איגור מרחסין בהרצאה על החלל בבית ספר אמית באר טוביה

$(function(){setImageBanner('346c1f4a-3bca-4913-a3b6-e8575a6b416d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כחלק משבוע החלל הגיע להרצאה בכיתות ז-ח' איגור מרחסין מהחברה שמפתחת את החללית בראשית , "התרשמתי מאוד מהרמה הגבוהה ומהסקרנות של התלמידים", סיפר מרחסין

אמית באר טוביה

הסקרנות של התלמידים", סיפר מרחסין במסגרת שבוע החלל זכו תלמידי חלק מכיתות כיתות ז'-ח' בבית הספר אמית באר טוביה להרצאה יוקרתית במיוחד, של איגור מרחסין מהנדס בחברת ספייס איי אל שמפתחת את החללית בראשית.

מרחסין בעל ידע רב בנושא החלל סיפר לתלמידים המרותקים על כל התהליך של שיגור חללית בראשית לירח, בנוסך לכך ענה המהנדס על שאלות רבות בכל הקשור לחלל "הכל התחיל מתחרות שבעצם הציעו לחברות להקים חללית בלי עזרה כספית ממשלתית כאשר המטרה היא להנחית את החללית על הירח ", סיפר מרחסין ."החברה שלנו החליטה להשתתף בתחרות ולאחר כל הקשיים השיגור היה מוצלח אולם בעיה בשינוי המהירות של החללית גרמה לכך שהיא התרסקה, עכשיו עובדים על בראשית 2 , שצפויה להיות מוכנה עוד כשנה".

מי שהקים את החללית היו מהנדסי התעשייה האווירית שעשו זאת בהתנדבות. בהמשך ההרצאה מספר מרחסין על ההכנות לשיגור בראשית 2. יצוין כי מרחסין שעובד בחטיבת החינוך של החברה מתכנן בשנה הבאה הרצאות כחלק מסדרת חינוך בבתי הספר, וכחלק מכך , יגיעו אנשי החברה להרצאות גם בבית הספר תיכון אמית באר טוביה. "אני מאוד אהבתי את בית הספר ואת הרצון שלו לתת לילדים את התוכן הזה" סיםר מרחסין התחלתי עם כיתות ז-ח' מופת מדעים ובהמשך גם לכיתות אחרות ההרצאה שם הייתה שעה וחצי במקום 45 דקות בעקבות הסקרנות והשאלות של התלמידים" סיפר המהנדס. "אני צברתי ידע מהסקרנות שלי ומאוד חשוב לי להעביר את החומר הזה הלאה". "אנו מודים לאיגור על ההרצאה החשובה והמעשירה" סיםרה רכזת מדעים בבית הספר רותם ליטבק, "התלמידים קיבלו ערך רב מההרצאה שאלו שאלות והעשירו את ידיעותיהם בנושא החלל, זו הייתה בהחלט הזדמנות טובה ללמוד מאיגוור ולהרחיב אופקים ואני שמחה מאוד שהוא יגיע גם בעתיד לבית הספר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה