הקרב על באר טוביה: עו"ד רחל פרץ גלם מול חמישה מועמדים גברים

$(function(){setImageBanner('4dd4e781-ee50-49d6-9f07-3c5fdec4a8cc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ב-7 לאוקטובר המלחמה בעזה גדעה את מסע הבחירות של עו"ד רחל פרץ גלם בשיא. היום, לאחר למעלה ממאה ימי מילואים אינטנסיביים בתפקיד יקלרי"ת בהגנה על העורף באזור בני עייש היא חוזרת לזירה הפוליטית כדי לנסות לעשות היסטוריה ולהיות האישה הראשונה שתכהן כראש המועצה בבאר טוביה.

יש לא מעט נשים שהצליחו לשבור את תקרת הזכוכית ולהיבחר לראשות ערים ומועצות אזוריות ברחבי הארץ, רובן ככולן רשמו הצלחה מסחררת בתפקידיהן, אולם בבאר טוביה מעולם לא כיהנה אישה בתפקיד ראש המועצה. עו"ד רחל פרץ גלם אומרת שהגיע הזמן לעשות את השינוי הזה ומאמינה שהיא תצליח לשבור את תקרת הזכוכית הזו לראשונה גם בבאר טוביה.

"המלחמה הזו הוכיחה שוב את היכולת של נשים לפעול במצבים מורכבים. אני לא רוצה שיבחרו בי רק משום שאני אישה אלא בעיקר בזכות היכולות והניסיון שאני מביאה לתפקיד בתחומים רבים. אני חושבת שנוצרה כאן הזדמנות לא רק לבחור דרך חדשה אלא גם לאפשר שינוי אמיתי ולבחור באישה לתפקיד הזה", אומרת עו"ד רחל פרץ גלם.

עו"ד רחל פרץ גלם

המלחמה ב-7 לאוקטובר תפסה את הקמפיין של רחל פרץ גלם כשהוא בשיאו.

היא ניהלה קמפיין חזק מול חמישה מועמדים גברים ולא היססה לבקר בתקיפות את ראש המועצה המכהן, קובי אביבי ולהציג מולו אלטרנטיבה אחרת, גישה חדשנית ותוכניות עבודה פורצות דרך, "חלק מהתוכניות שהעליתי בקמפיין שלי הוא החל לבצע בפועל, כמו הקמת אתר נגיש לתושבים ודברים נוספים. אני לא מבינה למה הדברים לא נעשו עד היום. אין לי בעיה לבקר אותו ואני עושה את זה בכבוד.

חשוב לי שהשיח יתנהל בכבוד הדדי אבל גם חשוב מאוד שהדברים יאמרו בנחרצות ובלי עיגולי פינות. וכשאלו הם פני הדברים צריך לומר את האמת: המועצה קפאה במקום במשך שנים בגלל גישת ניהול מיושנת שעבר זמנה", אומרת עו"ד פרץ גלם.

ישיבת צוות

גורם בכיר במועצת בניי עייש שפעל יחד עם רחל פרץ גלם וקציני מילואים נוספים מאז פרוץ המלחמה אומר לנו שהוא גילה אישה מאוד כריזמטית ומאוד עוצמתית,  "היא עשתה מהפך של ממש בתחום הבטחון האזרחי. היא אישה שיודעת להזיז דברים ולהניע מהלכים. בתקופה הזו פתחנו מקלטים חדשים, הבאנו חדרי ביטחון ניידים למקומות שהיה חסר. היא הובילה את הקשר עם האזרחים במהלך כל התקופה הזו והיה מדהים לראות אותה מתפקדת תחת לחץ. היא באמת אישה מיוחדת", אומר אותו גורם.

בבחירות לראשות המועצה בבאר טוביה מתמודדים היום שישה מועמדים. קובי אביבי ראש המועצה המכהן, דרור שור ראש המועצה לשעבר, אודי דניאל שכיהן כסגן ראש המועצה, בן כהן ממושב אביגדור, עו"ד גל זנדני ממושב ינון וכמובן עו"ד רחל פרץ גלם, האישה היחידה מבין חמישה מועמדים גברים, "מי שמכיר אותי יודע שאני לא חוששת מאתגרים", אומרת פרץ גלם, "ברגע שאנשים פוגשים אותי ולומדים להכיר משהו טוב קורה. אני משתדלת להגיע לכולם בכל דרך אפשרית וזה דורש ממני יותר מאמץ, אבל כמו שאמרתי אני לא חוששת מאתגרים. גם נשים וגם גברים בבאר טוביה מאוד מפרגנים וכמהים לשינוי הזה ומרגישים שהגיע הזמן לעשות אותו", אומרת פרץ גלם.    

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה