הרמת כוסית לשנה החדשה במטה של רחל פרץ גלם המתמודדת לראשות מועצה אזורית באר טוביה

$(function(){setImageBanner('97ed2763-0465-420f-b67e-4e0a38e567ef','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מאות תושבים הגיעו להרמת הכוסית שערכה במטה עו"ד רחל פרץ גלם לרגל השנה החדשה
"באר טוביה נמצאת בפרשת דרכים. הבחירה שעומדת בפנינו היא בין שתי דרכים: דרך חדשה או הדרך הישנה", כך אמרה עו"ד רחל פרץ גלם בטכס הרמת הכוסית שערכה במטה שלה לרגל השנה החדשה בהשתתפות שיא של פעילים ותומכים רבים מכל הישובים בבאר טוביה. היה מי שהגדיר את הכנס כיריית הפתיחה של מטה פרץ גלם למערכת הבחירות והפגנת כוח עצומה.

"אנחנו נמצאים בעיצומו של מסע חשוב מאוד שישפיע על העתיד של באר טוביה בשנים הקרובות. במסע הזה אני פוגשת אנשים מדהימים. אתם הולכים להיות שותפים למהלך היסטורי ולבחור באישה שתכהן כראש המועצה הראשונה בבאר טוביה. לכו לקלפי, תעשו את המהפך. זה בידיים של כל אחת ואחד מכם. זו שנה חדשה ודרך חדשה", אמרה עו"ד רחל פרץ גלם לקול התשואות של הנוכחים.

גל זנדני, המתמודד בעצמו לראשות המועצה, נענה להזמנה של עו"ד רחל פרץ גלם, והגיע גם הוא כדי לכבד את האירוע בנוכחותו. עו"ד פרץ גלם התייחסה אליו בנאומה, ואמרה "אני מאוד מעריכה את זה שהגעת. חשוב לי לומר לך, שלכל מקום שאני מגיעה, אומרים לי גל היה פה ודיבר עלייך רק דברים טובים. ככה צריך לנהל מערכת בחירות. בכבוד הדדי", אמרה עו"ד פרץ גלם.

רחל פרץ גלאם

גורמים במטה של פרץ גלם מסרו כי הייתה להם הערכה כי תהיה נוכחות גדולה של תומכים בכנס, אולם גם בחלומות הוורודים שלהם הם לא ציפו למפגן כוח כזה של תמיכה, "היו שם אנשים מכל הישובים של באר טוביה והמון אנשים. אנחנו רואים בזה הבעת אמון עצומה ברחל וסימן לבאות. הציבור מוכן לשינוי ורוצה אותו.  אנחנו נעשה הכל כדי שהעוצמה הזו תתורגם לקלפי", אמר גורם בכיר במטה של רחל פרץ גלם.

יחצ

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה