בן כהן מתמודד לראשות המועצה האזורית באר טוביה

$(function(){setImageBanner('e06e3242-d334-4709-8cbe-caee5f0dce41','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הוא מתמודד לראשות המועצה באר טוביה, הוא רוצה ליצור שינוי בחינוך הבלתי פורמלי, הוא לא חושש מאתגרים והיה לוקח לאי בודד את אלון מאסק
בן כהן עונה לשאלות של אתר יישובניק נט לקראת הבחירות

בן כהן צילום שחר פרלמן

-

בן כהן (38), נשוי + 3, גר באביגדור - מ. א. באר טוביה ומכוון לראשות המועצה האזורית באר טוביה.

תפקידים נוכחיים

במישור העסקי- בעלים ומנכ"ל בי.סי.איי שירותים לחקלאות בע"מ- חברה העוסקת בחקלאות- גידול, אריזה , עיבוד ושיווק לרבות ייצוא לחו"ל- ארצות הברית, אפריקה, אירופה, ובנוסף בבעלותה חוות לולים, ופעילות עניפה בתחום האנרגיות המתחדשות (גגות סולאריים)/

במישור הציבורי- יו"ר האגודה החקלאית במושב אביגדור מזה 3.5 שנים, יו"ר הנהגת הורים בבית הספר היסודי "שדות" במהלך שנת תשפ"ג ועד הגשת המועמדות לראשות המועצה שחייבה אותי בהתפטרות מהתפקיד.

למה החלטת להתמודד על הראשות?

הממשק שלי מול המועצה הן בתחומים הרלוונטיים לאגודה, לקידומה ולקידום חבריה, והן כיו"ר הנהגת ההורים בבית הספר "שדות" הותירו בי תחושה עמוקה שנדרש ביצוע של שינוי מהותי ועמוק, הזמנים השתנו, הישובים השתנו, הצרכים השתנו- ואנו צריכים לתת לשינויים לצמוח, תוך שמירה על הערכים והצביון הכפרי. חייבים לצעוד קדימה!

מה עושה אותך מתאים לתפקיד?

אני ביצועיסט באופיי, לא חושש מאתגרים, מיטיב ללמוד תחומים חדשים, בעל היכרות עם המרחב הציבורי, ובעל ניסיון בקידום תהליכים מורכבים בו , לרבות תהליכים הנראים לא פעם לצופה מן הצד ככאלה שאינם אפשריים לביצוע.

כחלק מתפקידי כמנהל עסקים חובקי עולם, יכולות האלתור, היצירתיות והחשיבה מחוץ לקופסה הן תכונות הכרחיות וקריטיות לטעמי גם בתפקיד ציבורי, במיוחד כאשר עובדים מול מדינות ותרבויות שונות בעולם. אנו נתקלים לא פעם באתגרים מסועפים ופותרים לא פעם משברים בהצלחה רבה ועם הרבה סיפוק אישי. 

קשה עבורי- אומר שהדבר אפשרי, ואתגרים בכלל התחומים מהווים עבורי תמריץ.

בתפקידי כיו"ר ענף רימון, פעלתי להרחבת מגוון המדינות אליהן ניתן לייצא את הפרי, כמו גם להובלת מערכים מורכבים בתחום הגנת הצומח אשר נדרשו כדי לשמור על הייצוא מישראל ליעדים שונים בעולם. 

בתפקידי בבית הספר – הובלתי מאבק עבור התלמידים לקבלת תנאים הולמים, אף שהיו רבים שאמרו לי שהמאבק הוא חסר סיכוי- בסופו של תהליך כל הסעיפים אותם דרשנו מולאו.

בתפקידי כיו"ר האגודה במושב- קיבלתי אגודה במצב משברי הן מול רשויות המדינה והן מבחינה חברתית, כשהמשימה העיקרית של קידום תב"ע יישובית חדשה נראתה כמשימה בלתי אפשרית- בחלוף 3.5 שנים ביצעתי יחד עם חבריי להנהלה שינויים מרחיקי לכת באגודה- לרבות שינוי תקנון, התקנת מערכות סולאריות על הקרקע ועל מבני הציבור, מתווה הסדרה מול רמ"י כמו גם פעולות רבות נוספות.

כשגולת הכותרת של הקדנציה היתה השלמת התב"ע לבית שלישי בנחלות, בתוספת הרחבה נוספת לבני המושב מתוקף קיום החלטה 1445 של רמ"י- החלטה שככל שמצליחים ליישם אותה יש בה גם הטבות קהילתיות רבות.

הדגל הראשון שתרים ותוביל אם תבחר?

שינוי מהותי של תחומי החינוך והחינוך הבלתי פורמלי במועצה, מגילאי 0-18. 

2 נושאים נוספים שתקדם?

1.פיתוח הכפר והתאמתו למציאות החדשה תוך שמירה על צביונו החקלאי- כפרי.  

2. מערך השירות לתושב תוך שיפור משמעותי במערכת היחסים שבין התושבים למועצה ולעובדיה המסורים. 

תכונה אישית שהכי בולטת בך?

משימתי ובעל יכולת לחלום בגדול, ולהגשים בענק.

דמות נערצת ?

דמויות. דור המייסדים של מדינת ישראל, מגשימי החלום הציוני.

את מי היית לוקח איתך לאי בודד (שלא מבני המשפחה) ?

וורן באפט או אילון מאסק

צד פוליטי מרכז

מה החותמת שתשאיר ואיך תרצה שיזכרו אותך ?

חותמת של מועצה שגאווה להשתייך אליה, לא משנה באיזה מישוביה אתה מתגורר, עם מערכת חינוך חדשנית, מובילה ומתקדמת , ושהיא פורצת דרך במרחב הכפרי – בתחומי התכנון ופיתוח הכפר.

 מאחלים לך בהצלחה

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה