גאווה מקומית : אות הצטיינות לרס"ן (מיל') הראל ממשואות יצחק

$(function(){setImageBanner('62041b8f-e296-4a2f-93cf-a376fb60ff2f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

רס"ן (מיל') הראל ממשואות יצחק השתתף ביום חמישי בטקס מרגש ונמנה בין 40 מקבלי אות ההצטיינות של מערך המילואים.

מדובר באות הצטיינות יוקרתי המוענק בטקס מרגש מידי שנה למשרתי מילואים מצטיינים, שעושים את תפקידם בצורה טובה, מקצועית, משמעותית ותורמת. משרתי המילואים מהווים כוח הסד"כ הגדול של צה"ל וחודש מאי הוא חודש המוקדש להוקרה למשרתי המילואים שעוזבים ימים רבים בשנה את עבודתם, עולים על מדי ה-ב' ותורמים לבטחון המדינה.

הראל קיבל את אות ההצטיינות היוקרתית המוענקת מטעם הרמטכ"ל על ביצוע תפקידו בצורה טובה, מקצועית ומשמעותית.


הראל התגייס בשנת 2003 לקורס טיס אך הודח מהקורס והגיע לשרת ביחידה בה נמצא היום, יחידה מיוחדת בזרוע היבשה. הוא עשה מסלול ביחידה והתקדם לקורס מפקדים, קורס קצינים ושירת שלוש שנים בסדיר ולאחר מכן שלוש שנים נוספות בקבע. מאז השחרור, בשנת 2009, הראל עולה על מדי ה-ב' באופן קבוע לפחות פעם בשבוע - בלילות, בימים, בחורף ובקיץ, בכל ימות השנה, מתי שצריכים אותו הוא מגיע.

רס"ן (מיל') הראל ממשואות יצחק


"מה שמהנה בתפקיד הוא שלא עושים אותו דבר כל הזמן, זה משתנה", הראל מספר ומוסיף: "כל פעם זו משימה אחרת במקום אחר,  אין מקום קבוע".
שירות המילואים של הראל לא דומה לשירות מילואים רגיל, הוא מגיע באופן שוטף לפעילות מבצעית יחד עם אימונים קבועים, ובכל זאת הוא מצליח לשלב בצורה טובה גם את התרומה החשובה לבטחון המדינה וגם את הקריירה המצליחה בתחום הנתונים (
DATA) אותה מבצע באזרחות. "זה מאתגר אבל מספיק חשוב ועובד ביחד, המעסיקים בעבודה תומכים ומאפשרים וככה זה עובד. שני הדברים חשובים לי וזה מצליח לעבוד ביחד".


מה אתה הכי אוהב במילואים? "זו ההרגשה שאני מאוד רלוונטי. ההשקעה בדברים שאני מיומן  בהם ויודע שיש לי השפעה על דברים רלוונטים ומשמעותיים, זה שאני מעורב בשמירה על הבטחון. היחידה שלי גם לא גדולה, היא משפחתית וקטנה. בימי המילואים אני פוגש את האנשים ש'גדלתי איתם', אין כמו לבוא למילואים, לפגוש את החבר'ה מהסדיר ולשמור על קשר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה