|
התוכנית לשינוי כביש 4 עד הלום - מבקיעים
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('15eee23e-a62d-4a9e-abe3-51c2af232fee','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('15eee23e-a62d-4a9e-abe3-51c2af232fee','/dyncontent/2026/4/23/42cf0336-417d-4bd9-a800-2bf7b29f551c.jpg',21043,'יואב אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
אחרי שנים שבהן נוסעי כביש 4 מכירים היטב את הסיוט הקבוע של הפקקים בכניסות לעיר אשדוד והיציאה ממנה שיוצרת פקקים עצומים בכביש 4 לתושבי המושבים שנוסעים מידי יום ,שרת התחבורה מירי רגב וראש העיר יחיאל לסרי של אשדוד מציגים את התוכנית התחבורתית רחבת היקף שעשויה לשנות את מפת הכניסות והיציאות מהעיר אשדוד אשר אמורים לשנות ולהשפיע על כביש 4 מצומת עד הלום ועד מבקיעים
|
|
|
|