אבנר בלנקאי המנהל החדש של בית הספר האזורי שקמה דרכא בחוף אשקלון

$(function(){setImageBanner('594eee54-ed47-451e-a461-0c09f6093aaf','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מפיקוד על טייסות מבצעיות לניהול בית ספר במועצה האזורית חוף אשקלון. אבנר בלקנאי (56), נבחר למנהל בית הספר האזורי "שקמה-דרכא" במועצה האזורית חוף אשקלון.

בסיומו של תהליך איתור נבחר אבנר בלקנאי להוביל את בית הספר השש שנתי "שקמה-דרכא", בקיבוץ יד מרדכי.

בלקנאי, אל"מ (במיל'), נשוי לנוית ואב לשלושה, בעל עיטור המופת ממלחמת לבנון השניה, מילא בעברו תפקידי פיקוד והובלה בכירים בחיל האויר, ביניהם : פיקוד על טייסות מבצעיות, נספח צה״ל בברזיל, והדרכה בבית ספר לטיסה. בנוסף, בתשע השנים האחרונות שימש בלקנאי כמנכ״ל בעמותת "אתגרים", הפועלת לשיקום, שילוב והעצמה של אוכלוסיה עם צרכים מיוחדים.

בית הספר שקמה-דרכא מונה כ-900 תלמידים מכל רחבי המועצה האזורית חוף אשקלון. בבית הספר פועלים מסלולי מצוינות, מגמות ייחודיות ומגוון מענים הטרוגניים לכלל התלמידים.

אבנר בלנקאי

-

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו אמר : ״אני שמח על הבחירה באבנר למנהל בית הספר שקמה. זכינו באיש חינוך מהמעלה הראשונה - ויעידו על כך הישגיו הרבים ועברו המקצועי העשיר. אני סמוך ובטוח שהוא יוביל את בית הספר להישגים רבים, ויעמיק את הקשר עם קהילת ההורים הבית הספרית. אבנר מצטרף לנבחרת החינוך המצוינת של חוף אשקלון, ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש, ומבטיח שנעמוד לרשותו בכל הנדרש״.

-

ראש מנהל חינוך, כרמית הרוש : ״בכישוריו של אבנר ובניסיון ההובלה המושתת על עולם ערכי ועמוק לצד יכולות ההנהגה, גיוס שותפויות וההנחיה יצעיד אבנר את ביה״ס לקומתו הבאה יחד עם חברי ההנהלה והצוות החינוכי המסור״.

-

אבנר בלקנאי, שנבחר למנהל בית הספר אמר : ״ זוהי זכות גדולה בעבורי להצטרף לנבחרת החינוך של מועצת חוף אשקלון. משוכנע שנדע כולנו יחד להמשיך להצעיד את שקמה-דרכא קדימה ולמעלה למען העתיד של ילדינו. תודה לאיתמר רביבו, ראש המועצה, לכרמית הרוש, ראש מנהל החינוך ולהנהלת דרכא על האמון״. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה