כיצד המציאות המדומה תשנה בקרוב את כל העולם ותפיסת העולם?

$(function(){setImageBanner('eaf014e7-6aa2-4287-b272-036df77fa5d2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26613,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

למה כולם יהיו עשירים, תפיסת הביטחון תשתנה ואיתה יחסי ישראל והפלסטינאים?

המציאות החדשה
היום ישבתי עם חבר שהביע דאגה מה יהיה עם מדינת ישראל והפלסטיניים בעוד 50 שנה.
50 שנה??? עניתי לו, הרי בעוד 10 שנים כבר כולנו נחייה בתוך מציאות מדומה. כל שנצטרך הוא משקפים או עדשות וכורסה בתוך חדר של 10 מ"ר ומשם נוכל להיות בכל מקום שנרצה ועם מי שנרצה. כל פלסטיני מוסלמי, מתי שירצה, יוכל בלחיצת כפתור להתפלל באל־אקצא אפילו עם הנביא מוחמד עצמו.
יהודים יוכלו לבנות במציאות המדומה את בית המקדש וכל אחד יוכל פשוט להתפלל שם עם מי ומתי שיבחר. לשטחים לא יהיה ערך כי כל העולם הרחב יהיה שייך לכולם מהקוטב הצפוני ועד לאמזונס ולחלל.
נצטרך מעט מאוד כסף, כי את כל החוויות נחווה מאותה הכורסה - נעשה ספורט במרחבים עצומים עם נופים מדהימים, נלחם אגרוף נגד רוקי, נעוף כמו סופרמן, נבחר סקס מקטלוג והמזון שלנו יהיה זה שמפתחים היום לאסטרונאוטים בחלל – באיזה טעמים שרק נרצה.

הכל כבר קיים ובעוד 10 שנים יהיה בשימוש של כל בית ואדם ברזולוציות מדהימות יותר, חדות יותר, עם שילוב רחב יותר של חושים (תוספת של חוש המישוש, הריח, והטעם ומי יודע, אולי גם החוש השישי).
בעתיד הקרוב הכל יהיה של כולם וכיד הדמיון של כל אחד מאיתנו – כל מה שנוכל לדמיין הוא גם מה שנוכל לחוות. הרכוש בעולם יתחלק לפתע אחרת וכל הצרכים של היום ישתנו לחלוטין.
אז לבני דודים שחולמים להיות שהידים אני אומר שעוד מעט לא תצטרכו להגיע עד העולם הבא כדי לפגוש את 70 הבתולות שלא באמת מחכות לכם...ואם הן באמת מחכות, לכו תדעו איך הן נראות וכמה מהן מעצבנות...וכמה כוח יהיה לכם ל 70...?
כמו שאומרים – "אם מוחמד לא יבוא אל ההר, ההר יבוא אל מוחמד".... אז כן, אם תרצו, גם הבתולות יגיעו למוחמד ולמחמוד וגם לאנג'לינה הלסבית ותוכלו לבחור אותן אחת אחת לפי טעמכם ולא לפי טעמו של זה ששולח אתכם להתפוצץ עלינו...
לא שווה לחכות כמה שנים?
לא נצטרך לריב יותר על שטח אדמה - כי כל העולם יהיה של כולנו:
אנחנו נקבל מהמשקפיים שלנו את שהובטח לאברהם אבינו = " שָׂא נָא עֵינֶיךָ וּרְאֵה מִן הַמָּקוֹם אֲשֶׁר אַתָּה שָׁם צָפֹנָה וָנֶגְבָּה וָקֵדְמָה וָיָמָּה. כִּי אֶת כָּל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתָּה רֹאֶה לְךָ אֶתְּנֶנָּה וּלְזַרְעֲךָ עַד עוֹלָם".
ואתם את מה שתרצו מהמשקפיים שלכם. אפילו לא נצטרך לקום מהכורסה בשביל זה.
וסלאם עליכום ועל כל העולם.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה