עורכת הדין ממושב במועצה האזורית חוף אשקלון זוכתה מהאישום בתקיפה של נציג הישוב

$(function(){setImageBanner('2c3e3296-06ea-4a76-8477-a2eb39d963f9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לפני כחמש שנים הסעיר מאבק פנימי קשה את תושבי המושב ורבים משכניהם ממושבי המועצה האזורית חוף אשקלון. מגרש כדורגל/סל שהוקם במושב השקט ,היווה את האות לפתיחת מאבק פנימי בין וועד המושב לבין המתנגדים לעשיית שימוש במגרש.

הפרשה החלה כאשר מספר תושבים המתגוררים סמוך למגרש כדורגל, טענו כי הרעש שמוקם בו מפר את שגרת חייהם, והופך אותם לבתי נסבלים. מנגד, תושבים רבים אחרים זעמו על אותה מחאה וטענו כי מדובר בקבוצה קנטרנית, שהדבר לא באמת מהווה עבורם פגיעה באיכות החיים.

לסוגיה נדרש בית המשפט המחוזי שקבע כי ,על מנת להפעיל את המגרש יש להקים גדר אקוסטית מונעת רעש, זאת על פי חוות דעת  של המשרד לאיכות הסביבה .

תושבים רבים זעמו על החלטת בית המשפט וכעסו על החברים שיזמו את הפניה לערכאות משפטיות. במיוחד על מי שעמדה במוקד,  עורכת דין  המתגוררת במושב . חלק מתושבי המקום החליטו להפגין מול ביתה, בהשתתפות עשרות מתושבי הישוב שמחו נגדה על כך שבגללה, נמנע מהם השימוש במגרש עד להקמת הגדר. תוך שימוש ברמקולים,משרוקיות, מערכת הגברה , הם אף חסמו את הכביש ואת הכניסה לביתה של הנאשמת  באותו שלב יצאה אליהם הנאשמת  ושוחחה עימם.

על פי כתב האישום לאחר זמן מה, התפתח עימות בינה ובין, נציג מליאת המושב במועצה והיא חבטה בו בפניו באגרופה ושברה את שיניו. לאחר שהוגש נגדה כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים- אישומים שהעונש עליהם עלול להגיע עד 3 שנות מאסר, היא פנתה לעורך הדין רובי גלבוע מאשקלון - מומחה במשפט הפלילי.

עו"ד גלבוע החל במאבק משפטי לטיהור שמה של עורכת הדין , בדיונים בבית המשפט הוא סתר את גרסת המתלונן בכך שכתוצאה ממכת האגרוף נשברה אחת משיניו, כמו כן הוא סתר את גרסתו לכך שהגיע לאותה הפגנה מול ביתה של עורכת הדין  שנערכה ברוח טובה, ובכדי " לא לתת לרוחות להתלהט" כדבריו , והוכיח כי הוא קינטר  ותקף  את עורכת הדין   במילים קשות  והטיח בה  'את אישה רעה', עליהן חזר לא פעם.

במהלך הדיונים ביקש עו"ד גלבוע מבית המשפט, לזכות את הנאשמת כיוון שלטענתו, ההפגנה שנעשתה מול ביתה הייתה בלתי חוקית, "יש לזכות הנאשמת אשר פעלה כדין מכוח סמכותה החוקית , לעשות שימוש בכוח סביר לגרש פולשים לשטח מקרקעין ו/או מכוח הגנה עצמית ", עוד טען עוד גלבוע כי יש לזכות את הנאשמת, עקב אכיפה בררנית "לאור הוכחת ביצוע עבירות פליליות שבוצעו על ידי המתלונן, ואחרים במהלך האירוע שבעניינם לא הוגש כתב אישום", כלשונו.

 בהכרעת הדין המנומקת שנתנה השבוע השופטת טל לחיאני שוהם, מבית משפט השלום באשקלון, החליטה לזכות את עורכת הדין מהאישומים נגדה.

 עורך הדין רובי גלבוע

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה