אלי נאבוטובסקי, מנהל הפנימיה בכפר הנוער סילבר במועצה אזורית חוף אשקלון מצטיין משרד החינוך

$(function(){setImageBanner('411694dc-f074-4dad-b759-a7fe8fcf08b9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לרגל "יום המורה" - 7 אנשי חינוך במינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער קיבלו תעודות הצטיינות משר החינוך על תרומתם למאמץ המלחמתי. ביניהם אלי נאבוטובסקי, מנהל הפנימיה בכפר הנוער סילבר במועצה אזורית חוף אשקלון

 מערכת החינוך ציינה את "יום המורה" שהוקדש השנה, נוכח מלחמת "חרבות ברזל", להוקרת אנשי ונשות החינוך שנרתמו למאמץ המלחמתי ולהנצחת אנשי ונשות החינוך שנרצחו במהלך המלחמה.

בתוך כך, שר החינוך, יואב קיש, ומנכ"ל משרד החינוך, מאיר שמעוני העניקו תעודות הצטיינות ל-41 אנשי ונשות חינוך מכל הארץ שנרתמו למען אלפי התלמידים והתלמידות שפונו מבתיהם, שאיבדו הורים, אחים ואחיות, ששבו משבי החמאס, וכן לאנשי חינוך שהתגייסו למילואים ושמרו על קשר רציף עם התלמידים ודאגו לרווחתם הנפשית. בנוסף, הוענקו מגיני הוקרה למשפחות אנשי החינוך שנהרגו במלחמה ולנשות חינוך ששבו מהשבי.

 אלי נאבוטובסקי

אלי נאבוטובסקי, מנהל הפנימיה בכפר הנוער סילבר במועצה אזורית חוף אשקלון

אלי, נשוי ואב לשני ילדים קטנים, היה בבוקר השביעי באוקטובר בחופשה בצפון. הוא השאיר את משפחתו אצל חברים והצטרף יחד עם חלק גדול מצוותו החינוכי לתלמידים שנותרו בכפר, ובהם עשרות תלמידי תכנית נעל"ה שעלו בגפם ללמוד בארץ וכפר סילבר הוא הבית היחיד שלהם בארץ. אלי והצוות פינו את התלמידים בצורה סדורה לשלושה כפרי נוער חלופיים. לאורך התקופה, ותוך שאלי מנהל את ביתו ממקום ארעי כשאשתו מגוייסת למילואים, הוא המשיך לנהל את הפנימיה ולשמור על קשר רציף עם הצוות והתלמידים.

 קרדיט: מירי שמעונוביץ', לע"מ

שר החינוך, יואב קיש "אני מברך את אנשי ונשות החינוך המצטיינים שבשעתנו הקשה ביותר נרתמו כדי לתרום למאמץ המלחמתי ולסייע למערכת החינוך להתמודד עם האתגרים הקשים שניצבים בפניה, כפועל יוצא מאירועי ה-7 באוקטובר ומלחמת "חרבות ברזל ."אתם מעוררים בנו השראה עצומה ומפיחים בנו תקווה לעתיד טוב יותר".

ד"ר סער הראל, מנהל המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער "מדובר באנשי ונשות חינוך שגילו מחויבות ואחריות יוצאי דופן לתלמידיהם, תוך שהם עצמם מתמודדים עם השלכות המלחמה בפן האישי והמשפחתי. הם גילו עוז רוח ופעלו בתושיה, בגמישות וביצירתיות לגיבוש מענים חינוכיים, רגשיים וחברתיים לתלמידים ולצוותים, והם מהווים עבורם עוגן חינוכי בתקופה של חוסר ודאות".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה