אופניים חשמליים – יתרונות וטיפים חשובים

$(function(){setImageBanner('59d7b6cf-3b72-4034-8578-c07f4edf1811','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לא רק שאופניים חשמליים הם נגישים לכל אחד ועלות האחזקה החודשית היא כמעט אפסית וחוסכת לכם כסף רב לעומת רכב או אופנוע, אלא שאתם גם תורמים לאיכות הסביבה, וגם זמינים לעבודות שונות.

אורבניקו

אופניים חשמליים כמו גם קורקינט חשמלי הולכים ונעשים יותר ויותר פופולריים בשנים האחרונות. זה התחיל מרחובות ת"א אבל לא חלף זמן רב וכיום בערים רבות בארץ אנחנו רואים ילדים, בני נוער ואנשים מבוגרים שמגיעים ממקום למקום עם אופניים חשמליים. גם קורקינט חשמלי הוא אידיאלי אבל הוא לא מיועד לנסיעות ארוכות והנסיעה בו היא בעמידה ולא בישיבה. הורים לילדים שמסיעים על גבי האופניים החשמליים את הילדים לגן בבוקר לא יכולים לעשות זאת עם קורקינט חשמלי.

מגיעים לכל מקום בעלות אפסית

מלבד עלות הרכישה הראשונית של אופניים חשמליים של כמה אלפי שקלים אין יותר מדי הוצאות סביב האופניים. נכון שאם תרצו לקנות גאדג'ט מיוחד או מתקן מיוחד שמתחבר תצטרכו להשקיע קצת כסף אבל למעט ההטענה של הסוללה אין הוצאות נוספות. גם אם לוקחים בחשבון תיקון אחד או שניים פעם בכמה חודשים זה עדיין רחוק שנות מאור מעלות האחזקה של רכב.

חניה ושבילי נסיעה

עם אופניים חשמליים אתם ניידים וחופשיים להגיע לכל מקום בקלות. לא צריך לחכות למונית ולא צריך לבקש טרמפ מחבר. מכיוון שהנסיעה ב אופניים חשמליים היא כל כך פופולרית ניתן למצוא כיום בבניינים רבים ובפארקים אזור ייעודי לחניית האופניים כמו גם מסלולים ייעודיים.

תרומה לאיכות הסביבה

היבט נוסף שהוא חשוב הוא הפחתת זיהום האוויר. אופניים חשמליים לא פולטות חומרים מזהמים בעת הנסיעה, אין שימוש בדלק וכל שנדרש זה אוויר בגלגלים והטענת הסוללה. כשאתם נוסעים באופניים חשמליים, במקום להזיז את הרכב או לקחת מונית, אתם גם תורמים לאיכות הסביבה.

זמינות לעבודות

בד בבד עם החדירה לחיינו של אופניים חשמליות הלכו וצצו להן עבודות שונות המתאימות לאלו שיש להם אופניים חשמליים זמינים כמו למשל שליחויות. כמובן שאופניים חשמליים מאפשרים לכם להגיע למשרד בקלות ולחסוך את הפקקים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה