רחל פרץ גלם מתמודדת לראשות המועצה האזורית באר טוביה

$(function(){setImageBanner('0897c2b3-2b85-49da-bfa7-9dab9a4739ef','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

היא מתמודדת לראשות המועצה באר טוביה, מעריצה את משה רבינו. היא רוצה להפוך את מערכת החינוך של באר טוביה למובילה בארץ, ושואפת להיות אישה פורצת דרך כאישה הראשונה בראשות המועצה .

רחל פרץ גלם עונה לשאלות של אתר יישובניק נט לקראת הבחירות

רחל פרץ גלם  צילום ניר סלקמן

-

רחל פרץ גלם (43), נשואה + 3, גרה בשדה עוזיהו מ.א באר טוביה. ומכוונת לראשות המועצה האזורית באר טוביה.

תפקידים נוכחיים

עורכת דין, מועמדת לראשות המועצה באר טוביה

למה החלטת להתמודד על הראשות?

בלי להיתפס לקלישאות מיותרות, אומר דבר אחד שכולם מסכימים עליו: לבאר טוביה יש פוטנציאל אדיר שלא מנוצל בגלל שיטות ניהול ומנהיגות מיושנות.

התושבים רוצים שינוי ובשום אופן הם אינם מעוניינים לחזור לאחור. אני מציעה לתושבים לצאת יחד איתי לדרך חדשה שתהפוך את באר טוביה למקום טוב יותר.

מה עושה אותך מתאימה לתפקיד?

אני סבורה שהציבור כבר הכריע בשאלה, מה טוב לו – הוא רוצה דרך חדשה. בסופו של דבר הציבור יצטרך להכריע בקרוב גם בשאלה מי מבין המועמדים באמת מסוגל להוביל את המועצה ואת האזור שלנו לדרך חדשה.

בחרתי להיות כספר פתוח ולהציג בפניו באופן גלוי את התוכניות ואת החזון שלי. הצגתי גם את הפרופיל האישי ואת הרזומה שלי, ואין לי ספק שהתכונות שהתגבשו אצלי לאורך הדרך -  בילדות, בלימודים, כקצינה בצה"ל, אמא ורעיה וכעורכת דין ואשת עסקים מצליחה – הם יהיו הכלים שלי להצליח להוביל את באר טוביה להצלחה.

הדגל הראשון שתרימי ותובילי אם תבחרי?

אני סבורה שהגענו למצב שאנחנו צריכים להרים מספר דגלים במקביל ולא להתמקד בדגל אחד. כל המערכות זקוקות לשינוי ושדרוג. כל הנושאים זקוקים לאותה מידה של התייחסות והשקעה. כדי להפוך את באר טוביה למקום טוב יותר נצטרך לטפל בכל הנושאים החשובים בעת ובעונה אחת, יתרון שיש אגב לאישה באופן מובהק.

2 נושאים נוספים שתקדמי?

אם אנסה להכליל את כל הנושאים הדחופים שדרושים טיפול לשני נושאים מרכזיים אומר כך:

  1. להפוך את מערכת החינוך של באר טוביה למובילה בארץ
  2. להפוך את איכות החיים בבאר טוביה לטובה בארץ.

תכונה אישית שהכי בולטת בך?

פורצת דרך ונאמנה לעקרונות שלי

דמות נערצת ?

משה רבינו. האיש שהוביל את עם ישראל בדרך חתחתים ושילם מחיר כבד בשל סדק באמונה שלו - הוא גם המסר שאני לוקחת לעצמי לאורך הדרך על אמונה ואחריות.

את מי היית לוקחת איתך לאי בודד (שלא מבני המשפחה) ?

לא את מי, את מה. הייתי לוקחת איתי ספרי הגות, הישרדות וכמובן את התנ"ך.

צד פוליטי

ימין רך

מה החותמת שאשאיר ואיך ארצה שיזכרו אותי?

המעשים שלי הם שיגדירו מי אני ומה עשיתי, כאדם, אישה, אמא, רעיה, חברה וגם אם ירצה השם כראש המועצה האישה הראשונה של באר טוביה.

 מאחלים לך בהצלחה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה