הסעת עובדים – לא משחק ילדים

$(function(){setImageBanner('853810a0-ce8c-47c5-808c-9792e2fd8c41','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הסעת עובדים בראש העין הפכה להיות עניין די מקובל והתוצאה – חיסכון אדיר בזמן ובכאבי ראש למעסיקים

pixabay

הגעה של עובדים אל מקום העבודה וממנו עולה על בסיס קבוע לכותרות במהדורות החדשות, ולאו דווקא בהקשר חיובי. כמות המכוניות על כבישי ישראל נמצאת בעלייה מתמדת, הפקקים הופכים לבלתי נסבלים כמעט בכל שעות היממה, בעיות החנייה בערים ובאזורי תעשייה רבים מאלצים את המעסיקים למצוא עבור העובדים פתרונות שעולים הרבה כסף – ובמילים אחרות – להגיע אל העבודה וממנה זה כבר עניין יקר שגוזל הרבה מאוד זמן.

כתוצאה מכל אלו, עובדים רבים מעדיפים לעבוד מהבית (תופעה שהפכה להיות מאוד מקובלת בתקופת הקורונה) או לחילופין מגיעים באיחור רב ליום העבודה, כאשר הם כבר עייפים, שחוקים ועצבניים מהעמידה הארוכה בפקקים. כדי להתאושש מהנסיעה המתישה העובדים לוקחים מעט זמן במשרד כדי לאכול, לשתות ולהתארגן לקראת יום העבודה. זמן קצר אחר כך מגיעה הפסקת הצהריים והנה נוצרת לה אבטלה סמויה ותפוקות העובדים יורדות באופן משמעותי.

בראש העין החליטו לשנות את התמונה. איזור התעשייה המשגשג העיר כמו גם הקרבה לאיזורי תעשייה בערים סמוכות הובילו את המעסיקים למסקנה שכדי להעלות את תפוקות העובדים ואת רמת שביעות הרצון, הם יארגנו הסעות מאורגנות לעובדים. הסעת עובדים בראש העין וממנה היא, אם כן, אחת ההטבות שנותנים המעסיקים לעובדים. כך בעצם העובדים לא מבזבזים זמן וכסף בעמידה בפקקים, מגיעים לעבודה ויוצאים ממנה בצורה מאורגנת ובשעות קבועות ומצליחים להיות פרודוקטיביים הרבה יותר מבעבר.

הסעת עובדים בראש העין גם מאפשרת להפוך לצוות מגובש. מחקרים רבים מראים כי כאשר העובד מרגיש כי הוא חלק ממערך שלם, שהוא מרגיש שייך, מוערך, חבר בצוות שפועל יחד לקראת השגת מטרה משותפת, הוא הופך להיות מחוייב ונאמן הרבה יותר. ואכן, אם בוחנים לפי ההישגים של חברות שבחרו להסיע את העובדים בצורה מאורגנת, ניתן לראות שהדברים אכן תואמים את המצב במציאות.

תקופת הקורונה הובילה את האנשים להסתגר בבתים ולתקשר רק ממרחק. משהו בריחוק החברתי הזה יצר אצל האנשים בכל הגילאים צמא מאוד גדול לקשר קרוב, אישי, כמו שהיה בימים שקדמו למגיפה. הסעת עובדים בראש העין מאפשרת בעצם את החזרה הזו לאחור בזמן. ההווי שנוצר בנסיעות, החיבור בין העובדים והאנרגיה הצוותית איתה מגיעים העובדים לכל יום עבודה מראים תוצאות בשטח.

בסיכומם של דברים, הסעת עובדים בראש העין הוכיחה את עצמה כמהלך ממנו כל הצדדים יוצאים נשכרים, הן העובדים והן הדרג הניהולי. כאשר מוסיפים לכך את הדאגה לאיכות הסביבה, הסיוע לצמצום הרכבים הפרטיים על הכבישים וריווח אפשרויות החנייה באיזור, התמונה ברורה – הסעה מאורגנת של עובדים עושה טוב לעובד, לחברה וגם לסביבה כולה. עם כל היתרונות האלו, כל מה שנשאר זה לארגן רשימת עובדים ולצאת לדרך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה