לא יאומן כי ישוקר - מורשת השקרים שמשאיר לנו "אבו יאיר"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f8d473e7-29a3-434e-aaf8-ac334757fa97','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26613,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f8d473e7-29a3-434e-aaf8-ac334757fa97','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26613,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

כך מתייחסים למי שחושב שהציבור המצביעים שלו הוא מטומטם - עשרת השקרים הבוטים של מערכת הבחירות האחרונה שמספר ראש הממשלה שוב ושוב לציבור ויש לא מעט שכבר רואים בהם אמת (לאחר שנאמרו כל כך הרבה פעמים מול המצלמות).
אלו הם השקרים ואלו הן העובדות

נתניהו. צילום depositphotos

1 - השקר הנפוץ ביותר : "כל התיקים הפליליים נגדי התפוררו, הפכו לאבק. כולם כבר מבינים שהם היו תפורים ושלא יצא מהם כלום"...

העובדות –

איך התפוררו? מתי התפוררו? עד היום כל ההחלטות על הגשת אישומים לשוחד היו פה אחד! המשפט ממתין שתסתיים מערכת הבחירות. העדים אמורים לעלות להעיד מיד אחרי הבחירות. המומחים המשפטנים טוענים שהראיות נגדו חזקות ומוצקות. 

-

2 -  שקר הקמפיין – " יש לנו הזדמנות היסטורית להקים ממשלת ימין אמיתית. ממשלת ימין על מלא, מלא" –

העובדות -  "תקווה חדשה" של סער ו"ישראל ביתנו" של ליברמן (שמתנגדות לנתניהו והם לא בחישוב שלו), ימניות הרבה יותר מהליכוד ובטח יותר ימניות מאשר המפלגות החרדיות.

אגב, לא ברור מה ימני במפלגות החרדיות שמתנגדות לגיוס בניהם לצבא.  יהדות התורה מצהירה על עצמה כאנטי ציונית. נציגיה לא מתמנים לשרים (רק לסגני שרים) רק כדי לא להישבע למדינה. מה בדיוק ימין בהם???

-

3 – נתניהו מציג עצמו כקורבן של קנוניה אפלה של השמאל

לטענתו מפכ"ל המשטרה רוני אלשייך, היועץ המשפטי לממשלה, מנדבליט, פרקליט המדינה שי ניצן העדים נגדו, התקשורת והחוקרים, חברו לארגוני השמאל כדי להפיל את ראש ממשלת הימין –

העובדות –

היועץ המשפטי מנדבליט הוא איש ימין מובהק, חובש כיפה שחורה, מקורב למשפחת נתניהו שנים רבות ואף היה עורך הדין של שרה נתניהו. ראש הממשלה נתניהו מינה באופן אישי כמזכיר הממשלה שלו ולאחר מכן כיועץ המשפטי.

רוני אלשייך שהמליץ כמפכ"ל המשטרה, להאשים את נתניהו ב 3 עבירות שוחד – הוא הכי מזוהה עם הימין מכל מפכ"לי המשטרה מאז ומעולם - הוא חבר הציונות הדתית, חובש כיפה סרוגה, מתגורר בהתנחלות.
כשהיה סגן ראש השב"כ, נתניהו עצמו ביקש ממנו לקחת את התפקיד (ממש הפעיל עליו לחץ להסכים) ומינה אותו לתפקיד באופן אישי.

פרקליט המדינה, שי ניצן, שהמליץ להאשים את נתניהו בשוחד, הוא דתי לאומי, בוגר ישיבת בני עקיבא, בניו לומדים בישיבות בני עקיבא ובתנועות הנוער שלהם. משפחה ימנית מובהקת!

עד המדינה נגדו שלמה פילבר –כיהן כמנכ"ל מועצת יש"ע (הכי ימני שיש) נתניהו מינה אותו כראש הלשכה שלו ובהמשך מינה אותו כמנכ"ל משרד התקשורת.

עד המדינה נגדו ניר חפץ – נתניהו הוא זה שמינה אותו לדוברו האישי שלו ושל בני משפחתו ולנאמנו לנציגו האישי במשך שנים.

עד המדינה נגד נתניהו ארי הרו – היה מנכ"ל ארגון ידידי הליכוד בארצות הברית. מונה ע"י נתניהו כראש הסגל במשרד ראש הממשלה ומונה על ידי נתניהו כמנהל לשכתו.

-

4 – השקר הכי חדש  - "40 מיליארד שקל מהאמירויות בדרך אלנו"

העובדות - באמריות מכחישים. לא דיברו איתו על הנושא, לא נפגשו איתו. אין תוכנית השקעה, אין בכלל משא ומתן במה ישקיעו אם ישקיעו...באמרויות הצהירו שאין בכוונתם להתערב לפני הבחירות או להשפיע על הבחירות. העובדה היא שהמבוכה באמרויות גדולה מהצהרות אלו.

-

5 – השקר הכי תמוה – "יש תקציב, העברנו תקציב"

"יש תקציב למדינה. יש תקציב. יש תקציב חד-שנתי. העברנו תקציב. יש תקציב גם ל-2021". כך חוזר ואומר שוב ושוב נתניהו לשואלים.

כשהמראיינים מטיחים בו שהוא שם את האינטרס האישי שלו לפני האינטרס של המדינה כפי שעשה כשלא העביר תקציב, עונה נתניהו בעקשנות – "כן העברתי תקציב. יש תקציב!"

העובדות -

כל ילד בישראל, וכל בר דעת בישראל ידע עד לפני חודשים ספורים שלמדינת ישראל אין תקציב . המדינה התנהלה ב-2020 ומתנהלת ב2021 ללא תקציב ולכן הכל תקוע.

בפועל, נתניהו פירק את הממשלה וגרר את המדינה למערכת בחירות רביעית בתוך שנתיים בשיאו של משבר כלכלי, רק כדי לא להעביר תקציב.

הסיבה היחידה שנפלה הממשלה כי הוא נתניהו התעקש שלא להעביר תקציב. זה התרגיל פוליטי שהוא עשה לגנץ כדי שלא לממש את הרוטציה....

בקיצור - אין תקציב למדינה לשנת 2021 ולא היה תקציב בשנת 2020 כי זאת הדרך היחידה שהייתה לנתניהו להשאר בבלפור ולמנוע את ההסכם עם גנץ עליו חתמו השניים.

 -

6 - השקר הכי מבלבל - "אזרחי ישראל מאסו ברוטציה"; "לא מוטציה ולא רוטציה".

נתניהו מוסיף - “המדינה שלנו היא לא כלי משחק לפוליטיקאים עם אמביציות שאפשר לעשות כאן שקשוקות של רוטציות”.

העובדות -  נתניהו הוא הוא האיש שהגה את הרוטציה, הוא שהתחנן לגנץ שיבוא לרוטציה כדי "להציל את המדינה". הוא הוא זה שהתחייב למלא אותה "בלי טריקים ובי שטיקים" ועכשיו הוא טוען שהעם מאס ברוטציה (שאותה הוא מעולם לא התכוון לקיים).

אגב, הסקרים שנערכו באפריל האחרון העידו כי מרבית הציבור תמך בממשלת אחדות – הכוללת רוטציה. בפועל, בישראל לא התבצעה רוטציה. כך שקשה לדעת מה חושב הציבור על משהו שלא התרחש.

 -

7 – השקר המשוחזר – “בכל פעם שיכולתי להקים ממשלת ימין הקמתי".

העובדות:

ב־2009 הוא הקים ממשלה עם ברק (והשאיר את האיחוד הלאומי בחוץ),

ב־2013 הקים ממשלה עם ציפי לבני וגם עם יאיר לפיד שכפה עליו לצרף את בנט (רק התעקשותו של לפיד לצרף את בנט לממשלה כתנאי להצטרפותו הוא, הביאה לכך שבנט נכנס לממשלה – מה שנקרא אז – "ברית האחים" בנט/לפיד)

ב־2015 הוא הלך לבנט רק ברגע האחרון, מחוסר ברירה. רק לאחר שהבין סופית שאין לו אפשרות אחרת להקים ממשלה.

ב־2020 נתניהו המציא את ממשלת הרוטציה עם גנץ והשאיר את בנט בחוץ למרות הסכם התחייבות מוקדם עליו הצהירו וחתמו מול המצלמות.

ושוב נזכיר - חרדים זה לא ימין!! חרדים מצביעים ומצטרפים רק על בסיס תן וקח.

 -

8 - השקר שאולי לא יגלו - "לא ביקשתי חסינות"

העובדות - בינואר 2020 הגיש נתניהו ליו"ר הכנסת דאז, יולי אדלשטיין, בקשה לחסינות מהעמדה לדין. הוא משך את הבקשה מספר שבועות לאחר מכן משהבין שאין לו רוב עבורה בכנסת. באחרונה הגיש ראש הממשלה בקשה לדחיית הדיון באישומים נגדו. סנגוריו ציינו בבקשה כי הוא שומר על זכותו להגיש בקשה מחודשת לחסינות מהכנסת.

 

9 - שקר לאלו שלא מבינים - "העבירה שאני מואשם בה לא קיימת בספר החוקים של אף מדינה"

העובדות - עבירת השוחד קיימת בכל ספר חוקים. גם כאן אצלנו. עבירת השוחד היא “עבירת סל”, השוחד מוגדר לא רק בכסף אלא בכל מיני סוגים של טובות הנאה - ששווה כסף או בעלת ערך.

-

10 - השקר הכי ציני - "אבו יאיר"

"אני הולך על החוף וצעירים מג'סר א-זרקא ערבים באים וצועקים לי ׳אבו יאיר, אבו יאיר׳. נקוו לי דמעות בעיניים כי זה שינוי היסטורי". זה הסיפור שמספר נתניהו שוב ושוב כדי להראות שהערבים התאהבו בו לפתע.

העובדות -  אלה לא היו צעירים על החוף (וגם האבטחה שלו לא מאפשרת זאת) . הכינוי "אבו יאיר" הוצמד לנתניהו ב-2019 על ידי יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, כשפנה בראיון לנתניהו בעקבות ההסתה של בנו כנגד הציבור הערבי - "אבו יאיר, להסתה יש מחיר".

זה היה כינוי גנאי שמשמעותו - "תתבייש לך בבן שלך יאיר.

-

נזקו הגדול ביותר של נתניהו הוא הנחלתה של תרבות השקר במדינת ישראל.

כמו שאמר שמותר לקבל מתנות, כך הוא מעביר מסר שמותר לראש הממשלה לשקר לציבור הבוחרים ולשנות את המציאות . 

זוהי מורשתו, מורשת רעה שמשתרשת בעם ואסור שתהיה נחלתם של בנינו ושל הבאים אחריו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה