המומחים של מיי טריפ ממליצים: איפה כדאי לטייל?

$(function(){setImageBanner('b27f67cf-cfd8-46c2-a1dc-7f3e3b68038d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38222,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ממש רוצים לטוס לחו"ל ולא יודעים לאן? פה תוכלו לקבל מעט מידע על המקומות המבוקשים בעולם ישירות מהמומחים של מיי טריפ!

מיי טריפ

טנזניה

טנזניה, שנמצאת במזרח אפריקה, מושכת אליה עוד ועוד אנשים מכל רחבי העולם, שבאים לטייל ולהכיר את המדינה המיוחדת הזו עם כל התרבויות והנופים המיוחדים שלה. יש שטסים לטנזניה כדי ליהנות מהחופים המושלמים של זנזיבר ויש שרוצים לחוות טיול ספארי ויש גם את מיטיבי הלכת, שמעדיפים לאתגר את עצמם ולטפס על הקילימנג'רו, שהוא ההר הגבוה ביותר בכל יבשת אפריקה ומתנשא לגובה של כמעט 6 קילומטרים מעל גובה פני הים.

אוגנדה

באוגנדה, הידועה גם בשם "הפנינה של אפריקה", תוכלו לטפס על הרי רוונזורי, אשר פסגותיהם מושלגות בכל ימות השנה והרכס עצמו מהווה בית לבעלי חיים מיוחדים במינם כדוגמת גורילות ההרים. כמו כן, תוכלו גם ליהנות מחיי לילה סוערים לצד המקומיים, הידועים בחביבותם וידיעת השפה האנגלית. בתום הטיול בהחלט סביר שתשאלו את עצמכם "למה לא אוגנדה?"

קמבודיה

גם קמבודיה האסייתית מושכת אליה תיירים רבים. בין היתר, בזכות התרבות הקמבודית המרתקת. תרבות זו מהווה חלק ניכר מהסיבות להגיע לקמבודיה, אבל היא לא סותרת את הדברים המופלאים שיש לראות בה. המקדשים, האיים הנטושים, השווקים הצבעוניים ושוקקי החיים וכמובן נהר המקונג מהווים מוקדי משיכה לא פחות כמו גם ההיסטוריה העשירה והמרתקת של המדינה והעם שחי בה.

קוסטה ריקה

המלצה נוספת לטיול של מומחי מיי טריפ היא קוסטה ריקה. קוסטה ריקה, שנמצאת במרכז אמריקה, מזמינה אתכם לגלות את הטבע מחדש! לצד מכתשים ומפלים רבי עוצמה תוכלו לסייר בתוך יערות עבותים תוכלו לחזות בטבע המדהים של קוסטה ריקה, בהם יש עצים ייחודיים, המהווים בתי גידול למינים רבים ושונים של חיות מיוחדות, אותן לא תוכלו לראות בישראל וגם לא במקומות רבים אחרים על פני הגלובוס.

קולומביה

קולומביה, הדרום אמריקאית, היא המדינה המושלמת בשביל מי שרוצה לראות נופים מרהיבים ולהכיר תרבות מרתקת. בקולומביה תוכלו להסתובב בסמטאות ססגוניות, לטפס על הרים, לסייר בג'ונגלים ועוד. כמו כן, תוכלו גם להתרשם מאדריכלות עתיקה לצד אדריכלות מודרנית וחדשנית. כל זאת לצד החופים הקריביים, אחת מערי הבירה הגבוהות בעולם, הלא היא – בוגוטה והאפשרויות עוד רבות!

טיולים משולבים

אחת ההמלצות הטובות ביותר שיש למומחים של מיי טריפ להציע לכם היא לצאת לטיולים משולבים, במהלכם תוכלו לעבור בין מדינות שכנות. לדוגמה, אם תרצו להכיר את דרום אמריקה טוב יותר, ודאי תרצו לטייל בארגנטינה וצ'ילה. כך תוכלו להכיר טוב יותר שתי מדינות בטיול אחד! הטיולים המשולבים יכולים להיות מדינות שונות, בהתאם לזמן שתוכלו להקצות לטובת הטיול שלכם וכמו כן, ניתן לעשות אותם ביבשות השונות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה