טיול משפחתי בצפון בחורף

$(function(){setImageBanner('9dcf50a2-e8a1-411c-bdd1-dd236de1905f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אפשר ליהנות מיופי של חופשה משפחתית גם במהלך חודשי החורף הקרים והגשומים, ועל אחת כמה וכמה שמדובר בצפון. במהלך חודשי החורף מציע אזור הצפון אווירה חורפית קסומה, כזו שלא ניתן לחוות במקומות אחרים בארץ, וכמובן גם לא מעט פעילויות המתאימות במיוחד לעונה זו. אם אתם מזמינים צימר בצפון ורוצים לצאת לחופשה יחד עם כל הילדים, הנה רעיונות לאטרקציות ומקומות שתוכלו לבקר בהם בחורף:

מרכז קנדה – הזמנתם צימר בצפון לא רחוק ממטולה? הנה רעיון לאטרקציה חורפית נפלאה. במידה ומדובר ביום חורפי גשום וקר ואתם מחפשים פעילות כלשהי שיכולה להתאים לילדים אבל כזו שמתקיימת במקום סגור, מרכז קנדה הוא היעד המתאים לכם. במקום, שנמצא במטולה, כולל מבחר של מתקני ספורט, משטח גדול להחלקה על הקרח (גולת הכותרת של המקום!), בריכת שחייה מחוממת וגם בריכות ג'קוזי מפנקות. תוכלו לבלות במקום כמה שעות ואחר כך לצאת לארוחה טובה באחת המסעדות שבסביבה.

חמת גדר – אם הזמנתם צימר בצפון ברמת הגולן או באזור הכנרת, הנה אטרקציה חורפית נפלאה נוספת. חמת גדר הוא אתר נהדר לימים קרים במיוחד. במקום ישנן מעיינות חמים, טיפולי ספא מפנקים, פעילויות ואטרקציות לילדים ועוד. אפשר לרחוץ במעיינות, להסתובב במקום ולראות את התנינים שבו (גם כן אטרקציה בפני עצמה) ולבלות ביחד עם כל המשפחה למרות שקר וגשום מעת לעת.

צוק מנרה – מדובר באחת האטרקציות הפופולאריות ביותר באזור. בצוק מנרה שבקיבוץ מנרה תמצאו מתחם עם מבחר פעילויות ואטרקציות לילדים בכל הגילאים. המקום, שצופה על הר החרמון המושלג בחורף, מציע גם נסיעה ברכב ארוך, הנחשב לארוך ביותר בארץ. אפשר לבלות עם הילדים הקטנים והגדולים, ליהנות מפעילויות יצירתיות כיפיות, ליהנות גם ממבחר של סדנאות המתקיימות במתחם וגם מפעילויות אקסטרים שונות, במידה ומזג האוויר מאפשר זאת.

מוזיאון המרציפן – אם אתם נמצאים באזור כפר תבור, כדאי לכם להגיע אל המוזיאון המתוק והמיוחד הזה. תוכלו לקחת חלק בסדנת מרציפן ושוקולד וללמוד כיצד מכינים אותם במספר צעדים. תוכלו לראות מקרוב פסלונים של דמויות מוכרות העשויות כולן ממרציפן וכמובן גם לקנות הביתה דברים טובים ומתוקים. מוזיאון המרציפן מתאים לביקור של משפחות עם ילדים בכל הגילאים והוא ללא ספק פתרון נהדר ליום חורפי גשום וקר.

דר' אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי

חוות דרך התבלינים – המקום המקסים הזה נמצא בבית לחם הגלילית. בחווה תוכלו למצוא מאות סוגים של תבלינים וגם חליטות צמחים וללא חומרים משמרים. כבר עם הכניסה אל המקום יהיה קשה לכם וודאי להתעלם מהריחות החזקים של התבלינים והארומה הכל כך מיוחדת. תוכלו לקחת חלק בסדנאות שמתקיימות במקום ומתאימות לקבוצות וגם לצאת לסיור בשדות התבלינים במידה ומזג האוויר מאפשר זאת. במקום מתקיימות גם פעילויות שונות לילדים, במסגרתן ניתן ללמוד לא מעט על צמחי המרפא והתבלינים השונים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה