טיפים לקידום העסק הווירטואלי שלך

$(function(){setImageBanner('026d5cb0-5d72-4ded-b3ae-b44b26861815','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אז הבנת כבר שאתה חייב חנות וירטואלית בשביל העסק שלך, חנות שתעבוד בשבילך כל הזמן ותייצר לך פרנסה טובה. בחרת כבר את הפלטפורמה הטובה ביותר והאתר מעוצב ומסודר, ועכשיו כל מה שנותר לך זה להתחיל ולקבל הזמנות. יש לא מעט בעלי חנויות וירטואליות ואתרי אינטרנט בכלל שטועים לחשוב שעם סיום הבנייה תתחיל תנועה אליהם, מה שלא באמת יכול לקרות בלי קידום נכון שלהם. אתר אינטרנט או חנות וירטואלית ללא קידום ופרסום דומים לחנות שממוקמת באמצע שום מקום, אם לא יתבצעו פעולות שונות בכדי להביא אליה לקוחות הם פשוט לא יגיעו.

הנה כמה טיפים לקידום החנות הווירטואלית שלך

  • היררכיית תוכן נכונה – גוגל אוהב את התוכן מסודר בהתאם לחשיבות שלו ובהתאם למיקום שלו. כך לדוגמא חשוב להקפיד על קטגוריות ראשיות ועל קטגוריות משנה, על מיקום של התוכן בסדר חשיבות נכון. אם יש לכם מוצר עם פריטים נלווים שניתן לרכוש, חשוב שאחד יוביל לשני בצורה מסודרת.
  • תגיות – מנוע החיפוש של גוגל קורא מלל כתוב מה שאומר שהוא צריך תיאורים רלוונטיים. לדוגמא, אם יש לכם חנות אונליין ואתם מעלים תמונה כלשהיא חשוב שתתייגו אותה עם ביטויי מפתח מתאימים, מה שניתן לעשות במערכת ניהול התוכן.
  • תיאור עמוד – (meta description) – אם תשימו לב כשאתם מבצעים חיפוש בגוגל של ביטוי מסוים, אתם מקבלים מתחת לתוצאות תיאור קצר. אם התיאור הוא חלק מהעמוד והוא נקטע באמצע זה אומר שלא הכניסו תיאור של העמוד, וחשוב שבחנות שלכם תעשו את זה. גם כאן, במערכת הניהול ניתן להכניס תגית תיאור עם כמה משפטים על העמוד הגולש עומד להיכנס אליו, תיאור שיווקי עם קריאה לפעולה.
  • קישורים נכנסים – קישורים נכנסים לחנות שלכם הם מעין "המלצות". גוגל רואה כל קישור כהמלצה אך הוא בוחן כל המלצה כזו ורואה עד כמה היא אותנטית. אל תתפתו לקישורי ספאם מאתרים שלא קשורים לחנות שלכם בשום דרך ובטח אל תקנו קישורים כי גוגל מזהה את זה במהירות ועלול להוריד את החנות שלכם מתוצאות החיפוש. קישורים ניתן להכניס לאתר על ידי כתיבת מאמרים באתרים אחרים, טיפים ברחבי הרשת וכדומה.
  • תכנים באתר - גוגל אוהב תוכן והרבה. כמה שתכתבו יותר תכנים בחנות שלכם כך היא תדורג גבוהה יותר, אך גם כאן, אל תתפתו להכניס תכנים לא רלוונטיים כאלו שיגרמו לגולש לעזוב. זה לא רק לא עוזר אלא אפילו מזיק.
  • תשקיעו בתיאור – תיאור מוצר עשיר ורלוונטי גם יוסיף תוכן כתוב לאתר שלכם וגם יגביר את הסיכויים שהגולשים יעברו לעמוד הרכישה מה שיזוהה גם על ידי גוגל כחנות רלוונטית.

טיפים לקידום

גוגל לא אוהב ספאם!

תמנעו מספאם כמה שיותר, זה אולי הטיפ החשוב ביותר. לא קישורי ספאם, לא תוכן ספאם, ולא קישורים פנימיים שלא מובילים לעמוד קיים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה