תום גודו נהרג בקיבוץ כיסופים, בזמן שהגן בגופו על אשתו ועל בנותיו

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('80724930-aec7-4255-ba63-fb5333e51505','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('80724930-aec7-4255-ba63-fb5333e51505','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

תום גודו תושב קיבוץ כיסופים נהרג בהתקלות עם מחבלים כשהגן על אשתו שיר ובנותיו רומי גפן וצוף. הלוויתו התקיימה ביום שישי לימור והבנות ישבו שבעה במלון לאונרדו פלזה בים המלח

תום גודו ז

בין שבע לשבע וחצי בבוקר יום ראשון ב7.10 חדרו קליעים חודרי שריון את דלת הממ"ד בביתם של משפחת גודו, פגעו בתום והרגו אותו.

לימור אשתו, ברגע של אומץ בלתי נתפס והחלטה אמיצה ונחושה, פתחה את החלון, זרקה את בנותיהם בנות 12, 6 ו-4 החוצה, קפצה אל הלא נודע ולמזלה פגשה חיילים שחילצו אותה בשלום מהתופת.

דקות לאחר מכן כשהיא והבנות פונו לאוטובוסים בקרבת מקום הודיעה לימור לאמה ולאביו של תום שראתה במו עיניה את תום נורה ונופל חלל ואת סיפור ההינצלות הלא נתפס שלה ושל הבנות. עברה למעלה מיממה עד שגופתו של תום חולצה מהממ"ד. תום נטמן באדמת קיבוץ נען שבה נולד לפני 52 שנים ביום ששי, 13 באוקטובר, שישה ימים לאחר שנהרג.

מכריו סופדים לו

יעקב גודו אביו מספר 

בני בכורי תום נהרג שלשום בבוקר בקיבוץ כיסופים. מיום לידתו היה גיבור ולוחם. בהיותו בן שלוש עשרה שעות עבר ניתוח מסובך וחדשני ולאחר יומיים נוספים ניתוח נוסף. מאז חי ללא טחול ושרד הכל. בהמשך חייו הקים משפחה לתפארת וקבע את חייו בעוטף עזה.
מאז פרוץ הלחימה הוא שהה עם משפחתו בתוך הממ"ד אוחז בידית הדלת ומונע נסיונות פריצה של אנשי חמאס שהסתובבו בתוך הבית וזרעו אימה והרס תוך כדי ירי בלתי פוסק וזריקת רימונים. בסופו של הלילה האיום והנורא הזה המיגון של הדלת לא עמד בעומס, צרור כדורים חדר את השריון, פגע בתום והרגו. אשתו לימור נמלטה עם שלושת בנותיה ובלקחה סיכון בלתי נתפס הצליחה להיחלץ מהתופת.
עד אתמול בערב גופות ההרוגים מכיסופים היו בידי צה"ל ללא יכולת לחלצן לבית חולים קרוב. עד שעה זו אין בידינו מידע מוסמך על מה שקורה בכיסופים ובאזור.
מעבר לצער ולכאב האיום שלנו אני אומר ומדגיש שהיד שלחצה על הדק הנשק שהרג את תום הייתה שליחה של הזרוע הארוכה של ממשלת הזדון וההרס המשיחית, הדוגלת בעליונות יהודית ושל העומד בראשה שאסף את חבורת החלאות שאיתו שהמיטו את האסון הזה על מדינת ישראל.
אני פעיל זכויות אדם, שומר על רועי צאן פלסטינים בבקעת הירדן ומסיע חולים פלסטינים לבתי חולים בישראל.
יש לי הרבה להגיד על מסע הנקם וההרס שקורה עכשיו בעזה, אבל היריעה קצרה ואעצור כאן.
אני מתחייב שבשוך הקרבות ובסיום הלחימה אעשה כל שביכולתי לקפד את ראש הנחש שנקרא ממשלת ישראל ולבוא חשבון נוקב עם משתפי הפעולה שלה.
-
מיכל לאופר רם
הלב ממשיך להישרף בצער רב
תום גודו אח של איתמר הבעל של שיר אחותי נהרג בממד בביתו בעת שהגן בגופו על משפחתו בקיבוץ כיסופים.
יהי זכרו ברוך 
דייייייי

-

ליאת 

תום נרצח בממד ביתו בעת שהוא מגן בגופו על אישתו (אחותינו) ובנותיהם הקטנות.
יהי זכרו ברוך
-עמק החולה
קהילת עמק החולה היקרה,
בלב שבור ובצער רב אנחנו מודיעים כי תום גודו, אחיו של איתמר גודו מורה בבית ספרנו, נרצח בהתקפת המחבלים בכיסופים.
תום התבצר בממ"ד בקיבוץ כיסופים במשך יותר מיממה.
ביום א' בבוקר ניסו מחבלים לחדור לממ"ד.
תום הגן בגופו על הדלת, ואפשר לאשתו ושלוש הבנות לצאת מהחלון ולברוח.
הן נותרו לשמחתנו בחיים.
תום חטף כדור שחדר דרך הממ"ד ומת.
בית החינוך המשותף עמק החולה מחבק את איתמר ומשפחתו ומשתתף בצערם הכבד.
יהי זכרו ברוך.

מריה הרמוני 

תום גודו נהרג בקיבוץ כיסופים, בזמן שהגן בגופו על אשתו ועל בנותיו.
תום ואני היינו זוג בין השנים 92-96 ואני מנסה לבטא כאן בכמה מילים את רגשותיי בנוגע.
ללוויה של תום גודו, שנערכה אתמול בקיבוץ נען, הגעתי עם בתי, בת ה-23.
את תום פגשתי לראשונה בבית צבי. זה היה אולם חזרות מוצף אור, כשתום אחז בכתפיים שלי, הסתכל לי בעין אחת ואז בעין השניה, כי אי אפשר להסתכל בשתי עיניים בבת אחת. חייך את החיוך הזוהר שלו ושר לי משהו באיטלקית. זה לא היה מפגש רומנטי - זה היה מפגש של שמחה ילדותית טהורה שהתפרצה ביננו.
היינו כל כך ילדים.
כשהגעתי לנען בפעם הראשונה, תום ניקה את היחידה שלו - את הכל ניקה עם אותו הג׳ל הכחול - המטבחון, המקלחת, הריצפה. כשסיים לנקות, העמיד את הדלי בפינת הישיבה ומילא אותו ורדים טריים.
נכנסתי ליחידה, תום זז הצידה בשקט והניח לי פשוט להיות במרחב הצנוע שלו, המצוחצח, השקט והמואר.
״בואי להורים שלי״ - אמר. ובאתי.
….
״את יודעת שקראו לך בשמי?״ - שאלה אתמול אמא של תום את בתי, בלוויה.
״בטח״ - ענתה יעל שלי - איך אפשר לא לדעת את זה.
יעל ויענקל’ה יקרים. לא מספיק לומר לכם תודה על האהבה העצומה שנתתם לי, כשקיבלתם אותי לביתכם פשוט ככה, ללא שום תנאי. כל מה שאגיד ואכתוב - לא יהיה מספיק כדי לבטא את הכאב שאני מרגישה היום ואת האהבה כלפיכם.
אתם האנשים שמפיצים פה אור ונותנים תקווה לכולנו.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה