אירוע הפארגראטוראלי ה- 6 התקיים בקיבוץ גת במועצה האזורית יואב

$(function(){setImageBanner('32465d09-f206-4f48-aa4f-4f26c2711440','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הפארגרוטראלי הוא מיזם המערב קהילה עבור משפחות להם ילדים עם צרכים מיוחדים, צוותים בכל הארץ בונים מכוניות מיוחדות ומונגשות במיוחד לכל ילד לפי יכולתו לנהוג, וכל המכוניות יוצאות למרוץ בהפנינג ססגוני וענק בחסות קיבוץ אחר.

אחרי שנדד בין קיבוצים מארחים בכל הארץ, התקיים ביום שישי 1.4.22 הפארגראטוראלי ה- 6 בבסיס הבית והמקום שממנו נולד הרעיון - קיבוץ גת שבמועצה האזורית יואב.

הפארגרוטראלי הוא מיזם המערב קהילה עבור משפחות להם ילדים עם צרכים מיוחדים, צוותים בכל הארץ בונים מכוניות מיוחדות ומונגשות במיוחד לכל ילד לפי  יכולתו לנהוג, וכל המכוניות יוצאות למרוץ בהפנינג ססגוני וענק בחסות קיבוץ אחר. במועצת אזורית יואב פועלים צוותים בקיבוץ שדה יואב, קיבוץ רבדים, תיכון צפית וצוות הבסיס בקיבוץ גת.

הפארגרטוראלי התחיל ממכונית אחת עבור ילד מאוד מיוחד בשם אור פרץ חיים, שהלך לפני כחודש וחצי לעולמו, המכונית המיותמת של אור, הסיעה באירוע בקיבוץ גת ילדים אחרים ושימחה אותם, ומלבדה על המסלול נסעו יותר מ-50 מכוניות , בהן נהגו כ-80  ילדים מיוחדים. הילדים קיבלו מדליית השתתפות וחרב "אור" מזכרת מהילד שהתחיל את הכל - אור חיים פרץ.

צילום  אבי מורג

בהפנינג הענק השתתפו מעל ל-1000 איש בהם, הצוותים מכל הארץ שבנו את הרכבים, המשפחות והילדים המיוחדים שזכו ליום כיף, חברי הקיבוץ, תושבים מהמועצה ואורחים רבים.

על המסלול המפותל בשביל בין חדר האוכל למועדון חיכו לילדים הפתעות רבות בהן "מנהרת שטיפה" לרכבים, שלולית בוץ אימתנית, ואפילו שוטר רציני למראה שעצר את הילד הנוהג ונתן לו דו"ח על.... נהיגה למופת!.  את הילדים הנוהגים עודדו בני המשפחות והאורחים שהתפרשו לאורך המסלול וגם ילדי בית הספר שדות יואב שהכינו מראש שלטים מיוחדים עם שמות הילדים הנהגים.

הפארגרוטאלי הוא מיזם שכולו על רוח ההתנדבות והנתינה, ובעזרת חסויות ומתנדבים רבים נהנו האורחים משייק פירות, מאהל בדואי מפנק, עמדת קפה ומאפה, גלידות של  "גולדה",  פינת צילום ומגנטים ועוד. בנוסף לכך מועדון החמש התייצב עם מכוניות האספנות היוקרתיות שלו ולקח את הילדים המיוחדים לסיבוב ברחבי הקיבוץ. בסיום המרוץ הוזמן הקהל להופעה של להקת "מגיקל מיסטרי טור" שהנעימה בשירי הביטלס והרקידה את הקהל לתוך שישי בצהרים.

חברי קיבוץ גת מקטן ועד גדול התנדבו ברצון למשימת האירוח הגדולה. למעלה מ- 150 מתנדבים עמלו חודשים רבים בהכנה של האירוע ויצרו יחד אווירה קסומה שבה כולם שווים, עם חיוך רחב ולב פתוח לרווחה.

ראש המועצה ד"ר מטי הרכבי צרפתי הגיעה להפנינג וציינה כי: "זהו אחד האירועים המרגשים בהם רואים כי שילוב כוחות של אנשים טובים, קהילה חזקה ותרומה לחברה יוצרים מציאות מרגשת ומחממת לב. אני רוצה להודות לכל המתנדבים ובראשם לזיו לב מקיבוץ גת, על היוזמה והפיכת חלום למציאות וכמובן להודות לקיבוץ גת על ההפקה והאירוח, לתלמידי חטיבת הביניים בצפית ולכל השותפים. האושר שניבט מפניהם של הילדים גורם לכולנו להבין עד כמה הפרויקט הזה הוא בעל חשיבות עליונה. גאווה גדולה בקהילת יואב!".

צילומים : אבי מורג

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה