אופיר ליבשטיין ראש המועצה האזורית שער הנגב בדרך לקדנציה שניה

$(function(){setImageBanner('44e9a05f-1df3-4385-a13e-6e85f39615f4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

יישובניק נט פותח את המרוץ לבחירות למועצות האזוריות עם שאלון אישי למועמדים.
אופיר ליבשטיין , ראש המועצה המכהן של שער הנגב, עונה ליישובניק למה הוא מתמודד, מה מתכוון לקדם, עם מי הוא ילך לאי בודד ומה הקשר בינו לבין פסטיבל דרום אדום?

אופיר ליבשטיין

-

אופיר ליבשטיין (49), גר בקיבוץ כפר עזה, נשוי לורד ואב לארבעה בנים. הוא מכהן כראש המועצה האזורית שער הנגב ומתכוון להמשיך לקדנציה שנייה.

למה החלטתי להתמודד על הראשות?

רוב חיי הבוגרים פעלתי כדי לעשות טוב למקום בו אני חי – כך היה כשהתחלתי יחד עם ורד אשתי את פסטיבל 'דרום אדום' לפני כ 18 שנים ובהמשך בתפקידים הציבוריים שלקחתי על עצמי. לפני חמש שנים התמודדתי לראשונה על ראשות המועצה כדי ליצור את העתיד הטוב והמשותף שלנו בשער הנגב. מהיום הראשון הודעתי שאני מבקש להתמודד לשתי קדנציות –לא יותר מכך ובעזרת הציבור אני מקווה שגם לא פחות מכך.

מה עושה אותי מתאים לתפקיד?

אני חושב שאני מביא את השילוב הנכון בין הלב הקהילתי – שם עיקר העשייה של המועצה, לצד הפיתוח הכלכלי והטיפול בתשתיות. בסוף הדברים החשובים לתושבים הם החינוך, הקהילה ותחושת השייכות ועם זה אנחנו קמים כל בוקר. אך לצד זה אנחנו צריכים לדאוג שיהיו לתושבים שלנו מגוון מקומות תעסוקה איכותיים שלא נופלים מכל מקום אחר בארץ ותשתיות מתקדמות ובטוחות.

הדגל הראשון שלי שארים ואוביל אם אבחר?

לראות כל אחד ואחת. בדיוק כמו שאני עושה היום – את הותיק במרכז היום או ביישוב שלו, את הצעיר עם הצרכים המיוחדים, את הספורטאית המצטיינת ואת התושב המבוגר שמבקש לצרוך עוד תרבות ומסגרות איכותיות לשעות הפנאי. 

2 נושאים נוספים שאקדם?

בנושא התחבורה הציבורית אנחנו נדרשים עדיין לטיפול משמעותי ואני עובד על זה יחד עם אשכול נגב מערבי ומשרד התחבורה. והמשך טיפול העומק המשמעותי שאנחנו עושים בשנתיים האחרונות בתחום החינוך מהגיל הרך ועד העל יסודי. אנחנו בכיוון הנכון ורואים כבר תוצרים אך יש עוד דרך לפנינו.

תכונה אישי שהכי בולטת בי?

כל פרויקט גדול אני עושה פעמיים – פעם אחת אני חולם אותו ובפעם השנייה אני מגשים אותו.

דמות נערצת?

שמעון פרס ז"ל, הייתה לי הזכות להשתתף בתוכנית שהוא ליווה כנשיא המדינה שרק חידדה לי עד כמה משמעותי וחשוב להיות משרת ציבור.

את מי הייתי לוקח איתי לאי בודד (שלא מבני המשפחה)?

דוד בן גוריון. הייתי מציג לו את החזון לפיתוח שער הנגב שהוא בעצם חלק מחזונו לפיתוח הנגב. וגם נראה לי מעניין לעשות איתו יחד מדיטציה על אי בודד (או לעמוד על הראש).

מה החותמת שאשאיר ואייך ארצה שיזכרו אותי?

אני רואה את התפקיד שלי כחלק ממירוץ שליחים – אני קיבלתי את הלפיד מאלון שוסטר וכשאסיים את תפקידי אעביר את הלפיד לבא אחריי. אראה להיזכר כמי שרץ יחד עם קהילת שער הנגב למקומות חדשים ומרגשים במירוץ השליחים הזה.

מאחלים לך בהצלחה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה