מבצעים ומסלולים חסרי תקדים ב012

$(function(){setImageBanner('1c33bbbe-adf2-49de-8680-51327a93d118','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כל אדם מחזיק כיום לפחות מכשיר סלולרי אחד. למעשה ישנם רבים אשר מחזיקים יותר ממכשיר אחד כאשר כל אחד מהם מקבל שירות מחברה אחרת. את הבחירה במסלול זה או אחר אנו מבססים בדרך כלל על כמה פרמטרים וכל אחד עושה בסופו של דבר את החישוב שלו. אם בתחילת הדרך כל מה שהיינו זקוקים לו הוא מכשיר שמאפשר הוצאה וקבלת שיחות, הרי שכיום אנו דורשים הרבה יותר מזה.

012

מצטרפים למסלולים של 012

חברת 012 מציעה מסלולים מגוונים כך שכל אדם יוכל להיצמד למה שמתאים לו ביותר. ההצטרפות היא אינה מורכבת -  בהשוואה לתהליך ההצטרפות שקיים בחברות אחרות. גם המחירים הם משתלמים ביותר וניתן לערוך בקלות השוואה ולהיווכח שזה נכון. אתר האינטרנט של החברה מתפקד גם בתור מערכת משוכללת שמאפשרת לכם להצטרף או להחליף חבילות בכל שעות היממה.

השירותים של 012

012 היא חברה ישראלית אשר שייכת לקבוצת פרטנר. היא עוסקת בשירות שיחות בין לאומיות, שירותי גישה לאינטרנט ותקשורת סלולרית. בשנת 2007 הוקמה החברה עקב מיזוג בין סמייל תקשורת וקווי זהב. בעלי החברה הם פרטנר תקשורת וכיום היא אחת החברות הידועות והמוכרות ביותר שנמצאות בשוק. אמנם ישנן חברות תקשורת נוספות בשוק וניתן אפילו למצוא חבילות משתלמות מאוד, אך 012 היא ללא ספק זו שמקשיבה לצרכן ומאפשרת לו לבחור את המסלול המתאים לו ביותר.

כל מסלול מכיל מספר פרמטרים שניתן לבחור כך שהשימוש יהיה יעיל ביותר. חברת הסלולר מציעה מגוון אפשרויות לשיחות לחו"ל, הודעות, ובעיקר נפח גלישה שלא נגמר. אין זה משנה אם אתם לקוחות חדשים או וותיקים תמיד תוכלו ליהנות ממגוון של הטבות ומבצעים שונים.

כמה קל להצטרף

את ההצטרפות ניתן לבצע במהירות ובצורה פשוטה למדי ללא כל צורך לצאת מהבית. כל מה שנחוץ הוא כניסה לאתר "זורו" ולבחור מתוך מגוון חבילות ומבצעים ב-012 את החבילה המשתלמת ביותר עבורכם. את הsim-  ניתן לקבל באמצעות שליח או על ידי ביצוע איסוף בדואר ישראל. עם 100 ג'יגה ושיחות ללא הגבלה החיים הם הרבה יותר קלים ולא צריך לחשוש מכך שתיגמר לכם החבילה לפני הזמן. היות שהדרישות לגלישה מהירה רק עולות ומתגברות ניתן להבין שגם היכולות רק ישתפרו בהמשך. כבר היום ניתן להשיג נפח גלישה עצום שיספקו גם את הגולשים המקצועיים ביותר.

את ההצטרפות ניתן לעשות בכל רגע נתון ואין כל סיבה להישאר בחברה או מסלול שאינו מתאים לכם. ב-012 ניתן גם לעבור בקלות ממסלול למסלול וכך להתאים אותו לצרכים שלכם. הליך ההצטרפות אינו מורכב, כך שתוכלו להפוך ללקוחות של 012 במהירות.

שירותים מגוונים לכל מטרה

כל אדם הוא בעל צרכי גלישה שונים בהתאם לעיסוקו, תחומי העניין שלו והזמן הפנוי שלו. על כן 012 סמייל מציעה סוגים שונים של מסלולים:

  • תשתית וספק עד 200 מגה.
  • שירותי טלפוניה - במסגרת שירות זה השיחות בין המנויים של 012 הן בחינם ומדובר על תעריפים נמוכים לשאר החברות.
  • 012 לחו"ל מעניק שיחות למגוון רחב מאוד של יעדים בחו"ל במחירים נמוכים.
  • חבילות סלולר ללא הגבלה מציעה מהיריות גלישה גבוהות מאוד (50-100 ג'יגה). בנוסף לכך, ניתן לחייג לחו"ל במחיר נמוך או לקבל את אותם שיחות לחו"ל כחלק מהחבילה וללא עלות.
  • 012 לעסקים מציע פתרונות שמתאימים לאנשי עסקים. כל מה שקשור לשירותי טלפונים, קישוריות לרשת האינטרנט ועוד. כל בעל עסק יוכל לבחור את החבילה שמתאימה לו. החברה מציעה פתרונות דומיין, שרת וירטואלי, ניתן גם להתחבר מרחוק וישם גם פתרונות אבטחה שונים להגברת המהימנות.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה