אופיר תמרי וערד אלון בוגרי אמית באר טוביה- זוכי תחרות הפודקאסטים הארצית

$(function(){setImageBanner('959b24ed-9017-4888-b23e-01a0e962093d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אופיר תמרי וערד אלון שני בוגרי בית הספר אמית באר טוביה הגיעו למקום השני בתחרות ארצית של פודקאסטים (הסכתים) במסגרת התמחות רדיו ופודקאסטים במגמות תקשורת מכל רחבי הארץ ואף זכו בפרס חביב הקהל, הפודקאסט עסק בנושא התמודדות עם אובדן והשניים מספרים על האובדן של אביהם

אופיר תמרי וערד אלון שסיימו בשנה שעברה את כיתה יב'  בתיכון אמית באר טוביה הגיעו למקום השני בתחרות ארצית בפרויקט גמר בהתמחות רדיו ופודקאסטים  מבין כלל מגמות התקשורת בישראל. תוצאות התחרות התקבלו השבוע.

 בוגרי אמית באר טוביה- זוכי תחרות הפודקאסטים הארצית

הפרויקט זכה במקום שני ובנוסף בתואר חביב הקהל, מבין שלל פודקאסטים שיצרו תלמידי רדיו ברחבי הארץ  בתחרות "מיטב היצירה" של משרד החינוך.

הפודקאסט  עצמו עוסק בדרכים שונות להתמודד עם אבדן אדם קרוב ובשלבי האבל השונים

כל פרק עוסק באחד משלבי ההתמודדות עם האבל על פי מודל חמשת השלבים של קובלר רוס-  הכחשה, כעס, מיקוח , דיכאון, וקבלה.

כל פרק נושא את שם השלב ועוסק במורכבות שלו. שני התלמידים מביאים  את סיפורם האישי כאשר שניהם חוו אובדן של אב - אביו של ערד נהרג  בתאונת דרכים כשהיה בן 12 , ואביה של אופיר נפטר ממחלת הסרטן בהיותה בת 6.

"התרגשנו מאוד שזכינו ! , היינו מרוצים מאוד שסיימנו את הפרויקט ועכשיו לקבל את הפרס זה משהו גדול עבורי ועבור אופיר" סיפר ערד אלון אחד היוצרים של הפודקאסט  "רצינו לנרמל את הנושא הזה של אובדן לאו דווקא אובדן של מישהו קרוב אלא גם מצבים קשים אחרים בחיים שחמשת השלבים רלוונטיים אליהם. אלו שלבים שכולנו נעבור בחיים בין אם נרצה ובין אם לא והיה לנו חשוב להעלות את הנושא למודעות, כדי שידברו יותר על הנושאים האלו".

 .

 

"תלמידי מגמת התקשורת לומדים במשך שלוש שנים לקראת פרויקט הגמר שהוא שיא העבודה במגמה, ולרוב הם מביאים את עצמם בנושאים הכי אישיים שלהם. הם עושים את הפרויקט גם במסלול רדיו וגם במסלול קולנוע. העבודה על הפרויקט הייתה ממש הדרך שלהם להתמודד עם האובדן של האב", אמרה  המורה לתקשורת איילת לוי.

לינק להאזנה:

https://open.spotify.com/show/3D4SABOdiX0zDwatDV8u5l

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה