אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('fce630e0-0849-48ec-b69b-b1618e641905','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26613,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 29/03/19 ועד 04/04/19
 


טלה:

לאחר תקופה של מתח, לחצים וחסר שקט, מגיע שבוע נעים יותר ורבים מכם יחושו הקלה שתאפשר להם לחדש כוחות. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר.

בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם, לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה.

זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר - ההצלחה מובטחת. טיול או חופשה עולים על הפרק. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בכל מקום שיש רע, האור פשוט טרם הגיע לשם. במסורת היהודית יש אמירה ש: "מעט מן האור מגרש הרבה מן החושך". אין טעם לגרש חושך בצעקות ובמקלות, אלא יש להדליק אור והחושך יעלם מעצמו. אם קיים פחד- יש להוסיף אמונה, אם קיים כעס- יש להוסיף חמלה. אם הרע הוא העדר של אור, יש לטפל בו בדרך של הוספת אור. כמאמרו של הרב קוק: "הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק אינם קובלים על הכפירה אלא מוסיפים אמונה, אינם קובלים על הבערות אלא מוסיפים חוכמה".

-

שור:

בשבוע הקרוב עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה. בדרך כלל אתם נוטים לזרום, לעגל פינות ולהימנע מוויכוחים, אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם בכל מחיר. הדבר ישתלם לכם.

בעבודה: יש לכם עומס רב. הרשו לעצמכם לבקש עזרה, רק כך תוכלו להשתחרר ולהקל על עצמכם. באפן כללי רבים אינם מוצאים ביטחון ונחת בעבודתכם והדבר גורם לתחושת מועקה. התפתחות מחוץ לשעות העבודה היא התרופה לשיפור מצבכם.

בבית: אינכם מורגשים מספיק. ייתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר. זוגיות: בני שור שסיימו מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים.

לנמצאים בזוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפקחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יוביל לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן לפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת.

בריאות: חולשה אנרגטית מאפיינת את השבוע הקרוב אך אין מקום לחשש, הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע והכול יהיה בסדר. הרצון לידע מעמיק ולימודים או העשרה עולים העל הפרק.

התיקון השבועי: לאהוב את עצמכם. אהבת עצמך פרושה תמיכה בעצמך –  פרגנו לעצמכם. ואמרו את המשפט הבא כול בוקר מול המראה : "אני מקבל את עצמי ואוהב את עצמי כפי שאני". שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שייקספיר אמר, "הפחדן מת פעמים רבות אך האמיץ מת פעם אחת בלבד". כולנו נמות בסופו של דבר, השאלה היא האם אתם רוצים לחיות? אם ברצונכם לחיות, היו אמיתיים. דעו למען איזו מטרה אתם מוכנים להקריב את חייכם ואז חייכם יהיו חיים ותוכלו להפיק את ההנאה הנשגבת ביותר מעצם קיומכם.

 -

תאומים:

סוף של דבר ותחילתו של דבר אחר, חדש ומרגש. רצון לשים מאחורה מקומות ואנשים שכבר סיימו את תפקידם בעבורכם. זמן טוב לשכוח וגם לסלוח, מעבר דירה, מעבר ארץ או שינוי של מעמד וסטאטוס. המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל תאומים. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב. בעבודה: מעבר שלב, עזיבה, יציאה לפנסיה, הפסקת עבודה או פיטורין. תחושת הביטחון הכלכלי קצת מתערערת. אצל חלקכם יש רצון עז לשינוי. פרויקט שמסתיים מציב אתכם בנקודה שעליכם להתחיל ולתכנן את עתידכם המקצועי מנקודת הזמן העכשווית. בנוסף ניתן לראות שינוי בכוח האדם הקיים. מישהו שעוזב ומישהו חדש אמור להגיע.

לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!!

לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את לבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

 -

סרטן:

המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב הוא הצורך בהתמקדות בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך השינוי הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד זוגי. נתינה ללא גבולות יוצרת אצלכם חוסר. חשוב שתדעו, שהרצון שלכם לרצות את האחרים בא על חשבונכם והשבוע למרות שאתם טולרנטיים, חשוב שתציבו את עצמכם ואת רצונותיכם במרכז. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת.

בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה.

בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. בצעו תיקונים כאלה ואחרים בזריזות ומתוך רצון. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה ש-מה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת.

לרווקים: שבוע מבורך להפגין נראות ובולטות. צאו מהבית והיו דומיננטיים. הכרות עם דמות בעלת תכונות שכובשות את לבכם עולה על הפרק. שבוע מעולה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את ההצלחה יש למדוד על-פי המכשולים שאדם היה צריך להתגבר עליהם בעת שניסה להצליח, יותר משיש למדוד על-פי המקום שאליו הגיע.

 

אריה:

המון אנשים מדברים עליכם מאחורי הגב. בין אם יש אמת בדברים ובין אם לא, עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות, ולהצטייד בחשיבה מציאותית ומפוקחת.

באופן כללי: שבוע לא קל צפוי לבני מזל אריה. רבים מביניכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בלבכם מזה זמן רב. נכון שמאוד רציתם שזה יקרה ומאוד ציפיתם שזה יתרחש אך לעת עתה הדברים מתעכבים. ההכרה הזו, יכולה לגרום לצער או לאכזבה והתחושה של חלום שמתנפץ קשה לכם. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשריות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל להיעזר בסבלנות ואמונה וגם יקפיד באומץ וביושר לומר ולבצע את הדברים הנכונים, לא יצטרך לוותר על חלומו.

בעבודה: חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם.

משפחה והורות: אחד מבני הבית(ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלה במעשים שגורמים לכם לכעוס. אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. כמו כן, אנרגיות שקשורות בהריון ולידה סובבות אתכם.

אהבה, זוגיות: אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את התא המשפחתי שלכם!!

התיקון השבועי: להימנע מרכילות ולשון הרע. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית:  הילל הזקן אמר: "ואם לא עכשיו, אימתי?" כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

 -

בתולה:

משהו חדש שנכנס לחייכם יוצר עניין ומשמעות. האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם בשבוע זה לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם - עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת סוף השבוע כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. לאלו מכם ששוקלים הריון ואו נמצאים על סף לידה, מלמד הקלף השבועי על מתנה נפלאה משמים.

כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. מעבר דירה או שינוי במקום המגורים עולה על הפרק. טיפ לשבוע טוב יותר: השבוע יש נטייה להיקלע לוויכוחים לכן היזהרו בלשנוכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו - חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

-

מאזניים:

אווירה חיובית. רבים מכם נמצאים בניסיון לייצר יסודות חדשים שעליהם ניתן לבנות עתיד חדש הן עתיד רגשי חדש שנשען על אמינות יושרה ושותפות הוגנת או עתיד תעסוקתי שנשען על עשייה מתוך עניין ולא על עשייה מתוך מחויבות עקב צורך קיומי. קנייה של בית או נכס עולים יפה וניתן לראות שאנרגיה חיובית מלווה את התהליך. כמו כן זמן טוב לשדרג דברים בחייכם. בשבוע  זה חשוב להתנהל נכון ובאסרטיביות מול קבלנים, קניינים, מוכרנים, פקידים, מתווכים, מתחרים וקולגות. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובדת זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם.

בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב".

לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.

זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. שבוע מבורך יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: "אני לא יכול!" אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: "אני לא יכול", אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

 

עקרב:

השבוע עליכם לגייס לעזרתכם את כל הסמכות והנחישות שיש ברשותכם ולנהוג בשיקול דעת ומתוך חשיבה בוגרת, אחראית ועניינית וזאת על מנת שתוכלו להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם ולקבל הכרעה בסוגיה חשובה המעסיקה אתכם.

בעבודה: סומכים עליכם ועליכם להצדיק זאת. מומלץ להיצמד לכללים למרות שאולי הם נוקשים מעט לטעמכם.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות או להתחדשות רגשית במערכת קיימת אשר עשויות להוביל לשינויים חיוביים במצבכם.

בזוגיות: יש תחושה שלאחרונה אתם קצת קרירים ומסויגים. עליכם להשקיע קצת יותר מאמץ בתחום זה ולהראות יותר נכונות והבנה לצרכיו של בן זוגכם. זהו שבוע לחתימה על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך.

בבית: נסו לגלות מעט גמישות מחשבתית ופתיחות, הדבר ימנע ויכוחים מיותרים עם בני המשפחה. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתכם לאור. הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. לאלו מכם שחושבים על לימודים, הגיע הזמן להפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות. לאלו מכם שלא יחששו מתהליך הלמידה צפויה הצלחה רבה. מפגש עם דמות סמכותית ( מורה רוחני, מרצה, מפקד, רב) מותיר עליכם רושם עז והדבר פותח לכם נתיבחדש. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!!

הכוונה רוחנית: גבורה אמיתית משמעותה לקום מדי בוקר עם השאיפה לעשות את הדברים הנכונים. גבורה אמיתית היא להיאבק יום יום נגד אותם כוחות שמנסים למשוך ולעכב אותנו, אותם כוחות שמונעים מאיתנו לגלות את הפוטנציאל האמיתי שבנו ולממשו.

-

קשת:

הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל קשת – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם.

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין.

כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה.טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מבורך מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

-

גדי:

השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית.

בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם.

זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות לשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד.

לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא - ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

-

דלי:

שיפור ניכר בתחושה האישית, המון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם ושבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצדכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל:  נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. עם כניסתו של השבוע, המוטיב המרכזי מולו את ניצבים יהיה קשור בתחילתו של מסלול חדש אשר נפתח  בעבורכם. אין זה משנה אם מדובר בעבודה, זוגיות, מגורים, קריירה, שינוי באורח החיים או לימודים, הכיוון נראה חיובי ומבטיח. לאלו מכם שעוסקים  ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם.

בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!!

זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

-

דגים:

שבוע חיובי ניצב בפתח. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר ביטחון וסדר שמביאים לתחושת הבדידות. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שבניכם זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראת קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון לבד ללא שותפים ובכוחות עצמכם.

בבית: אתם חשים צורך להכניס מעט שינויים אשר מטרתם היא לשפר במעט את האסטטיקה והיופי במקום המגורים.

בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות.

למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לחזור למעגל העשייה.

זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. הקלפים ממליצים לכם בחום, להיות נכונים להשקיע הכסף, הזמן ואת כול המשאבים שברשותכם, כדי לטפל בזוגיות שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: אם החוכמה שווה שירכשו אותה, היא שווה גם שישמרו אותה וישתמשו בה. אין יום שחולף מבלי שנלמד בו משהו חשוב אודות החיים עצמם אך אם לא נארגן את הדברים ונשמור אותם במקום הנכון, אינספור פיסות החוכמה ילכו לאיבוד ושכרינו יצא בהפסדנו. זכרו ! סדר וארגון הם 50% בדרך להצלחה.

 

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן - 052-3646914

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה