התפתחות בפרשת ההתעללות בכלב - "חץ" שב הביתה למשפחתו

$(function(){setImageBanner('86c81a18-3520-443e-96e8-ef20d3a89795','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

פרסום הסרטון אמש באתר יישובניק נט, בו נראה כלב קשור לרכב נוסע, הוביל לתגובות רבות זועמות, אך גם הביא לאיחוד מחודש של הכלב "חץ" עם המשפחה אליה הוא שייך, שאחרי חיפושים אחרי הכלב, הבינה שהוא בכלביה העירונית באשדוד. האדם שהתעלל ב"חץ", כך מתברר, כלל אינו הבעלים שלו, והוא רצה להיפטר ממנו בגלל שהוא "הפריע" לו

צילום הכלב חץ - פייסבוקהסרטון המזעזע שפרסם אתמול ביישובניק נט אודות ההתעללות והניסיון להיפטר מהכלב "חץ" (כעת מתברר גם שמו), הוביל לתגובות רבות וזועמות, וזכה לשיתופים רבים.  בעקבות השיתופים והחשיפה באתר יישובניק נט ועמוד הפייסבוק שלנו, תושבת שדה עוזיהו זיהתה את הכלב כמי ששייך לה ואחריו חיפשו בני המשפחה מאז האירוע.

בפוסט בפייסבוק של אם המשפחה, אליו צירפה קישור מהכתבה , היא כותבת: "אנחנו גרים במושב שדה עוזיהו, הכלב אינו כלב שחי בבית אלא אצלנו בחצר ומסתובב במושב בצורה חופשית, חץ הוא כלב מחוסן ומטופל בצורה הטובה ביותר. 
מסתבר שחץ שלנו הגיע למשק של האדם בסרטון ולטענת האדם בסרטון הפריע למשק בהתנהלות היומיומית".

אם המשפחה ממשיכה וכותבת בפוסט: "אנחנו כבעלי הכלב לא ידענו שחץ הפריע לו, כמובן שאם היינו יודעים היינו מטפלים בנושא ומגיעים לקחת את חץ שלנו, אבל הוא בחר להתנהל בצורה מכוערת וחסרת רחמים ולהיפטר מחץ. חשוב לציין, שהאדם בסרטון מכיר אותנו ויודע כי חץ בבעלותינו ובכל זאת בחר להיפטר מחץ מבלי ליידע אותנו. הבוקר קמנו לסרטון המזעזע שרץ ברשת וישר זיהיתי שזהו חץ.. כמובן שמיד הלכתי לכלביה להחזיר אותו הביתה. כרגע חץ בסדר! נמצא איתי בבית, בבית אוהב. חץ הוא כלב אוהב, הוא אינו פוגע באף אחד ובטח שלא נושך, הטענות כי הוא פחד מהכלב שיקריות!".

אתי אלטמן מתנו לחיות לחיות, הגיבה אף היא לסרטון ההתעללות בכלב, וכתבה: "המקרה ידוע לי ודיווחתי למשטרת ישראל החלאה נעצר נחקר נמצא במעצר בית וכנראה יוגש נגדו כתב אישום".

הסרטון הקשה - הכלב חץ קשור לרכב ומנסה לרוץ מהר מספיק כדי לא להגרר על הרצפה:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה