עו"ד שלום יפרח הסיר את מועמדתו לראשות לכיש

$(function(){setImageBanner('be9f2660-a1fb-4e5f-9b51-8d5ee5c9cf62','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תושב עוצם עו"ד שלום יפרח אשר התמודד לראשות המועצה לכיש פרסם הודעה בה הוא מסיר את מועמדותו מהריצה לראשות. שלום ציין שהוא מסיר את המועמדות עקב המצב במדינה והטא אינו רואה לנכון להמשיך את מסע הבחירות במצב הנוכחי. שלום ביקש לדחות את הבחירות אך ממשלת ישראל דחתה את הטענות והחליטה שהן יתקיימו למרות המלחמה.

שלום יפרח

שלום יפרח "תושבי ותושבות לכיש, מזה כ-25 שנים במקביל לעבודתי המקצועית אני ממלא מגוון תפקידים בהתנדבות לשירות ולתועלת הציבור , תפקידים שממלאים אותי בסיפוק וגאווה ומזכים אותי בעשייה ומעורבות עם תושבי המועצה בכלל וחברי מושב עוצם בפרט

. תמיד ראיתי בתפקידים ציבורים שליחות מהמעלה הראשונה ועשיתי זאת באהבה, ענווה, מסירות ואמונה יוקדת כפי שחונכתי בבית הוריי ע"ה .

במשך השנים צברתי ניסיון וידע בתפקידיי הציבוריים , הייתי שותף לתהליכים רבים וחלקם אף הובלתי כמו המהפך הגדול במושב עוצם בתפקיד יו''ר וועד מושב עוצם בהצמחת מושב עוצם ועידודו לעצמאות כלכלית וניהולית - יכולות אותן גם שאפתי להנחיל לאזור כולו.

יחד עם חבריי לדרך שחלקם מלווים אותי מאז התחלתי את דרכי הציבורית ניהלנו קמפיין חיובי, מקצועי מאחד וענייני השקענו שעות ומשאבים רבים כדי לשתף את כל תושבי המועצה באג'נדה ובתוכניות העבודה המקצועיות שהכנו בקביעת סדר יום חדש לניהול מתקדם לשיפור איכות החיים במועצה כפי שאני רואה אותן וכולנו ראויים להן.

במהלך הקמפיין זכיתי להכיר מעגלים חדשים של תושבות ותושבים מכל 19 יישובי המועצה שטובת המועצה עומדת בראש מעייניהם בשאיפה לפיתוח ושגשוג האזור שלנו. בזכותכם התושבים הנפלאים שהכרתי האמנתי ואני מאמין באמונה שלמה ותמימה כי שילובכם במערכת המועצתית חשוב והכרחי ובעזרתכם ניתן יהיה להוביל את האזור כולו לעשיה והגשמה , חיבור אמתי בין מזרח ומערב, בין חילוניים לדתיים - חיבור שבמציאות של היום יותר מתמיד הוא צו השעה.

ביום 7.10.23 שלושה שבועות לפני מועד הבחירות פרצה מלחמת "חרבות ברזל" ששינתה את חיי וחיי רבים ללא היכר.

היה לי ברור באופן חד משמעי, כי בזמן שכולנו כואבים וקוברים את מיטב בנינו ומצפים להחזרת החטופים ולהחלמת הפצועים הרבים לא נכון יהיה להמשיך ולנהל מסע בחירות. אמרתי ועשיתי. הפסקתי לחלוטין את עבודת מטה הבחירות שלי .

כולנו עדיין כואבים את אירועי אותה שבת וליבנו ומחשבותינו עם החטופים, הנעדרים ומשפחותיהם, ועם החיילים ומשפחותיהם, תוך שלצערי, אנו מתבשרים כמעט מדי יום על חיילים שמחרפים נפשם, נפגעים ונהרגים בלחימה בכל הגזרות. העצב והדאגה, הפכו לדיירי קבע בחדרי ליבנו.

כמי שחונך והציב את הדגל הערכי עוד משחר נעוריי , אינני יכול להתעלם מהמצב בו אנו שרויים ולהמשיך ולנהל קמפיין בחירות שמטבעו דורש חידוד עמדות והבדלים בין המועמדים - כזה שבמהלכו התושבים אמורים להיות קשובים לקחת חלק בהליך הדמוקרטי החשוב הזה ויותר מכל - יהיו פנויים נפשית לתהליך שישפיע רבות על עתידם בחמש השנים הבאות.

מבלי להמעיט בחשיבות קיומן של הבחירות במועדן או קרוב למועדן מצאתי לנכון יחד עם רבים אחרים לפנות לגורמים הרלוונטיים וקראנו לדחיית הבחירות עד לשובם הבטוח של החטופים לביתם, שובם של חיילי צה"ל בשלום והחזרת השקט לאזורנו.

אולם, בקשות אלו נפלו על אוזניים ערלות של פוליטיקאים ציניים וממשלת ישראל החליטה החלטה תמוהה להתעלם מהמצב ומרצונו של רוב העם, ולקיים את הבחירות לרשויות המקומיות ביום 27.2.2024.

ההחלטה לקיים את הבחירות בסוף החודש נראית כהחלטה סופית ולכן לאחר לבטים לא קלים החלטתי בלב כבד אך בלב שלם שלא להתמודד בבחירות הקרובות - מבחינתי זה לא זמן לקמפיינים, פלגנות ומחנאות.

אני רואה חשיבות עליונה בעת הזו בהשקעת כוחנו ומרצינו באחדות ומניעת מחלוקות. יש מי שיראו בהחלטה זו תחושת החמצה, אך מנהיגות אחראית נבחנת גם בקבלת החלטות קשות ואמיצות . אני מבקש להודות בכנות ומקרב לב בראש ובראשונה לרעייתי יפית ,לילדיי, לאחיי ולאחיותיי על התמיכה הבלתי מסויגת והעמידה לצידי במהלך הקמפיין וכמו כן לפעילים והפעילות, חברים וחברות, תומכות ותומכים, בני משפחה ומכרים שעזרו, פעלו ומאמינים בצדקת הדרך ובערכים החשובים שהיו חלק מהקמפיין שלי .

חברים ותומכים יקרים נתתם לי כוחות רבים ומחזקים להתמודד בכבוד, להשמיע את קולנו ולפעול למען תושבי האזור המקסים שלנו ומעל הכל חברת שאינה תלויה בדבר.

אמשיך כמובן לפעול ולסייע כמיטב יכולתי למען ציבור תושבי המועצה ואני מאחל לכולנו שהטוב והמתאים ייבחר להוביל את המועצה שלנו בחמש השנים הקרובות. בהערכה ובכבוד רב, שלום"

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה