אמית באר טוביה מצדיעים לגיבורי הקהילה

$(function(){setImageBanner('6c4c0a2d-0ac1-4187-82e3-7dda9c8bd14c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

יוזמה חדשה בתיכון אמית באר טוביה; יום קהילתי 'גיבורים מאירים', במטרה להאיר את הזרקור אל גיבורים וגיבורות, האנשים שמקדישים את חייהם למען האחר.

במסגרת היוזמה, נבחרו 40 גיבורים וגיבורות, שכולם עוסקים בפעילות חברתית, ביטחונית ונתינה למען הקהילה באופן מעורר השראה. הם נבחרו מתוך מערך כוחות הביטחון, החילוץ וההצלה, ארגוני מתנדבים ותנועות הנוער , ממשטרת התנועה, ממשמר הגבול, לוחמי האש, ארגון "ידידים", מד"א ובהם מתנדבי מד"א מקהילת בית הספר, מגן דבורים אדום, חיל האוויר ותנועת הנוער "כנפיים של קרמבו". כמו-כן השתתף אבישי בקר ששיתף בסיפורו האישי, מעורר ההשראה, במסע אל החלום-להיות טייס בחיל האוויר.

ברחבת החטיבה הוקמו עמדות שכללו שלל אמצעים העומדים לרשותם שם גם נערכה תצוגת תכלית שלהם והוסבר על המערך הכולל של כל גוף/ארגון. התלמידים עברו מעמדה לעמדה למדו והקשיבו ובסיום, התקיים טקס בו חילקו להם התלמידים תעודות הוקרה.

התלמיד עידו סולומון משתף: "היה יום מאוד מעניין ומשמעותי, נחשפנו להרבה אנשים מאוד חשובים לחיינו ולקהילה שלנו ולמדנו הרבה דברים חדשים".

אמית באר טוביה

התלמידה יעל שחם מוסיפה: "המפגשים היו מרתקים, יותר מהכל עניין אותי להפגש עם מגן דבורים, זה היה ממש מרתק. כפיר, המורה שלנו לחינוך גופני, הראה לנו סרטונים, ציוד וסיפר ממש בהתלהבות על הפעילות שלו ושל האירגון. היה מיוחד ובנוסף מרגש לדעת שכפיר הוא גיבור על, מורה ודבוראי".

ורד נורני ורכזת החינוך החברתי: "מטרת האירוע היא לעלות את מודעות הנוער לחשיבות פעילותם של כוחות הביטחון, ההצלה והחילוץ וארגוני המתנדבים ולהוקיר להם תודה על פעילותם המסורה לחברה שלנו. במהלך הפעילות התלמידים התרגשו לראות את העוצמה האדירה של המערך, התפעלו מיכולותיה של ההתפתחות הטכנולוגית להשיב להם ביטחון בתחומי החיים השונים, אהבו את היחס המכבד והמחבק של הנציגים ואף התעניינו כיצד הם יכולים לתרום או להתנדב. הם ראו בנציגים אלו דמויות לחיקוי והערצה. אנו נמשיך לקיים ימי קהילה ונמשיך בתהליך המבורך שבו התחלנו השנה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה