בועז שלמה תושב שחר מתמודד לראשות המועצה האזורית לכיש

$(function(){setImageBanner('1792576f-b5f8-4a50-8cf2-03d0eeb30748','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הוא מתמודד לראשות המועצה לכיש, גדל והתחנך בבית להורים שהוו לו השראה לפעילות בקהילה, הוא רוצה ליצור שינוי גדול במערכת החינוך ולהשקיע בפיתוח הכלכלה המקומית, לא מאמין בקסמים ויעשה הכל כדי לשנות את הדימוי של מועצה האזורית לכיש.

בועז שלמה עונה לשאלות של אתר יישובניק נט לקראת הבחירות

בועז שלמה

-

בועז שלמה (49), נשוי + 3,  יליד נגה , ומתגורר במושב  שחר- מ. א. לכיש  ומכוון לראשות המועצה האזורית לכיש.

תפקידים נוכחיים

יוצא שירותי הביטחון, עו"ד בתחום האזרחי והמקרקעין.

למה החלטת להתמודד על הראשות?

לכיש זה הבית, זו לא כתובת מגורים, ככה שאני לא יכול להיות אדיש לנעשה כאן ואין משהו שחשוב לי יותר מהמקום הזה, המועצה שלנו זקוקה לשינוי, אני עוקב אחר רשויות אחרות מסביבנו, עם מאפיינים דומים והן מצליחות להגיע להישגים בתחומים רבים, לתפיסתי אנחנו חייבים לשנות כיוון, לכיש צריכה להיות הדבר הבא. וכמי שמכיר את האתגרים היטב, אני מתכוון להתמסר למטרה הזאת בכל ליבי וכישוריי.

מה עושה אותך מתאים לתפקיד?

כאן נולדתי, גדלתי וקבעתי את ביתי. ככה שראשית דבר הוא שאני בא מאהבה ואכפת לי. נקודה.

השליחות הציבורית לא זרה לי, החל מהוריי שהקדישו את חייהם לפעילות ציבורית ועד למעורבות שלי בקהילה ובהנהגת ההורים, אני חי ונושם את מה שקורה כאן.

אני יודע מה היה כאן בעבר, איך צריך להתנהל ולאן אנחנו רוצים להגיע.

הרקע שלי בשנות השירות הביטחוני התובעני, הביא אותי להיות איש מעשה, אחד שיודע לקחת תכניות וחלומות ולהוריד אותם לקרקע לכדי משימות וביצוע.

ההכשרה האקדמית שלי בעולם המשפט וכעורך דין, היא יתרון גדול ביכולת למצוא פתרונות לבירוקרטיה מנהלתית, וביכולת לייצג את מ.א לכיש אל מול הרשויות המדינה ושחרור חסמים.

אין קסמים, אני מאמין בעבודה קשה, יש לי חזון ברור, ואני איש ביצוע.

הדגל הראשון שתרים ותוביל אם תבחר?

חינוך לפני הכל!- ללא ספק, זו הסיבה העיקרית שיצאתי לדרך כבר לפני 5 שנים בקמפיין הקודם.

אני מתכוון לקחת אחריות על החינוך שלנו בכל הגילאים.

לאסוף את הנוער, להקים סוף סוף ביה"ס תיכון במועצה, לטפל במחדל ההסעות המתמשך,

לתת מענה לתלמידי החינוך הממלכתי דתי.

להרים את ה"ווליום" של החינוך הבלתי פורמלי ,לתת להורים קצת שקט וביטחון, לייצר לילדים אלטרנטיבות לפעילות חיובית. ככה גם בונים חוסן חברתי- קהילתי.

2 נושאים נוספים שתקדם?

פיתוח וייצור כלכלה מקומית- הקמת מיזמים עסקיים, אזורי מסחר ותעשיה, עידוד עסקים קטנים ופל"ח (פעילות לא חקלאית) בתחומי המועצה. כדי להביא בשורה, אנחנו חייבים להגדיל את עוגת התקציב בנוסף לתקציבי התזרים הרגילים. זהו  החוסן הכלכלי שלנו - וחייבים לעודד זאת.

פיתוח קהילה חזקה במרחב הכפרי - אנחנו חייבים להיפגש – והרבה. עידוד אירועים קהילתיים, מופעי תרבות, חגים, טקסים, פיתוח הספורט העממי ועוד. ספורט חינוך ותרבות בונים קהילה, יש צמא אדיר של התושבים לחזור להיפגש ולהחזיר את מדורת השבט והגאווה המקומית. זהו החוסן החברתי שלנו.

מעבר לכך פרסמתי את תכנית החוסן- 5 עקרונות ליבה ללכיש חזקה, בגובה העיניים.

תכונה אישית שהכי בולטת בך?

אני איש ביצוע. יודע לקחת רעיונות וחלומות ולהוריד אותן לקרקע למעשה בשטח. מעבר לזה אני נחוש מאוד ומשיג את המטרות שאני מציב לעצמי.

דמות נערצת ?

אני מעריך ונפעם מפועלם של הזוג מרדכי ורבקה גובר שהקדישו את חייהם לבניית חבל הארץ הנפלא שלנו. רבקה היא  "אם הבנים"-  ששכלה את שני בניה במלחמה על הארץ הזו. ופעלה כל חייה כאשת חינוך, קליטת עולים ובהקמת חבל לכיש.

מרדכי בעלה, כיהן כראש המועצה הראשון. שניהם סמל למסירות ציבורית אשר גברו על יגונם, למען המשך עשייה בהקמת המדינה וחבל לכיש.

את מי היית לוקח איתך לאי בודד (שלא מבני המשפחה) ?

אם כבר לאי בודד אז את ההרכב של עידן עמדי ושלישיית מה קשור, שנשיר ונצחק בערבים סביב המדורה עד שנמצא יחד פיתרון לחילוץ , אגב הם שרים מצוין יחד .ישראלים במיטבם, תבדקו.

מה החותמת שתשאיר ואיך תרצה שיזכרו אותך ?

חותמת של הקפצת הדימוי העצמי שלנו בלכיש, שינוי אמיתי והזנקת מערכת החינוך קדימה.שעלינו על המסילה הנכונה לדורות הבאים. זה אפשרי.

 מאחלים לך בהצלחה

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה