אורט צור ברק: שבוע של נתינה, אכפתיות ועשיית טוב

$(function(){setImageBanner('7fd89526-6a97-45d0-85ca-7f08bd58b2d4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

טיפוח בית הספר, התנדבות בבית חולים וטיפוח חורשה על שם נרצחת בפיגוע בתל אביב. בבית הספר אורט צור ברק לקחו את יום המעשים הטובים והפכו אותו לשבוע מיוחד ומרגש.

בכל שנה מתקיים יום המעשים הטובים ברחבי הארץ, באותו היום נערכות יוזמות חברתיות יפות של התנדבות ותרומה לקהילה, כאשר גם מערכת החינוך נוטלת חלק פעיל בפעילויות אותו יום. בבית הספר אורט צור ברק החליטו להפוך את היום לשבוע שלם של פעילויות יפות ומרגשות לטובת הקהילה.

מעשים טובים

ראשית החלו תלמידי יא-יב' בבית הפרטי, הם החליטו לטפח את סביבת בית הספר ולנקות אותה כך שתהיה נעימה אף יותר מהרגיל. התלמידים קיבלו משימות כגון איסוף פסולת, טיפוח הגינה ניקיון הכיתות וסידור ספריות בית הספר, בנוסף הציעו התלמדים להנהלה רעיונות נוספים לשיפור הסביבה בה הם לומדים.

בהמשך השבוע יצאו תלמידי כיתה ט' בליוויה של יועצת בית הספר טלי יונה והמחנך הלל ראובן לביקור מיוחד בבית החולים "ברזילי" באשקלון, שם חילקו מתנות לילדים המאושפזים ודאגו למשלוח מנות מפנק לצוות הרפואי. התלמידים הפגינו רגישות ואכפתיות כלפי הילדים החולים וההורים המלווים אותם. הם גרמו לילדים המאושפזים לחייך והפיחו בהם תקווה , המפגש המרגש לא רק שימח את הילדים אלא גם העשיר את התלמידים בערכים חשובים של נתינה הכלה וסולידריות.

נוסף על כך,  בפעילות מרגשת במיוחד יצאו תלמידי כיתות ט-י' לטפח את גן תמר,  הנמצא סמוך לבית הספר על שם תמר קרליבך-ספיר ז"ל שנרצחה בפיגוע. התלמידים המשיכו את הפרויקט שהחל בשנה שעברה ניקו צבעו ותיקנו את המתחם לזכרה של תמר.

חורשה מעשים טובים

"שבוע המעשים הטובים בתיכון אורט צור ברק ממחיש את החשיבות שמייחסת המערכת לערכים של התנדבות, סולדיריות ועשיה למנען הקהילה", ציינה מנהלת בית הספר סיגל כהן. "אנו גאים בתלמידנו על התגייסותם למען מטרות נעלות אלו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה