אורלי חדידה ממושב זרועה גם תשתתף ביריד "עוטף בכיף" בחול המועד סוכות

$(function(){setImageBanner('db734856-e2df-4308-adef-47d9adc633be','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אורלי חדידה בת ה-39 פתחה את העסק hoop move, לאחר שלימדה ג'גלינג ככלי העצמה בבתי ספר. היום היא מלמדת עם החישוק, אחד מכלי הג'גלינג חוגים שנתיים לילדים בכיתות א' עד ו', וגם מכינה חישוקים בעצמה ומציעה אותם למכירה

אורלי חדידה תושבת מושב זרועה נשואה+ שלשה ילדים בני שנתיים וחצי, 8 וחצי ו-11 וחצי. עברה לעוטף  עזה בעקבות האהבה לפני כ-20 שנים.

בעקבות האהבה שלה לחישוק,  היא גיליתה  שיש קהילת "מחשקים" מאוד גדולה בכל העולם, הכוללת גם גברים וגם נשים והחליטה לייצר מאהבה שלה עסק של ייצור ומכירה של חישוקים וגם תוכנית לימודית .

צילום ג'ני פפרמן

מה מיוחד בחישוק?

"מה שמיוחד בחישוק הוא שהוא כלי טיפולי לכל דבר – התנועה של החישוק מאוד משחררת את הנפש, בדומה לספורט וריקוד. בגלל המשיכה הרבה שלי לחישוק ומאחר ושמתי לב כמה כיף לי לרקוד עם חישוק וכמה הוא עושה לי טוב, התחלתי להעביר שיעורים פרטיים.

לאחר שהשתפשפתי וצברתי ניסיון, כתבתי תכנית לימודית שנתית והתחלתי להעביר חוגים שנתיים לילדים בכיתות א' עד ו'. כשהצטרפו עוד ועוד ילדים, הם חיפשו לרכוש חישוקים פרטיים לעצמם והחלטתי לענות על הצורך הזה ולמדתי להכין חישוקים בעצמי.

צילום ג'ני פפרמן

למי זה מתאים ?

"החישוקים מתאימים מגיל 5 ומעלה. לקח לי המון זמן להגיע לחומר הנכון ולאיכות הכי טובה. את עיטורי החישוק אני מכינה לגמרי בעצמי – עבודת יד מושקעת עם גימור איכותי ומחשבה יצירתית המותאמת לכל לקוח בפני עצמו. לאחרונה התחלתי להכין גם יחד עם בעלי חישוקי אורות לדים"

"כשמכרתי ביריד "עוטף בכיף" בנמל תל אביב, התאמתי ללקוחותי את החישוקים לפי מידות גופם וכל מי שרכש חישוק, קיבל גם הדגמה והסבר לתנועות בסיסיות עם החישוק".

אורלי למה בחרת לפתוח עסק דווקא בעוטף עזה? 

"עברתי לעוטף בעקבות האהבה לפני כ20 שנים. גרנו 10 שנים בקיבוץ כפר עזה וכשהילד הבכור שלנו נולד, התחילו טפטופי הפצמר"ים. הפצמר"ים גרמו לי לחרדה גדולה, ובגלל שאני מאוד אוהבת את האיזור, החלטנו להישאר בו, אך להתרחק מהגבול עם עזה. התחברתי מאוד לאוכלוסייה והרגשתי תמיד משהו חם ואווירה משפחתית. אני מאוד מחוברת לנוף, השקט (כשהוא קיים) והשדות".

איך התמודדת עם הפעילות העסקית לאור המצב הביטחוני?

"הפעלות רבות שהייתי אמורה להעביר בוטלו. הזמינו אותי לפעילות של קבוצה חיצונית באיזור האשכול ולצערי הם ביטלו מחשש להגיע לאיזור. במידה ויש הרבה הפגזות, אנחנו נוסעים רחוק ואני נמצאת עם הילדים, ככה שגם הייצור נפסק לחלוטין ואני לא עובדת בכלל. המצב מאוד השפיע על העסק".

איך אפשר לרכוש ממך?

אתר אינטרנט: , דף הפייסבוק: Hoop Move, אינסטגרם: orly_hoop_move

וכמובן ביריד עוטף בכיף של משרד הכלכלה באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינונים ומערך מעוף, אשר מתארח בפסטיבל סוכה למחשבה בעיר שדרות, בפארק עזריאלי, בימים ד'- ב 26-27/9 בשעות 10:00- 17:00.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה