שוטרי מג"ב מנעו מתושב האיזור לשים קץ לחייו

$(function(){setImageBanner('d5d115eb-8222-42a3-bf71-65f97bccbe12','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל הצילו את חייו של חשוד תושב האזור לאחר שעיכבו אותו החל לרוץ בנתיבי כביש 6 הסואנים במטרה לשים קץ לחייו. מפקד הצוות רס"ר נאור טולדנו: "לאחר שאמרתי לחשוד שהוא מעוכב לתחנה, הוא פתח את הדלת והחל לרוץ לכביש תוך שהוא צועק - "עזבו אותי אני רוצה למות". זינקנו לעברו כשרכבים חולפים לצידנו במהירות גבוהה, נאלצנו להתעמת איתו על מנת להרחיקו מהכביש. סיכנו את חיינו ובכל זאת אנחנו מסופקים מכך שהצלנו את החשוד ואת הנהגים שעלולים היו להיפגע"

צילום: דוברות מג"ב

אמש (ה') פעלו שוטרי משמר הגבול לאיתור רכבים חשודים בכביש 6 כשבאזור מחלף דניאל הבחין מפקד הצוות, רס"ר נאור טולדנו ברכב שנסע לכיוון דרום ושהעלה את חשדו בכך שחלקו האחורי היה שקוע. נאור כרז לנהג שיעצור בצד וזה אכן עצר במקום בטוח בצידי הכביש.
מבדיקה עלה שהרכב הורד מהכביש ומשנת 2014 הרכב לא ביצע את מבחני הרישוי השנתיים.

כשרס"ר טולדנו הודיע לחשוד שהוא מעוכב לתחנה להמשך טיפול משטרתי, פתח החשוד את דלת הרכב והחל לרוץ לעבר הכביש הסואן כשהוא צועק "אני רוצה למות".

רס"ר טולדנו ושני שוטרי מג"ב שהיו לצידו החלו לרוץ אחריו באמצע הכביש הסואן כשרכבים שנסעו במהירות גבוהה על הכביש נאלצו לסטות ממסלול נסיעתם בכדי לא לפגוע בשוטרים ובחשוד איתו נאבקו על הכביש במטרה להחזירו לצידי הדרך.

כאמור לאחר מספר שניות בהם נאלצו השוטרים להשתלט בכוח על החשוד, הם הצליחו להדוף אותו לשולי הכביש תוך שהם מסכנים את חייהם.

השוטרים שנאלצו לאזוק את החשוד (תושב האזור בשנות ה-30 לחייו) מחשד ששוב ינסה לסכן את חייו ובכך את חייהם של משתמשי הדרך, עיכבו אותו להמשך חקירה בתחנת המשטרה.

במסגרת הטיפול המשטרתי ולאור מעשיו ומצבו של החשוד עורבו גורמי סיוע ורווחה.

במשמר הגבול משבחים את פעילות השוטרים שלולא אומץ ליבם האירוע היה מסתיים עם אבדות בנפש. הדבר האחרון לו ציפו השוטרים במפגש עם החשוד הוא הניסיון שלו לשים קץ לחייו ולמרות זאת הם לא היססו ופעלו במהירות שהצילה את חייו באותם רגעי משבר קשים שככל הנראה עבר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה