קובי אביבי ראש המועצה האזורית באר טוביה בדרך לקדנציה שניה

$(function(){setImageBanner('0a250cba-c7f4-48f1-a578-6efd17f13e49','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

קובי אביבי, ראש המועצה המכהן של באר טוביה, עונה ליישובניק נט למה הוא מתמודד שוב, מה מתכוון לקדם, את מי הוא מעריץ ? ואיזה דגל הוא ירים כשיבחר שוב?

-

קובי אביבי (69), נשוי + 3 +9 נכדים,  גר בכפר אחים - מ. א. באר טוביה ומתכוון להמשיך לקדנציה שנייה.

תפקידים נוכחיים

ראש המועצה האזורית באר טוביה

למה החלטת להתמודד על הראשות?

ההחלטה להתמודד על התפקיד כבר בתקופת הכהונה הנוכחית היתה נוכח מצבה הקשה של המועצה מבחינה ניהולית. היה פחד מהשלטון, היה ביצוע פרוייקטים בדרך כושלת לדוגמא: מרכז הספורט המועצתי, סלילת 2 כבישים עוקפים וההחלטה הגרועה על פתיחת בית ספר מבלי שהיה בידי המועצה אפילו קרקע זמינה לכך. התנהלות שאני נאלץ לטפל בהם עד היום.

אני גאה בפועלי לטובת אזרחי המועצה ובניהול המקצועי של המועצה, ביושר ובשקיפות. עשרות פרוייקטים מתוכננים ומתבצעים ויש חשיבות להשלימם.

בקדנציה זו הושמטו שנתיים בשל הגבלות שהוטלו על הציבור ועל המועצה בשל מגיפת הקורונה.

המועצה האזורית באר טוביה היא מועצה איתנה – המעוטרת בפרסי יופי, משקיעה בחינוך ומצליחה בו ויש בפניה עוד אתגרים רבים והתחלות חדשות שאני רוצה להשלימם.

הרשויות המקיפות אותנו (גדרה, גן יבנה, בני עיש, נחל סורק, שפיר, חוף אשקלון וקרית מלאכיי) נאבקות כדי לקבל מאיתנו שטחים ומשאבים, שלא בצדק. מטרתם במקרה הטוב להרחיב את השטח המוניציפלי שלהם ובמקרה הגרוע לפתח תעשייה ומסחר קרוב אלינו ועל חשבוננו.

לדאבוני יש בעלי אינטרסים, וגם אנשים מתוכנו, אשר פועלים בכל דרך לסייע בידם ולנגח אותנו.

מדובר בתקופה חשובה ביותר למועצה האזורית באר טוביה ואני האיש המנוסה והנכון כדי להוביל אותה.

קובי אביבי- צילום רעות אביבי

מה עושה אותך מתאים לתפקיד?

הוכחתי שאפשר. שאפשר להתנהל ביושר ובשקיפות ולהצליח. שאפשר וצריך להילחם בבעלי אינטרסים שלא תמיד טובת המועצה עומדת לנגד עיניהם. הטמעתי תרבות שלטון אחרת, השקעה בתושב, פתרון בעיות אישיות של כל פרט, יחד עם השקעה בתשתיות, בתחבורה, בחינוך ובשמירה על נכסי המועצה.

בדאגה לתושב הקמנו קיר אקוסטי בבאר טוביה בהשקעה של 1.3 מיליון שקלים.

בהשקעה של 10 מיליון שקלים הוחלפה התאורה בכל יישובי המועצה לתאורת לד.

ביצענו עבודות ניקוז וצנרת, ובכך הפסקנו את ההצפות החוזרות ונישנות ביישובים המערביים. שידרגנו את המיקוואות, השקענו בתחבורה, בסימון כבישים בהכנה לבניית כיכרות ביישובים, הכנו את התשתיות הנדרשות להקמת מוסדות הלימוד ובקרוב תחל בנייתם של 2 בתי ספר חדשניים , הכנסתי רשת חינוך לתיכון באר טוביה שהוכיחה את עצמה. ביצעתי שינוי בשיטת איסוף פסולת גושית וגזם מבתי התושבים בהצלחה ענקית ועוד ועוד המלאכה מרובה.

הדגל הראשון שתרים ותוביל אם תבחר?

כשאבחר.

משימתי הגדולה והראשונה במעלה היא להגן על נכסי המועצה, על צביונה כמועצה כפרית ועל שורת אינטרסים חיוניים של התושבים כנגד בעלי אינטרסים והרשויות המקיפות אותנו ורוצות לגזול את הקרקעות החקלאיות ואת אזורי התעשייה שלנו.

2 נושאים נוספים שתקדם?

חינוך ושוב חינוך.

הקמת בתי הספר החדשים, השלמת בנייתו של מרכז הספורט, הקמת בתי הכנסת והמועדונים והמשך שידרוג התשתיות.

תכונה אישית שהכי בולטת בך?

אורח רוח,סבלנות, יושרה ואמינות

דמות נערצת ?

בכל תקופה בחיי נשאתי עיניי אל מנהיג אחר. תמיד עניין אותי שיקול הדעת במצבים שונים. בימים אלה אני חושב שהגיבור שלי היא גיבורה הגב' מרים פרץ. אשת חינוך ודמות חינוכית מעולה שאיבדה את 2 היקרים לה מכול, בחרה בחיים וממשיכה להוביל ולהשפיע.

את מי היית לוקח איתך לאי בודד (שלא מבני המשפחה) ?

אני לא האיש שאסע לאי בודד. אני אוהב להיות בין אנשים ואם אדרש לכך אקח אונייה שלמה עמוסה באנשים טובים. ויש כאלה.

צד פוליטי 

משך שנים הקפדתי לנהוג במקצועיות ולא להשתייך למפלגה פוליטית. ברוב השנים כמעט ולא היה הבדל גדול ביניהם. אני סבור שבאר טוביה צריכה ראש מועצה שיודע לעבוד עם כל המפלגות ועם כל נציגי הציבור ולכן אשמור את עמדתי לעצמי.

מה החותמת שתשאיר ואיך תרצה שיזכרו אותך ?

קידום החינוך. רשת החינוך בתיכון, פתיחת כיתות תקשורת, גידול ניכר במגמות, השקעה גדולה בילדים בעלי צרכים מיוחדים ועיבוי צוותי החינוך שמטפלים בהם, פתיחת גני ילדים חדשים והשקעה בבינוי בתי ספר וכיתות חדשות.

שמרתי על נכסי המועצה וציביונה הכפרי. הנהגתי במועצה תרבות ניהולית המושתת על אמון, יושר והפכתי את המועצה האזורית באר טוביה למקום מפתה שכדאי וכיף לגור בו. ויש עוד הרבה.

אוסיף ואומר כי היקף היוזמות והפעולות שביצענו מכבדות את התושבים. במקום דיבורים – מעשים!

- המרתי כיתות ישנות בכיתות חדשות

- הקמתי מתחמי "נשק וסע" בבתי הספר היסודיים

- המשך תפקוד וטיפול בתושב בקורונה מבלי לפגוע ברווחת התושבים ובשירותים

- פינוי גזם ופסולת גושית מהבתים

- בשלבי הקמה שונים 8 מועדונים ביישובי המועצה, 3 בתי כנסת, והמשך שידרוג תשתיות בישובים.

- הוריתי על רכישת והצבת דפילברילטורים בכל אחד מיישובי המועצה להצלת חיים

- שאיפתי וואני חותר לסיום בניית מרכז הספורט חרף צו המניעה של הקבלן והתביעות ההדדיות, המחדלים הקשים והבטיחותיים שנעשו בבנייה ותשלומי היתר.

 מאחלים לך בהצלחה

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה