איתמר רביבו ראש המועצה האזורית חוף אשקלון במסר אופטימי לתושבים

$(function(){setImageBanner('53e7ab04-8cbf-4729-91ca-c599bf8eec02','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, בדברים לתושבי המועצה לקראת שבת "מן העפר והאבק נקום ונחזק את ביתנו"

איתמר רביבו חוף אשקלון

תושבות ותושבי המועצה, שבועיים חלפו מאז השתנו חיינו בשבת שמחת תורה, עת הופתענו על ידי חיות האדם של חמאס אשר טבחו בגברים נשים וטף שרפו ובזזו.

-

כולנו יחד היינו השבוע בלוויות, ניחמנו ועוד ננחם את המשפחות השכולות שאיבדו את היקרים להם. במהלך השבוע ביקרתי, את תושבינו המתארחים בבתי המלון ובקבוצים ולצד הכאב ראיתי גם את תעצומות הנפש.

-

יקח לנו עוד חודשים רבים להבין, לעכל ולדעת איך לנהל את חיינו בתוך החסר הגדול, עם הזכרון ועם החובה לקום מהעפר והאפר, לבנות ולהבנות מחדש.

-

אני נתקל באין סוף סיפורי גבורה של כיתות כוננות ושל בודדות ובודדים אשר הגנו בגופם ובחירוף נפש על משפחתם וקהילתם.

עוד יגיע הזמן לספר את סיפורם ולהוקיר את גבורתם. במלחמת העצמאות היו אלה חברות וחברי יד מרדכי וניצנים אשר עצרו בעוז רוחם את הפולש המצרי.

-

בשבת השחורה היו אלה נתיב העשרה שאיבדנו 20 מבניו ובנותיו, יד מרדכי, כרמיה וזיקים ויישובים נוספים בהם איבדנו את טובי בנינו ובנותינו. גבורתם לנו מופת! אנו במועצה נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הממשלה הרלוונטים ואנו דורשים להבטיח את החזרת הביטחון ואת השיקום המלא של הישובים, הקהילות והענפים החקלאיים לרבות מענים ליישובים שאינם מוגדרים כיישובי עוטף עזה.

-

המתקפה הפושעת והרצחנית הייתה על הנרטיב של הציונות שעיקרה התישבות חקלאית שמעבדת עד לתלם האחרון, עם קהילות תוססות ובתי ילדים הומים. ״את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק״.

מן העפר והאבק נקום ונחזק את בתינו. אני אסיר תודה לעובדות ועובדי המועצה להנהגות היישובים, לצוותי הצח״י ולכיתות הכוננות על הרתמות, מסירות ואחריות אין קץ למשימותינו. אני גאה להיות ראש המועצה האזורית חוף אשקלון ואני מתחייב בפניכם

אנחנו עוד נראה את הימים האחרים! ברכתנו למפקדי וחיילי צה״ל ולאנשי המילואים המנהלים את הלחימה נגד בני העוולה וברי המוות

צאו לשלום ושובו לשלום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה