עו"ד רחל פרץ גלם: " אנחנו נכריע את הבחירות בבאר טוביה"

$(function(){setImageBanner('78e1806d-1964-4109-b77b-c8f7cc699b6f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ברביעי בערב התקיים כנס צעירים במטה הבחירות של עו"ד רחל פרץ גלם, המתמודדות לראשות המועצה בבאר טוביה. זו הפעם הראשונה שמתמודדת לראשות המועצה פותחת את קמפיין הבחירות שלה עם הדור הצעיר, והצעירים נענו לקריאה והגיעו בהמוניהם לכנס עם אמירה מפורשת: "הפעם אנחנו לא יושבים על הגדר. אנחנו נכריע את הבחירות בבאר טוביה".

על כנס הצעירים שערכה המתמודדת  עו"ד רחל פרץ גלם אמרה  "הגיעו לכנס בני נוער מכל הישובים בהמוניהם כדי לומר דבר פשוט מאוד שהם מעוניינים לראות את העתיד שלהם כאן בבאר טוביה".

יחצ

עד כה נהוג היה לחשוב שבני הנוער אדישים למתרחש בפוליטיקה המקומית, אלא שעו"ד רחל פרץ גלם קיבלה החלטה לנפץ את התיזה הזו ומיקדה את הקמפיין שלה השבוע לדור הצעיר.

עו"ד רחל פרץ גלם התייחסה בנאום שלה לייחס של ההנהגה לדור הצעיר ואמרה "רק אתמול פתחנו את המטה הזה וקבענו בו מזוזה. מאז ומתמיד, בכל מערכות הבחירות שהיו עד היום, אף מועמד לא טרח לפתוח את קמפיין הבחירות שלו בכנס לצעירים. זה לא נילקח בחשבון בכלל. אני עושה את זה כאן ועכשיו כדי לומר לכם שאני אתכם ולמענכם", אמרה עו"ד רחל פרץ גלם לתומכים שלה מקרב הדור הצעיר.

כנס צעירים של  עו"ד רחל פרץ גלם

"אני פועלת כבר עכשיו כדי לקדם דיור בר השגה לזוגות צעירים ולהגדיל את הזכויות בקרקע. זה עניין של מאבק שאפשר לנצח בו ואני מתכוונת לאחד כוחות עם ראשי מועצות אזוריות ולהוביל מהלך מול משרדי הממשלה ולקדם בניה נוספת בישובים שלנו ולאפשר לבעלי הקרקעות להוסיף יחידות דיור כדי שאתם תוכלו להישאר כאן", אמרה עו"ד פרץ גלם והוסיפה: "סיירתי בישובים. 20 שנה הכול קפא במקום.

יח"צ

הקאנטרי סגור, המגרשים עזובים, הפארקים יבשים וריקים. גם האמפי שניבנה כאן נותר יתום. אין הופעות, אין תרבות, אין מרכזי קניות ואין מסיבות. 'ריד מיי ליפס'. במשמרת שלי אף אחד לא ישכח אתכם. לא יהיה ערב אחד שתישארו בבית. אביא הופעות לבאר טוביה

נערוך כאן פסטיבלים, נסייע ליזמים לפתוח פאבים ומסעדות, אפתח מרכזי בילוי, טיולים לבני נוער, ערבי גיבוש.

אני מכוונת לחבר את כל הישובים שלנו עם מסלולי אופניים והליכה, החיבור הפיזי הזה יחבר אתכם לקהילה אחת גדולה.

אני מכירה היטב את הבעיות שלכם. יש כל כך הרבה דברים שצריך לעשות למענכם, אבל כדי לשנות את המציאות הזו אני צריכה אותכם. אתם הפעם תכריעו את הבחירות והעובדה שאתם כאן אומרת הכל", אמרה עו"ד רחל פרץ גלם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה