עמיר אלנברג תושב אליאב מתמודד לראשות המועצה האזורית לכיש

$(function(){setImageBanner('fec9009e-25ff-42df-8dc1-ce7df8037a12','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הוא מתמודד לראשות המועצה לכיש, מעריץ את צ'רציל ומרים את דגל החינוך. הוא רואה בעצמו מנהיג ורוצה שיזכרו אותו בתור ראש המועצה שחיבר בין הקהילות ביישובי המועצה.

עמיר אלנברג עונה לשאלות של אתר יישובניק נט לקראת הבחירות

עמיר אלנברג -צילום: טלי נחשון דג

-

עמיר אלנברג (48), נשוי + 4, גר באליאב - מ. א. לכיש ומכוון לראשות המועצה האזורית לכיש.

תפקידים נוכחיים - מנהל קהילה בקיבוץ רוחמה וקיבוץ טללים, חבר ועדת ההיגוי הישראלית בפרויקט "שותפות ביחד" של הסוכנות היהודית שיקאגו -קרית גת–לכיש–שפיר. אל"מ במילואים משרת כקצין מטה בכיר באוגדת מילואים צפונית.

למה החלטת להתמודד על הראשות?

ב- 18 השנים האחרונות מילאתי מגוון תפקידים בכירים בתחום ההתיישבות (בתנועת אור, מועצה האזורית יואב, באליאב ובישובים אור הנר רוחמה וטללים). ההכרות הצמודה עם מועצות שכנות חידדה לי יותר את הפער הקיים בין המצב במועצה אזורית לכיש לבין כל המועצות סביבה, כמעט בכל תחום. הידיעה שאפשר לעשות אחרת, שיש תקציבים שאפשר למנף לטובת הישובים ושאפשר לתת שירות ברמה גבוהה לתושבים, לא מאפשר לי שלא לקחת אחריות אישית ולהתגייס לטובת הובלת השינוי הנדרש במועצה.

מה עושה אותך מתאים לתפקיד?

בתפקידי הקודמים צברתי ניסיון רב בפיתוח יישובים, תשתיות ומבני ציבור, בניהול מערכות גדולות ומורכבות ובעבודה מול גופים ממשלתיים והמוסדות הלאומיים. הידע והניסיון שצברתי מאפשרים לי לנווט בדרכים שונות להבאת פתרונות מותאמים לצרכי הישובים השונים ובכלל לאזור. אני מתאפיין בראייה אסטרטגית וחזון לטווח ארוך בשילוב עם חשיבה חברתית, קהילתית ושירותית.

הדגל הראשון שתרים ותוביל אם תבחר?

הנושא הכי בוער וכואב לטיפול בלכיש הוא החינוך. אין שום סיבה שנתפשר על החינוך לילדים ולנערים שלנו ולכן החינוך בראש סדר העדיפויות. יצירת מערכת חינוך מצטיינת עם פדגוגיה חדשנית, שתאפשר רצף חינוכי איכותי למגוון הצרכים והאוכלוסיות, ותהווה מקור לחיבורים קהילתיים ולגאווה לתושבי המועצה. אפשר לקבל פירוט נוסף באתר שלי:

https://www.amir-lachish.co.il/

2 נושאים נוספים שתקדם?

  1. שירות, שירות, שירות - הטמעת תפיסת שירות לתושבים ולישובים שתבוא לידי ביטוי בכל תחומי העשייה של המועצה. זה מתחיל מגישה של אכפתיות ורצון לעזור ולמצוא פתרונות ועד לפיתוח של שירותים נוספים ומתן כלים מקצועיים וחיבורים לממלאי תפקידים בישובים.
  2. צמיחה כלכלית – מיצוי הפוטנציאל הכלכלי והתיירותי של האזור שלנו על ידי יצירת מקורות הכנסה חדשים למועצה להגדלת התקציב הפנוי שישמש לטובת שירותים לתושבים

תכונה אישית שהכי בולטת בך?

מנהיגות

דמות נערצת ?

ווינסטון צ'רצ'יל – המנהיגות החזקה שלו, והיכולת לייצר תקווה באחת מהתקופות החשוכות ביותר בהיסטוריה המודרנית, מעוררות השראה.

את מי היית לוקח איתך לאי בודד (שלא מבני המשפחה) ?

יוסי אלפי – אם אני כבר על אי בודד, שיהיה לידי מישהו מעניין שיודע לספר סיפורים.

מה החותמת שתשאיר ואיך תרצה שיזכרו אותך ?

הייתי רוצה שיזכרו אותי בתור ראש המועצה שחיבר בין הקהילות ביישובי המועצה וייצר גאוות יחידה מועצתית ותחושת שייכות לכולם.

אני מאמין שהקמת מרכז מועצתי משמעותי בלב המועצה, יאפשר לאגם משאבים על מנת שנוכל לספק רמת שירותים גבוהה, לה ראויים תושבי המועצה, וגם יחבר בין תושבי המועצה בגילאים השונים סביב פעילות משותפת ותחומי עניין משותפים.

אני רואה לנגד עיני קהילה רב דורית משגשגת, שרואה בחינוך כהשקעה החשובה ביותר שלה, שמכבדת ודואגת לוותיקיה ומעודדת מעורבות חברתית ופעילות ערכית.

 מאחלים לך בהצלחה

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה