אייל בן שמחון מסביר: מדוע יצאנו היום "האחים לנשק" למסע להצלת הדמוקרטיה !

$(function(){setImageBanner('7bf0a2d0-980a-4005-86c9-5bb3136ba71d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26613,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אומר: "אנחנו לא יודעים לדבר – אבל אנחנו יודעים להתייצב והאחים לנשק יוצאים שוב מהבתים ומתייצבים למלחמה על אופייה היהודי והדמוקרטי של מדינת ישראל ברוח מגילת העצמאות והערכים שעליהם גדלנו"
גם אם לא באתם לצעוד איתנו - אתם עדיין יכולים וצריכים להצטרף לעצרת מול בית המשפט העליון בירושלים, יום שישי, 10.2 בשעה 12:30

פייסבוק
יצאנו "האחים לנשק" למסע להצלת הדמוקרטיה – לוחמי הסיירות הנבחרות של צה"ל לדורותיהם, מילואימניקים, טייסים, פטריוטים ששרתו למעלה מ20 שנה בסדיר, בקבע ובמילואים תוך שהיו נכונים להרוג ולהיהרג בלי למצמץ למען הגנה על בטחונה של מדינת ישראל ועם ישראל.
מחאת המילואימניקים
אני מכיר אותם רק דרך המבט בעיניים שלהם – אלו אנשים שלא אוהבים הרבה לדבר ולהתלהם – הם לא דיברו כשנפרדו פעם אחר פעם בחיבוק מהאישה והמשפחה בלי לספר להם שאולי הם לא יתראו שוב לעולם, גם לא סיפרו שהם נקראו למשימה מיוחדת להגנה על המולדת.
הם לא שאלו שאלות כשנשלחו למשימות חיסול של האויב וגם לא סיפרו יותר מידי – מה היה שם – כשהם חזרו. הם היו שקטים ששכבו בשוחות בבוץ, בקור ובחום הלוהט, כשהסתערו אל מול אש יוקדת ורעש הפגזים. כשחבריהם נפלו בקרב, הם הזילו דמעה, נשכו שפתיים והמשיכו להגן על המדינה בנחישות ששמורה ללוחמי על מאומנים – כנראה הכי מיומנים וטובים בעולם.
הפעם הגענו לנקודת המפגש בבית לטרון כי הבנו שאופייה היהודי דמוקרטי של המדינה שלנו בסכנה –בסכנה מסוג אחר – אחים שלנו סטו מהדרך ומשיקולים הכי אישיים ואינטרסנטיים – הולכים להשתלט על בתי המשפט, לשנות חוקי יסוד, להחליף ערכיים ולכבות את האור שהיה אמור להאיר לגויים.
הבטנו האחד לשני בעיניים – אנשים זרים ממגוון הגילאים - אך אחים לנשק שמבינים את גודל השעה – שמבינים ששוב אנחנו לא יכולים לשבת בבית בתקווה שמישהו אחר יעשה את העבודה.

אנחנו לא יודעים לנצח בדיבורים, לא בסיסמאות ולא בדמגוגיה זולה – אנחנו לא יודעים להתמודד מול מסע ההשמצה של הדמוקרטיה שהייתה כאן – כאילו היה כאן איום ונורא כאילו הפוליטיקאים הם אלו שלפתע באים להציל את המדינה מפני השופטים שלה.... כשהאמת היא שהם עומדים להקריב את המדינה כדי להציל את עצמם.
אנחנו יודעים רק להתייצב מולכם כדי לשים מול עינכם את המוניטין שלנו כאנשים ששמו תמיד את המדינה לפני עצמם, כמתנדבים, כמשרתים בתקווה להאיר את עינכם.
אנחנו לא יודעים לדבר – אבל אנחנו יודעים להתייצב והאחים לנשק יוצאים שוב מהבתים ומתייצבים למלחמה על אופייה היהודי והדמוקרטי של מדינת ישראל ברוח מגילת העצמאות והערכים שעליהם גדלנו
------------------------------------
בצעדה משתתפים אלופים במילואים ובכירים לשעבר במערכת הביטחון, בהם ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו, סגן הרמטכ"ל לשעבר מתן וילנאי והאלוף במילואים טל רוסו. כמו כן משתתפת גם קבוצה גדולה של טייסים במילואים בחיל האוויר, חובלים במילואים, אנשי מילואים מסיירות מטכ"ל, שלדג, שקד ומגלן ויוצאי שורה של יחידות מחטיבות השריון, התותחנים והחי"ר.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה