אומנות הרחוב הירוקה של נורית אמאנו ממושב עזריקם

$(function(){setImageBanner('18db905b-efb6-4bcc-a34c-1716a1bc1f59','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

נורית אמאנו ממושב עזריקם הפכה את המרחב הציבורי, בסיוע ועד המושב ומתנדבים, לצבעוני ומקושט לקראת השנה החדשה ולכבוד 70 שנה למושב. ראש המועצה קובי אביבי: "ישר כוח להנהגת המושב על היוזמה היצירתית שמטפחת את המרחב הכפרי שלנו"

נורית אמאנו (56) היא פנסיונרית של המועצה האזורית באר טוביה. 34 שנים עבדה כסייעת בגנים וגידלה דורות של ילדים. ב-20 השנים האחרונות עבדה בגן חובה "גן רותם" וכיהנה כחברת ועד עובדים. היא נשואה לאהרון אמאנו, רפתן במשק 97 במושב עזריקם ולהם שלושה ילדים. 

נורית אמאנו

"מאז ומתמד אני חובבת אומנות. גם כסייעת בגנים תמיד עבדתי במיחזור ודוגלת בשמרה על סביבה ושימוש חוזר בחומרים וגם הנחלתי לתלמידים בגן. כשיצאתי לפנסיה, לפני כשנה, בעקבות חגיגות 70 שהיו אמורים להיות במושב, החליטו בוועד המושב להשקיע בשיפור פני המושב. במקום לרכוש ספסלים חדשים ניתן למעשה למחזר אותם ולשדרג את הניראות שלהן באמצעות ציורים וצבעים חיים ובסיוע מתנדבים". 

ציורים של נורית

מהיכן את מקבלת את ההשראה לציורים ? 

"אני חובבת אומנות, אוהבת נופים, בעלי חיים, רוגע, שלווה וים ומשם שואבת את ההשראה. זה מתאים לאווירה כפרית נינוחה ושלווה. גיסתי את בני הנוער שיצבעו את הספסלים בצבע יסוד". 

על פי התכנית, ועדת ההיגוי במושב עזריקם החליטה להקצות 38 ספסלים לטובת הפרויקט. עד כה נורית אמאנו איירה 13 ספסלים מתוכם כאשר כולם, אגב, ממוקמים במועדון הנוער בית יהושוע. "אני עושה הכל בהתנדבות מלאה", אמרה נורית. פרויקט נוסף שיצא לפועל תחת ניצוחה הוא "פארק צמיגים", שמתכתב עם עולם הילדים ועשוי מחומרים ממוחזרים, גם הוא נמצא במושב עזריקם. 

ציור של נורית

איך התגובות שאת מקבלת ? 

"התגובות בהחלט משמחות. פרסמתי גם ברשתות החברתיות את היצירות וגם שם מפרגנים. חשובה לי התרומה לקהילה ובשיתוף הנוער אני מבקשת שיאספו חומרים למיחזור לטובת סביבה נקיה. זה הזמן לשפר את הנראות של הסביבה שלכם, זה יותר כיף לפעול בסביבה מטופחת". 

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: "ישר כוח להנהגת המושב על היוזמה היצירתית שמטפחת את המרחב הכפרי שלנו ולאומנית נורית אמאנו". 

ציור של נורית

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה