שלום יפרח הביע את תמיכתו בעמיר אלנברג במועמדותו לראשות המועצה האזורית לכיש

$(function(){setImageBanner('5a21a250-3107-4e99-a311-458d3b957f3a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לאחר שהסיר את מועמדותו לראשות, שלום יפרח החליט לחבור לעמיר אלנברג והביע את תמיכתו בעמיר כשהוא מציין את ההיכרות עם העשייה והנסיון של עמיר. הערב הוא פרסם הודעה בדף הפייסבוק לתומכיו ומכריו

שלום יפרח כתב "תושבות ותושבי לכיש, לפני מס' ימים הודעתי על הסרת מועמדותי לתפקיד ראש המועצה. מאז שוחחתי עם תושבים רבים מהאזור. היו מי שהמליצו לא לנקוט עמדה, אך זו הדרך הקלה והלא אחראית.

בחרתי בדרך של לקיחת אחריות והחלטתי לנקוט עמדה ולומר את דעתי באופן חד וברור. במהלך הקמפיין נחשפתי לשני המועמדים ,לעמדותיהם ולניסיון שהם מביאים עמם. כמו כן נחשפתי למצבה הקשה של המועצה שהחמיר אף יותר לנוכח המלחמה. הימים הם ימים קשים וייתכן ויהיו קשים יותר חלילה. לכן, הנכון הוא בעת הזו שאדם עם ניסיון במגוון רב של תחומים ובמיוחד בתחום המוניציפאלי יוביל את המועצה והאזור בחמש השנים הקרובות.

בנסיבות שנוצרו נותרו שני מועמדים ולדעתי עמיר אלנרבג הוא האדם המתאים ביותר כעת ולכן החלטתי להודיע בפומבי על תמיכתי בו לראשות המועצה ואני קורא לכם להצטרף אליי. אני מכיר את עמיר ואת העשייה שלו ואי אפשר שלא להתרשם מהידע המעמיק ומיכולת הובלת תהליכים באופן סדור ולעשייה המבורכת ביישובים אותם ניהל.

עמיר הוא איש של חיבורים ומעשים, מדבר בגובה העיניים , אכפתי ויותר מכל נחוש לעשייה לטובת הציבור כולו מזרח ומערב. אני משוכנע שהידע והניסיון שצבר במשך השנים יסייעו בידו לנהל את המועצה באופן אחראי לטובת כולנו מזרח ומערב. בחודשים האחרונים, עמיר היה יריב פוליטי ומתחרה בהתמודדותי לראשות המועצה, אך לאחר שהחלטתי להסיר מועמדותי, ראוי שאעשה את מה שנכון ללכיש ואתמוך במי שבעיני הוא הראוי ביותר בוודאי בעת הזו.

המציאות מאוד ברורה : עמיר הוא המתמודד שיוכל ליצור עתיד חדש למועצה שלנו, מתוך מחויבות אמיתית לכל יישובי המועצה. הודעתי לעמיר שאהיה לרשותו, ככל שאדרש, ואסייע לו במילוי תפקידו. ביום שלישי ה- 27.2 נממש כולנו את זכותנו הדמוקרטית מאוחדים כולנו מאחורי עמיר אלנברג ". 

שלום יפרח ועמיר אלנברג

בתגובה עמיר כתב "שלום היקר, יחד נוביל את לכיש קדימה! תודה רבה על התמיכה והמילים החמות. לאורך כל הדרך, אמרתי שהחיבור ביננו הוא חיבור טבעי של שני אנשי עשייה, שבמשך שנים רבות פועלים במרחב הציבורי ותורמים לקהילה וחיבור אמיתי של כל חלקי המועצה, מערב ומזרח.

אני מעריך אותך על הבחירה האמיצה לנקוט עמדה ערכית ולא להישאר במקום הנוח והנטרלי, ולתמוך בי לראשות המועצה, מתוך ידיעה ברורה שאני אדאג לכל יישובי המועצה ומתוך דאגה אמיתית לציבור אותו אתה מייצג.

למרות שלא ביקשת לעצמך דבר, אני בטוח שנמצא ביחד את הדרך לשתף פעולה ולהיעזר בניסיון והידע הרב שיש לך לטובת כל תושבי לכיש. התמיכה שלך ושל עוד רבים שהצטרפו אלינו בשבועות האחרונים מחזקת אותי מאד ומקדמת אותנו לשינוי המיוחל ב 27/2. ביחד ננצח! עמיר."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה