אות הוקרה לד"ר שושנה מירוצ'ניק אשת חינוך ומפקחת מקיבוץ כרמיה

$(function(){setImageBanner('4916f89e-8229-49db-96fd-ea5c2b7f5842','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך העניק לד"ר שושנה מירוצ'ניק מקיבוץ כרמיה, אשת חינוך ומפקחת בחינוך ההתיישבותי, תעודת הוקרה עם פרישתה לגמלאות בתום ארבעים שנות חינוך. התעודה הוענקה לה טקס חגיגי שנערך בכפר המכביה ברמת גן במעמד מאות מנהלים ואנשי חינוך, ראשי רשויות, ומפקחים.

עם פרישתה, ד"ר מירוצ'ניק חשבה שאת שנת הלימודים הנוכחית היא תפתח בביתה ללא המולת התלמידים והצלצולים, אולם היא נקראה לדגל והתלוותה השבוע (2.9.2018), בפעם האחרונה, לביקורה של ד"ר אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, בתיכון אזורי "נופי הבשור" בניהולה של זמירה בן יוסף.

 

דר' שושנה מירוצ'ניק עלתה ארצה מארגנטינה בשנת 1974 כמורה מוסמכת למדרש ותלמוד והשתלבה במערכת החינוך בירושלים. בשנת 1981 הגשימה את חזון השומר הצעיר והתיישבה בקיבוץ כרמיה שם עבדה כמורה בבית ספר היסודי ובהמשך השתלבה בבית הספר "שקמה" אותו ניהלה לאחר מכן במשך  16 שנים. לאורך השנים השלימה דוקטורט בפילוסופיה של החינוך באוניברסיטת בן גוריון ובשש השנים האחרונות שימשה כמפקחת כוללת במינהל לחינוך התיישבותי. במסגרת זו פיקחה על בתי ספר בארץ, לרבות בדרום ובעוטף עזה. נשואה לאדוארדו, אם לארבעה ילדים, בן ושלוש בנות, וסבתא לתשעה נכדים.

 במרכז: ד"ר שושנה מירוצ'ניק מקבלת את תעודת ההוקרה  קרדיט: דוברות החינוך ההתיישבותי

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי וראובן לייבל (קיבוץ איל), מפקח המחוז העניקו לשושנה את תעודת ההוקרה "על ליווי מסור ומקצועי של בתי הספר, על הדרכה והנחייה של המנהלים, על קידום תחום הערכת עובדי הוראה, על תרומתך הייחודית לצוות הפיקוח של המינהל ולצוות הפיקוח של האגף לחינוך על-יסודי ועל שנים ארוכות של עבודה חינוכית פורצת דרך".

לייבל, מפקח המחוז, הוסיף וציין כי שושנה הייתה מפקחת סקרנית וחקרנית המבססת את עבודתה על נתונים וידע תיאורטי. עובדת מסורה וחרוצה, שגם בלילות "הצבע האדום" ישבה בממ"ד בביתה ושלחה מיילים למנהליה כשהמחשב עבד"

 

ד"ר שושנה מירוצ'ניק: "בהתרגשות רבה אני מסיימת ארבעה עשורים של שירות במערכת החינוך בארץ, בה מילאתי שורה של תפקידים ביניהם מורה, מנהלת ומפקחת. במהלך רוב שנותיי בארץ פעלתי בתוך החינוך ההתיישבותי, מאז היותו אגף עד הפיכתו למינהל ארצי, שהיה לי לבית לצמיחה ולהצמחה.  זכיתי להזדמנות המופלאה ללוות נוער ואנשי חינוך בצמחי חיים ובשגרה, בשיח ערכי ושורשי. תודה והוקרה רבה לכל שותפי, ואשמח להמשיך ולתרום מניסיוני"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה