אולפנת בני עקיבא לכיש בבני דקלים חנכה אולם כינוסים חדש

$(function(){setImageBanner('0812fe93-d66d-4e50-962b-9dcbe4aa2469','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אולפנת בני עקיבא לכיש בבני דקלים חנכה אולם כינוסים חדש, במעמד השתתף גם חבר הכנסת מטעם הציונות הדתית והשווה בין הקמת המבנה לבין הפגנות השמאל. מנכ"ל הרשת אלחנן גלט ברך את התלמידות: "בחינוך אנחנו רוצים לחנך אתכן בלי תקרה מעליכן, בלי מגבלות שלא יהיה הישג שלא תוכלו להגיע ללא מאמץ"

מרכז אולפנות בני עקיבא

אירוע מיוחד התקיים ביישוב בני דקלים, יישוב קהילתי שהוקם על ידי מפוני נווה דקלים, בעקבות ההתנתקות לפני יותר מ-17 שנים. ביישוב חנכו מבנה קבע חדש באולפנת בני עקיבא לכיש שיש לטובת אולם כינוסים בו יוכלו לקיים שיעורים וכנסים לכלל תלמידות האולפנה יחד. אל האירוע הגיעו מכובדים, בהם ח"כ אוהד טל ממפלגת הציונות הדתית, מנכ"ל רשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט. האירוע התקיים בהובלת שירה גרינוולד ראש האולפנה ועמית לובל המנהל אדמיניסטרטיבי.

חבר הכנסת טל התייחס בנאומו לבניין החדש באולפנה לעומת ההפגנות המתקיימות בימים אלה כנגד הממשלה שקמה. "לצערנו אנו שומעים בימים אלה על קריאות למרי אזרחי", אמר ח"כ טל והביע הסתייגות, "אני זוכר את הימים שבהם הימין סבל, במיוחד בתקופת ההתנתקות, ממהלכים שנעשו נגד הציבור שלנו. אנחנו לא איימנו בשום דבר". עוד הוסיף חבר הכנסת, "האולם שנכח כאן היום באולפנת בני עקיבא לכיש, הוא עדות לכך שאנו עסוקים בבנייה, עסוקים בנטיעה בתוך הקרקע, בחינוך ובהשקעה".

חבר הכנסת טל התייחס גם לתוכנית חילופי סטודנטיות המקיימת בימים אלה באולפנה, בה 12 תלמידות תיכון סנטרל מארה"ב הגיעו לחודש ללימודים באולפנה. "האולפנה היא גם דוגמה בכך שהיא מחברת היום בין התושבים המקומיים עם אחינו שבתפוצות. זו דוגמה נפלאה לרוח של הציונות הדתית, איך היא עסוקה בעשייה, בחינוך ובחיזוק החיבורים בתוך העם היהודי", סיכם ח"כ טל את דבריו.

אל נושאי דברי הברכה הצטרף גם מנכ"ל רשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט: "הדברים הגדולים קמים מצעד ראשון, אתן התלמידות דור ההנהגה הבא של ישראל. לקחת על עצמכן לחבר בית ספר תיכון מהגלות 12 תלמידות תיכון סנטרל מארה"ב. אגלה לכן שאני עליתי ארצה כילד מארה"ב, לא ידעתי עברית, היה לי קשה מאוד, אבל חברים פתחו את ליבם ובזכותם צלחתי. בחינוך אנחנו רוצים לחנך אתכן בלי תקרה מעליכן, בלי מגבלות שלא יהיה הישג שלא תוכלו להגיע ללא מאמץ".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה