מכירים ילדות שאוהבות להתגנדר? למה להגיד להן "חכו כשתהיו גדולות"?

$(function(){setImageBanner('18011095-9679-40ae-a0a3-f6a350a1374a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26576,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אורית ויזל תושבת מושב ערוגות מאפרת וכתבת הספרים "שפתון הקסמים", "האיפור שאני אוהבת" ו- "סלון היופי שלי" בהוצאת "ספרי צמרת" כותבת ספרים העוסקים בסיפורן של ילדות סקרניות שאוהבות את עולם האיפור והטיפוח, אוהבות לגעת ולמשש את המוצרים ולהתנסות על עצמן עד בלי די.

אורית ויזל  (47), חיה בזוגיות עם טל ואמא לשני בנים, מתגוררת במושב ערוגות מועצה אזורית באר טוביה, עוסקת באיפור מאז שנת 1989 ומאז שנת 2000, היא מלמדת ומכשירה את הדור הבא של המאפרים בישראל. אורית נחשבת לאחת מהמאפרות המקצועיות המוכרות והוותיקות ומשמשת גם כמרצה מבוקשת וככותבת מובילה בתחום האיפור.
מאמריה הרבים פורסמו בעיתונים ובאתרי אינטרנט שונים והיא משמשת כעורכת ראשית של פורטל היופי "בי ביוטי"  .

אורית מלמדת איפור בפורומים ובקבוצות שונות. בתוך באר טוביה, קיימה קורס קהילתי באיפור  אליו הגיעו נשים מכל מושבי המועצה ופשוט למדו להתאפר בעצמן. 

צילום -יצחק שלי 
במסגרת פעילותה למען הקהילה, היא מלמדת איפור בקרב נערות בסיכון ואוכלוסיות נזקקות.
במושב ערוגות בו היא מתגוררת הקימה  את פורום "COOKING MAMAS AND PAPAS" (ע"ש משחק המחשב המפורסם..) מדובר בקבוצה המונה למעלה מ- 40 נשים (וגם גברים!) כולם תושבי ערוגות, שמבשלים עבור יולדות מהמושב שמגיעות הביתה מבית החולים.
כל יולדת שמעוניינת פשוט מקבלת ארוחה לה ולמשפחתה עד הבית מדי ערב במשך כשלושה שבועות ברציפות. זו קבוצה התנדבותית כמובן שמנוהלת על ידיה בוואצאפ.
עם הזמן וצורך השעה, הקבוצה נרתמה גם להביא אוכל למשפחות אחרות במושב שבגלל פציעה לא יכלו להתנהל באופן עצמאי .

הספרים של אורית מעניקים לגיטימציה מחשבתית אל חלום פופולארי של ילדות רבות:

להתאפר כמו אמא. הם מאפשרים לקוראת הצעירה לחוש בנוח עם הפנטזיות והחלומות סביב עולם האיפור עצמו, תוך שהם נותנים ביטוי לעולמה הפנימי של הילדה חובבת האיפור, יוצרים סדר ברגשותיה ובעולם הדמיון שלה שמקבל דימויים קונקרטיים וכיפיים. הספרים משמשים כרטיס כניסה לעולמה הפנימי של הילדה: היא גם שומעת וחווה רגשות מתוך הסיפורים עצמם ומאידך מבטאת את רגשותיה ומרחיבה את עולמה הפנימי.

 

ויש גם ספר לבנים! הספר "הילד שהיתושים אוהבים" מתאר בחרוזים ובהומור את תסכוליו של ילד שנעקץ מדי לילה על ידי יתושים. הוא מתמרח בכל מיני משחות, מנסה להיעזר במכשירים שונים- אבל כלום לא עוזר עד לפתרון המפתיע.
כל ספריה של אורית, נמכרים דרך האינטרנט באתר "נטבוק" גם כספר רגיל לרכישה (הכולל שירות משלוח חינם עד הבית) וגם בפורמט דיגיטלי (ebook  ) להורדה אל טאבלט/סמארטפון או מחשב. המעוניינים יוכלו אף לרכוש אותו כקובץ שמע או כקובץ להדפסה במדפסת בייתית. 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה