץ זקן - דיל שפורסם בקבוצת כזה אני רוצה -INeeditIL המכונה Philips Norelco Multi Groomer MG5760/40-18 piece, beard, body, face, nose, and ear hair trimmer and clipper w/storage case מגיעה עד הבית ב-37 דולר בלבד. 

סייל באנדר ארמור עד 40% הנחה.

כונן קשיח SSD של Crucial בממשק SATA III, בנפח של 1TB ב-645 שקל כולל משלוח ומס. דיל שפורסם באתר פוקסר.

אמזון ()

אמזון ()

מה כדאי לקנות מארה"ב?

אל תקנו מוצרי חשמל מאמזון בארה"ב. אפשר עם זאת לקנות מוצרי אלקטרוניקה, חלקם דואליים. כדאי לקרוא את מפרט המוצר באתר ולוודא שהוא פועל במתח של 220 וולט. אם מדובר במוצרים מכניים במתח 110 וולט, לא להתקרב. כל מה שיש לו מנוע לא מתאים לישראל, ולא משתלם לקנות עבורו ממיר מתח.

מומלץ לרכוש נעליים מארה"ב כי לכל חברות השילוח שמספקות כתובת בארה"ב יש מבצעי נעליים טובים. למשל shipo שולחת נעליים ארצה ב-16.5 דולר לזוג. המחירים בארה"ב נמוכים משמעותית ממחירי ישראל.

מוצרי אלקטרוניקה: אלקטרוניקה בידורית, רסיברים, רמקולים ניידים, בית חכם, גאדג'טים וטבלטים.

מוצרי חשמל לבית, בתנאי שמותאמים למתח בישראל: בלנדרים, שואבים רובוטיים (כמו איי רובוט, רומבה, ניטו ומותגים שלא מוכרים בארץ).

חפשו מבצעים גם באתרי אינטרנט אחרים: רשתות רבות בארה"ב יוצאות במבצעים ביום הזה, כדי לחסום את אמזון. לדוגמה: וולמארט וטרגט.

מוצרי חזרה ללימודים: לאמזון יש פורטל לפריטים כאלה, שמחולק לפי גילאים וקטגוריות מוצרים (ילדי גן, ילדי בית ספר, קולג', ילקוטים).

אמזון פריים דיי ()
.

מבצעי חברות השילוח שמספקות כתובת בארה"ב: דילטס מציעים 35% הנחה על משלוח של עד 10 ק"ג ו-45% הנחה על משלוח מעל 10 ק"ג בשילוח אקספרס עד הבית. בכל אתר כזה יש מחשבון עלויות. יושופס מציעה הנחה של עד 10 דולר על שילוח פריטים שיירכשו בסיילים הגדולים באמזון פריים. קוד הקופון להפעלת ההנחה: HAPPY10 (בכפוף לתנאי המבצע, יש אותיות קטנות). שילוח של רהיטים, ציוד ספורט, מוצרי חשמל ועוד יינתן בהנחה של עד 55% על המשלוח מארה"ב עד הבית. קוד הקופון להפעלת ההנחה: BIG55 (בכפוף לתנאי המבצע, יש אותיות קטנות).

מוצרים במבצע באמזוני באירופה

אמזון גרמניה  שווה שיטוט אם כי מחירי השילוח בו, כמו בכל אתרי אמזון באירופה (למעט בריטניה) - גבוהים: החל מ-9 אירו לק"ג.

קנו באמזון גרמניה: ברזים של GROHE, מוצרי תינוקות, מוצרי פיליפס, מחבת של ג'יימי אוליבר, דיסק און קי.

היכנסו לאמזון בריטניה, כי גם הוא עשוי להיכלל במסע הקניות שלכם. לצערנו רוב המוצרים המעניינים בסייל, שמחיריהם נמוכים כרגע בזכותו, לא נשלחים ישירות ארצה. אפשר להיעזר בחברת שילוח שמציעה כתובת בבריטניה, אבל אז יש להשוות למחירי ישראל את המחיר הסופי של המוצר + המשלוח דרך החברה. עם זאת, דמי המשלוח מבריטניה לישראל - נמוכים במיוחד.

מה כן אפשר לקנות מהאתר הבריטי? מברגות, נורות חכמות, מוצרי פישר פרייס בהנחות של עד 40% ובמחירים רחוקים מאוד מהמחירים בישראל, מוצרי פיליפס כמו מסחטת מיצים כ-553 שקל עד הבית, כסא בטיחות Graco Milestone עכשיו ב-50% הנחה - מחיר המוצר 109 ליש"ט, מחיר המשלוח כמעט כמו מחיר המוצר. נשמע יקר? הסכום הסופי למשלוח עד הבית כ-968 שקל. מחיר בארץ: 1,290 שקל.

עוד מבצע באמזון בריטניה: שישיית בקבוקי טומי טיפי 260 מ"ל ב-114 שקל בלבד, כולל משלוח עד הבית.

אמזון פריים דיי 2018 (צילום מסך)
.

אמזון פריים דיי 2018 (כלכלה)

גם באמזון צרפת יש מבצעים לחברי פריים. למשל, כפי שפורסם באתר עלי-ביי, מברשת שיניים חשמלית Oral-B PRO 700 ב-21.99 אירו, פלוס משלוח עד הבית: 38.6 אירו, שהם כ-164 שקל בלבד..   

פריים דיי אמזון (צילום מסך)
.

פריים דיי אמזון (צילום מסך)

רגע לפני הקנייה - חובת קריאה

מה נותן הפריים? בארה"ב הוא מאפשר מגוון הטבות כמו משלוח עד הבית חינם בתוך יומיים (או באותו היום תמורת 4.99 דולר), הנחות ב-whole foods market, שירות מוזיקה ושירות וידיאו (שרלוונטי גם בישראל). עבורנו כישראלים הוא בעיקר יספק הנחות בפריים דיי, שמיועד לחברי מועדון בלבד. אל תשכחו לבטל בעוד 30 יום - הביטול פשוט מאוד (ראו צילום מסך). אם מתאים לכם להמשיך להיות חברי מועדון, מדובר בתשלום של 119 דולר בשנה (תשלום אחד) או 12.99 דולר בתשלום חודשי באמזון ארה"ב. בבריטניה: 79 ליש"ט בתשלום אחד לשנה ו-7.99 ליש"ט בתשלום חודשי.

אתם יכולים לאפשר לבני משפחה להשתמש בחשבון הפריים שלכם, אבל זה לא מומלץ בפריים דיי. 

נרשמתם לפריים בשנה שעברה? לא תקבלו שוב חודש חינם. במקום זאת תוכלו לעשות מינוי לחודש בלבד. זה עולה 12 דולר בארה"ב, 8 ליש"ט באמזון בריטניה ו-8.99 אירו באתרי אמזון באירופה.

פריים דיי אמזון (צילום מסך)
.

פריים דיי אמזון (צילום מסך)
.

 שלא יעבדו עליכם: הורידו את תוסף הכרום keepa ש"מתלבש" על דפדפן הכרום ומציג בעמוד המוצר של אמזון את היסטוריית המחירים שלו, מתחת לתיאור המוצר, בצורת גרף. כך תדעו אם מחיר המבצע המפתה משתלם או לא. דרך נוספת למי שלא גולש בכרום היא להעתיק את כתובת ה-URL של המוצר לאתר קאמלקאמלקאמל ולבדוק שם את היסטוריית המחירים של המוצר. יש לו גם גרסה בריטית וגרסה גרמנית. עם זאת, הביאו בחשבון שאמזון חוסמים אותו לעיתים קרובות, כך שהוא לא תמיד מעודכן. keepa מומלץ יותר.

אפשר להוריד את אפליקציית אמזון להעמסה מהירה יותר של מוצרים לסל (בגרירה).

השוו מחירים לארץ: יש מוצרים ששמתם עליהם עין? כדאי כבר עכשיו "ללמוד" את מחירי ישראל. לפעמים המוצר נמכר בפריים דיי במבצע לא מאוד עמוק, אבל הוא עדיין זול למכביר לעומת ישראל – ואז שווה לכם לרכוש אותו

צרו עכשיו חשבון בחברת שילוח שמספקת כתובת בארה"ב או באירופה: אם אתם רוצים ש-100% מהמבצעים יהיו רלוונטיים עבורכם, ולא רק המבצעים על אלה מבין המוצרים שנשלחים לישראל, כדאי לכם ליצור עכשיו חשבון בחברת שילוח שמספקת כתובת בארה"ב, שאותה צרכנים יכולים לרשום באתר ככתובתם כשהם מעוניינים במוצר שלא נשלח ארצה. מומלץ לעשות זאת עכשיו, מראש. בין החברות שפועלות בתחום:  דילטס (dealtas), יושופס (ushops), שיפו (shipo), שיפיטו (shipito) ו-idgu.

היזהרו מרשות המסים

בקנייה מתחת ל-75 דולר לא תשלמו מסים: תשלמו מע"מ על קנייה בסכום הגבוה מ-75 דולר, ומכס על סכום הגבוה מ-500 דולר. אמזון מחשבת את המסים בסכום הקנייה הסופי, וזה הסכום המקסימלי שתשלמו (אם במכס יגבו מכם יותר, אמזון סופגת את ההפרש. אם יגבו מכם פחות, אמזון תחזיר לכם כסף).

יש מוצרים שמצריכים אישורי יבוא ומכון תקנים: יבואנים גדולים מביאים מכולה ארצה והבדיקות האלה לא עולות להם הרבה כסף ביחס למספר המוצרים שהם מייבאים, ובכל זאת הם מתלוננים. אז לצרכן הפרטי זה כאב ראש גדול.

קחו בחשבון שכיסאות בטיחות וחלקי חילוף לרכב (לא כולל צמיגים) עשויים לדרוש אישור של מכון התקנים ומשרד התחבורה; טלוויזיות חכמות, מגברים ומוצרים על אנטנות מצריכים אישור של משרד התקשורת; רחפנים מסוימים זקוקים לאישור של רשות שדות התעופה, ועבור גריל גז תתבקשו לקבל אישור של מכון התקנים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה