שי רייכנר מתמודד לקדנציה נוספת בבחירות מועצה אזורית נחל שורק

$(function(){setImageBanner('60cc1fc9-a5fb-42fd-819d-d35c7ec251d4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מערכת הבחירות במ א נחל שורק לראשות המועצה מתמודדים שי רייכנר, ראש המועצה הנוכחי שנבחר רק לפני שנתיים וכבר הצליח להביא בשורה אדירה כאשר הצליח לקבל, בהסכמה מלאה, שטחים ממועצות מטה יהודה ויואב בשביל הגדלת שטח המועצה.

מולו מתמודד רמי ברדוגו, תושב גני טל. רמי התמודד גם בבחירות הקודמות לפני שנתיים וקיבל את מספר הקולות הנמוך ביותר מבין חמשת המתמודדים שהתמודדו אז. בשנה האחרונה, לאחר שהשיג הסכם עם קהילת תורת החיים, הגדיל את קהל בוחריו.

מועצה אזורית נחת שורק הינה מועצה דתית חרדית חקלאית שרבים מתושביה מגויסיים גם עתה בצו שמונה לשרות מילואים

שי רייכנר ראש המועצה המכהן של נחל שורק מתמודד למועצה לקדנציה נוספת ומספר "בשנתיים האחרונות למדתי את תפקיד ראש המועצה ונסיתי להשפיע ולשפר בכל תחום.
הדרך הכי נכונה עבורי לסכם את התקופה היא הפסוק מתהילים "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו"
העבודה בשנתיים האחרונות לא היתה פשוטה בחלק כבר אפשר לראות את ניצני ההצלחה. (הדוגמא הבולטת לכך הוא כמובן תחום הרחבת המועצה) "

עוד הוסיף שי "יש מאמצים כבירים בתחומים אחרים שעדין לא הבשילו לכדי פרי אך העמל המושקע בהם הוא רב מאוד ולא פשוט.
אך אני בטוח ומתחייב כי אם תתנו בי שוב את האמון שלכם ותתנו לי להשלים את התהליכים שהתחלתי להוביל- הפרות שנקטוף יחד יהיו מתוקים וטובים.

מחר יום הבחירות ואני פונה ומבקש מכם- אל תישארו אדישים, הביעו את אמונכם בי וצאו להצביע
בשביל שנוכל יחד להמשיך לשפר ולהשתפר ושהשנתיים שעברנו וזרענו יחד, לעיתים בחיוך ולעיתים בדמעה, לא יהיו לחינם ונוכל לקצור וליהנות יחד התוצרת של עבודתינו הקשה.

אז בואו לבחור, עזרו לי להמשיך בעשייה ואז..צאו ותהנו יחד מיום החופשה המשפחתי.

מאמין ומחכה להמשיך לעבוד איתכם יחד". 

שי רייכנר נחל שורק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה